Steam Deck v novém videu předvádí možnosti ovládání
-
No, jsem zvědav, nechtěl bych tím mávat všude kolem sebe :D
-
-
Tak já myslím, že gyro není o mávání všude kolem sebe, ale spíš o tom jemném dolaďování, které je na páčkách náročné. (takže postavou se otočíš páčkou, ale těch pár posledních milimetrů poladíš přes gyro). Na Vitě to takhle používal třeba Uncharted a fungovalo to fakt dobře a hodně přesně. Jak jsi měl croshair někde u nepřítele, tak už jsi jen drobným nakloněním namířil na headshot. Nebo když někde šel strážný a ty jsi se snažil na něm udržet hledáčet sniperky, tak to bylo k nezaplacení.
Na to aby to fungovalo jsi nemusel Vitu vůbec zvednout nebo se nějak točit do všech stran.
-
-
Přesně akorát to znám ze Switche, mířit pravým analogem a doladit to pohybem hanheldu. Nemám rád aim assist, ale tohle je skvělé a v některých případech skoro tak dobré jako myš a hry které jsou na tohle ovládání přímo stavěné jako Splatoon nebo BoTW zvládne i PCčkář co do té doby běžně nehrál na gamepadu (můj případ) během chvilky.
-
-