Přejít na výpis diskuzí
Stealth plošinovka Master Spy prověří vaše reflexy a rychlost rozhodování
2.9.2015 | Adam Homola
16 příspěvků
-
proto jsou věhlasné světové galerie plné mozaik od Picassa a Turnera, neasi *1*
-
To je jen chvilkové ustabilnění... palce samozřejmně publikum potěší. *4*
-
Za to jak si se zlepšil v gramatice, ti budu po celý týden dávat zdarma palce nahoru.
-
vyšlo i spousta hnusnejch her, art bych nazval treba nekterý veci od Westwoodu, Sierry, Bullfrog, Silmarils atd atd atd...
-
Majkl: tyhle kvality neupírám, sám jsem dohrál všechny 3 cesty(a strašně jsem chtěl aby to zfilmovali, byl by to nejlepší Indy, ale Ford už je moc starej), ale bavíme se o grafice a spousta lidí si asi neuvědomuje, že ty hry měli ve svojí době úžasnou grafiku, indie pixelart je jako by v roce 92 kdy vyšel FoA vyšla dvoubarevná plošinovka kde jde jenom skákat (možná něco takovýho fakt vyšlo, ale takovýhle hry mě nebavily už tehdy a nejsem masochista abych po něčem takovým pátral)
-
Fate of Atlantis bylo skvělé díky tomu, že měl každý zákys několik možných řešení, věc, na kterou se většina adventur nezmohla dodnes
-
Jinými slovy říkáš, že umělci dělající mozaiky by měli přejít na fotorealistickou malbu?
-
No vidíš že to umíš i slušně. Když chceš *4*
-
tak v devadesátkách byla každá hra pixel art *4*
-
Jde to pořád, akorát jsou větší nároky na hodnotitele. Indiana Jones and the Fate of Atlantis byl skvělý, protože v té době byl graficky dokonalý. Na slovo pixel ve spojení se slovem art jsem dnes opravdu alergický, je to způsob jak říct nemáme prachy na to udělat AAA hru jakou by jsme chtěli, tak se budeme tvářit, jak jsme umělecký. neříkám, že tyhle hry nedokážou nabídnout skvělou hratelnost, ale ať se neohánějí artem, čestná vyjímka je superbrothers sword and sworcery, většina jen jede na módní vlně, to je pro mě drtivá většina indie scény - divný módní výstřelek, který jen občas dá vzniknout nečemu opravdu dobrému, jinak jsou to vykradené arkády ze začátku 90 let s většinou ještě horší grafikou než to, co kopírují
-
já se při pohledu na obrázky rozhodnul velice rychle, že nemám zájem
-
tak tohle si spíš vyříkej s recenzentama... pro mě je art originální GFX z 90s... tam se opravdu řešil každej pixel a jeho odstín, u 320*200 a 256 barev to prostě ještě šlo
-
To je v pořádku, hrajte to, ale nedělejte z nouze ctnost a netvařte se, že shluk pixelů je "art". *4* To je jako nabízet v dnešní době obyčejný psací stroj za cenu notebooku a říkat tomu "script art".
-
šak 90% her je tobě shitá jak namíru tak si nestěžuj a nech nám aspon tehle pár her
-
Kdejaká grafická hrůza se vydává za "art". *1* Ale prachy za to chtějí, jako by šlo o moderní grafický počin. Nekoupil bych to ani s časopisem, kde by to měli "zdarma". Tohle vlastně nemá ani cenu krást.