Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Smekam! Oni jsou fakt skveli!
  • Kdyby u nás ve škole nebyli učitelé,kteří neumí zacházet ani se záknladníma programama,tak je na to upozorním.Ale co už,hlavně že si koupí nadupanej NTB za 20 tisíc a dělaj na něm max. něco ve Wordu nebo na netu...
  • 1 glados + 10 turretts + 10 testovacích místností = 50 dead test subjects
    • super anglictina
      • Njn když se jeden anglicky neučí tak je to hned ostuda :-D
      • deridon
        česglinčtina
  • "sami situace". Bleh.

    Ale podle mě se to neuchytí, na to je společnost v tomhle ohledu moc konzervativní...
  • Jó, kdyby byla pančelka GlaDOS... *2*
  • jindra.veliky
    To maj nekde ve skole PC kterej by Portal 2 spustil? *4*
    • Jo, na každý druhý. Co jsem chodil do školy, tak jsem měli zajímavou situaci. My elektronické obory jsme měli hrozný shity počítače a CRTčka a dělali jsme na tom různý blbinky jako CADy, Furierovi analýzy a podobně. Na škole byl také obor management a ti měli nadupaná 4 jádra a 21 LCDčka. Jeli si na tom word a Facebook :D :D
    • Soudě dle obrázku .... sází na Flash :D
      • GlaDOS
        Soudě dle obrázku je to editor, co je v herním enginu a nemá s Flashem nic společného.
  • v dalším ročníku to navrhnu u nás na škole
  • :) No v českém školství postaveném na neustálém memorování od někoho co zvládne jen předhodit několik nových cvičení má akorát ...
    Hry mají učit ,ale aby děti imho dostávali další reklamní masírku na prvém stupni jako od Microsoftu .... :/
  • LTM3
    Doufám, že naše univerzita se zapojí také *1*
  • ZvacA
    Tomuto prosazování her, respektive jejich enginů a editorů do jiných oborových a hlavně školních sfér, naprosto fandím. Doufám, že tahle věc bude expandovat mnohem dál. Kupříkladu mám za to, že herní enginy mají nemalý potenciál třeba ve zhmotňování minulosti a jedinečnou příležitost udat do pohybu historii a umožnit si tak udělat představu, jak to mohlo tenkrát vypadat, hlavně mimo dob vývoje kamer a podobně, což je sakra rozdíl od statickýho portrétu nebo černobílé, ale i barevné fotografie. Je mi jasný, že klasičtí vydavatelé a vývojáři jsou limitováni vším možným od trhu po získání prestiže u svých titulů a stále dogmaticky si nedovolí usměrnit zábavu a autentičnost, ovšem kdyby se dala do spolku silná spolupráce kolektivu profesionálů přes počítačový vývoj a historiků, která by se čistě věnovala podstatě alternativnímu a vizuálnímu výkladu dějin a rekonstrukci událostí, samozřejmě stále na základě patřičnýho a kritického výkladu z klasických pramenů, potom si dovolím říct, že by se tu objevila silně edukativní alternativní základna pro studia nejen pro žáky, ale třeba i cesta všech badatelů k další k analýze a k lepšímu pochopení dané problematiky na základě vizualizace. Je fakt, že něco podobnýho už existuje už třeba v dokumentech, ale stále to postrádá to puntičkářství "hry" a naopak hrám věnujícím se historickým érám zase ta "vědecká" kritika a přesnost. Nehledě na to, že by to bylo pro řadu lidí záživnější při studiu nejen ve školách.
    • Hairy_Ass
      Souhlasím. Hodně by z toho mohla čerpat především tzv. živá historie.
    • Čekám na to s čím se vytáhne Vávra ... husitství si na rozdíl od fantasy fabulací o edukativní přístup samo říká .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit