Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JamesFaith
    No, tak třeba hry přátel mi jako základ algoritmu připadá úplně k ničemu a zavádějící, pokud s nimi třeba někdo nebude hrát co-op nebo mulťák.

    Navíc budou muset zapracovat na tom, jak přesné ty jejich rozlišovací údaje jsou. Když tam dneska jsou tagy jako indie, open world nebo story-driven, tak se pod to nacpe tolik různých žánrů a typů her, že to ve finále stejně nic neupřesní.
    • Uživatelské tagy sou naprd, nevím jestli je to vůbec moderované ale třeba u čistě singleplayer hry je tam Coop tag, atd.

      Co se týče navrhování her od steam friendů tak mi to přijde zas špatné. Moji Steam Friendi sou jen lidi, se kterýma aktivně hraju hry co mám (nepočítál li zákazníky, ale ty sou stejnak ze hry co hraju tak jako tak). Společné zájmy.
      • U některých her je skoro všechno, což je škoda. Když zaškrtnu aby se mi neukazovalo anime a hentai, tak se bojím, že mi zmiznou i hry u kterých to někdo dal jen tak. Podle mě to ale musí dát víc uživatelů, aby se to tam ukázalo, ale trolů je všude dost.
        • Netuším jak to funguje, ale moderované to není ani omylem. Steam má takových funkcí dost a ty v základu špatné nejsou, jen by se o to Valve musela starat a moderovat to.
  • Mne docela schází kliknutí na připomínku pro tvůrce hry, kde by byly možnosti upozornění na chyby, či nesmysly ve hře, rychle dohodit tvůrcům, aby byly akčnější updaty.....? No, je to pouze můj návrh, nikomu ho nenutím.
    • Morraw
      Ideálně, když hra spadne, tak možnost automaticky zaslat report o pádu vývojářům nebo přímo ve hře típnout screen s popiskem, který se pošle vývojářům do mailu, aniž by člověk musel někde odskakovat od hry na forum a popisovat problém.
      • Tyhle věci si řeší každý developer sám, Steam s tím nemá co dělat. Steam klient jako takový je pořád jen nákupní portál s přidanýma funkcema.
        • Přesně tak, udělat screen můžeš kdykoliv a klidně to postnout do diskuze na steamu. Který vývojář to potřebuje, tak tam určitě kouká.
          • Lepší je si udělat automatizovaný systém nebo interní feedback/ticket systém než se prohrabávat spamem na Steam Community. Na druhou stranu je Steam Community fórum to nejednodušeji použitelné, takže první volba pro uživatele a ne vše se hodí reportovat přes ticket systém.
      • No, něco takového mám na mysli. Hlavně jednoduché a Steam by byl dobrou bránou mezi hráčem a tvůrcem. Je zcela jisté, že mnoha hrám by to prospělo....
  • Mne by úplně stačilo, kdyby šlo vyhledávat podle tagů ve vlastních hrách...
    • ucho
      tady je workaround, ale jo, taky bych neco uvital. jak ma clovek moc her, celkem obtizne se hleda neco, co by si podle nalady zahral.

      http://www.lorenzostanco.com/lab/steam/
  • Já bych byl rád aspoň za dokončení chatovacích, notifikačních a podobných funkcí a Steam Workshopu.

    Už x let tu není chat log (= vážnější konverzace se závislostí na předchozím kontextu není možná), chat filtr filtruje Google Drive linky, Search na fóru podle relevance je tragédie, smazané či přesunuté vlánka/položky se ztratí v notifikačním voidu, Steam Review autor může mazat komentáře od developera (ne vždy je nutné použít Dev Response), příchozí notifikace přidaného komentáře do vlánka kde nemám subscription jen proto, že je od steam frienda, smazaný mod na Workshopu pro klienta znamená, že se nemůžu unsubnout, označení workshop modu jako "nekompatibilní" nezruší client subscription, legacy workshop vytváří duplicitní soubory (rip HDD space) a tak dále.

    A to ani nemluvím o mobilním klientovi co posílá/přijímá zprávy out-of-order podle libosti :-D
    • Mozna by bylo dobry, kdybys na tom steamu prestal delat p*coviny a delal to, co normalni clovek.
      • Bohužel jako moderator/customer support tyhle věci tak nějak používám denně. Mám se jako vzdát placené práce ? Nebo co si tím myslel ? :-P
        • niemand
          Je fakt, že ten mobilní klient si dělá co chce. Dřív ukázal bublinku s číslem, když někdo poslal zprávu, teď to někdy ukáže, někdy ne (zkoušeno na několika telefonech včetně BlackBerry). U klienta mi taky vadí, že tam není log, přitom si myslim, že kdyby to nastavili, aby se ty zprávy ukládaly lokálně, tak by nemuseli řešit nějaký další prostor a nás by těch pár kb nezabilo. Případně by určitě nebyl problém ukládat to na cloud, když každý uživatel má 1gb prostoru pro obrázky, tak proč sakra nemůžou udělat to, aby se do toho prostoru ukládala i historie chatu a někde tam přidat tlačítko "clear" pro případné promazání. To by snad nemohlo být tak složitý.

          Linky v chatu jsou taky zvláštní, někdy je to kryje, někdy ne, ale je fakt že google linky to nepustí snad nikdy.

          Souhlasim s tim, že je tam plno drobností, které možná většina uživatelů ani nevidí a neví o nich a přitom pro developera to může být akorát plno starostí navíc. Hlavně v dnešní době, kdy se na steam může dostat hra v podstatě od kohokoli.
  • Co je to za dobu že mě pořád někdo něco nutí "co je pro mě nejlepší" Sakra já snad vím nejlepe co chci hrát, jíst, poslouchat nebo si vybrat tarif.. Co když si budu chtít zahrát jednou rok žánr který normálně nehraju, stejně si ho budu najít sám..nebo nesmím? musím hrát to co mě doporučí nějaký kurvátor nebo Gabe na hlavní stránce?
    • DwaR
      a ja s tým problém nemám. čas od času mi to ponúkne niečo, čo mi uniklo a ja by som sa o tom nedozvedel. svet by sa nezrútil, ale prečo nenechať urobiť iných prácu za mňa. mňa nebaví hrabať sa v tisícoch hier, keď existuje fronta, ktorú si preklikám za 10-15 sekúnd a dostanem všetko na tanieri. rovnako s kurátormi. mám svojich štyroch overených a môžem sa spoľahnúť na ich odporúčanie, resp. upozornenie na niečo zaujímavé. ak ti to vadí, ignoruj to.
    • Jde o to co je pro Steam nejlepší. A pro ně je nejlepší ti to nacpat do huby a co nejvíc. Aby měli co nejvíc peněz.
    • Ne, nevis.
    • Pro tebe to možná není, ale pro statisíce dalších jo. Jde o to, že majorita lidí na Steamu sou gaučoví hráči a pro ty je lepší jim nabídnout něco co znají a je pro ně co nejjednodušší tu hru koupit (> profitssss) místo toho aby se hrabali skrze x tisíců irelevantních her.

      Dálepak je snažší v takovém systému odfiltrovat cash graby a scamy.
  • Nevim, posledni dobou si koupim hru a nebavi mne. Ale kdyz je neco free to play tak mne to bavi, vydrzim u toho dost dlouho a pak tvurce podporim koupi nejakeho balicku. Ale jak mam zaplatit predem je to jako by mne do hrani nekdo nutil.
    Stava se vam to taky?
    • Posledně jsem koupil Star realm 2 a rozhodně nelituji. Pro fanoušky sci-fi 4X je to masakr. Škoda, že místní databáze tu hru ani nezná.
    • DwaR
      už asi tri roky to mám podobné s AAA produkciou. ale u mňa to zachraňujú menšie štúdiá alebo indie tituly + early access, v ktorých topím more času. tam väčšinou riešim gameplay na youtube (games/hrej/indiekace/indián) a nejaké tie recenzie na steame (písané, palce hore/dole veľa nepovedia), games/hrej/indian. potom kúpa a zatiaľ 100% šťastný výber.
      • Kolko davas za hry? Ja mam limit jednu AAA hru za mesiac, to je povedzme 40_50€ za mesiac na hry. Ale to neznamena, ze kupim AAA hru, len sa snazim dodrzat ten limit. Vacsinou ale miniem menej.
    • Sem na tom podobně. Problém u mě je fakt, že spousta her ani nemá in-game videa/screenshoty nebo vůbec relevantní info na hlavní stránce obchodu (u spousty chybí info o žánru např.).
      • To se mi jeste nestalo ze by hra nemela video ani na Youtube. Ale mne se stava ze presne vim co kupuju, ale jakmile to koupim prestane mne to bavit.
  • Jak chtěj ve Valve dělat kalendář, když neuměj počítat víc než do dvou

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit