Steam v kapse? Zdroje tvrdí, že si už brzy zahrajeme na přenosné konzoli přímo od Valve
-
Valve ma sice plochu strukturu ale defacto "divizie" vznikaju a zanikaju na zaklade typu rozbehnuteho projektu. projekty sice zacinaju zivelne ale uznaj ze herny vyvojar, animator, grafik... nebude pravdepodobne pracovat na novom hardware a naopak hardwarovy inzinier na programovani hry. nemoze byt rec ze by sa navzajom tieto dve problematiky akokolvek ovplyvnovali nech uz je struktura firmi akakolvek. takze sa stale pohybujeme v zone ze je to o prioritach a schopnosti projekt dotiahnut a nie len o nadseni kedze lead moze na zaklade neuspechu prist o pracu. ak nie je interny zaujem spravit hru tak jednoducho nevznikne.
-
Třeba, ale furt lepší jak "všechno bylo k ničemu", jen ať táhnou, i kdyby nakonec do zadnice.
-
A máš trochu ponětí o tom jak vypadá struktura firmy Valve? Nebo kolik věcí za posledních 10 let dělali, málem udělali a zahodili? Ostatně i Alyx nebyl původně úmysl i přesto, že si s HL VR hráli ještě dlouho předtím, než vzniklo Vive.
Problémy jsou dva, které spolu různě souvisí, jednak jsou zhýčkání penězovodem ze Steamu a druhak jejich firma má zcela plochou strukturu, to znamená kdokoliv může rozjet jakýkoliv projekt, vzbudit dostatečné nadšení u kávovaru a najednou na tom dělá víc lidí, než na něčem jiném. Takže tvrdit něco o divizích, v případě Valve, je zcela mimo.
-
Jo, dotáhnout to přesně tam, kam dotáhli Steam Boxy a Steam Controller, do zadnice.
-
Jaké tříštění sil? Víte kolik peněz investovali do Linuxu/SteamOS a žádný produkt z toho? Tohle je snaha to někam dotáhnout.
-
je pravda ze sa zameriavaju vsetkymi smermi ale o triesteni sil nemoze byt moc rec nakolko vyvoj hier ma pramalo spolocne s vyvojom nejakeho handheldu. absolutne ina divizia. skorej ide o nastavenie ich priorit v poslednej dekade a pol. prijal by som plnohodnotne pokracovnie HL ale oni na to jednoducho nie su financne ani nijak odkazany ani nikomu z nas nic nedlzia. az to bude, tak to bude/ked nie tak nie
-
Steam v kapse můžete mít už teď, handheld "PC" orientované na hry nejsou nic nového. Jen letos jsou nové např. GPD Win 3, AYA NEO, ONEXPLAYER. A vzhledem k aktuální úrovni integrovaných Intel Iris Xe grafik jsou i relativně nedávné tituly velmi dobře hratelné (u AYA pro změnu AMD).
Člověk by doufal, že po Alyx se ve Valve probudí z těch svých stupidních snů a ono ne, zase tříští síly naprosto zbytečným směrem. Skutečně neexistuje jiná firma, která by toho neustále dělala tak moc, ale ven vypustila tak málo.
-
Kdysi, kdyz ja jsem byl jeste mladej, tak lidi dokazili rozpoznat nadsazku a uprimne se zaradovat:D
-
Kdysi lidé chápali , že na malé úhlopříčce se nemusí HW tolik potit aby dokázal ze dvou metrů navodit stejně uspokojující pocity jako před plátnem v kině ;)
Ale to bylo ještě tehdy když ti co 4k vyžadují byli jestě tak jednobuněční že jejich technologické výstřiky ega nikoho zodpovědného za návrh zařízení nezajímaly :)
-
Jo to jo, ale na to potrebujes televizi minimalne ve 4K a s uhloprickou 75”, abys mohl patricne prozkoumat detaily;-)
Navic pri tyhle aktivite, mas v ruce uplne jinej handheld:D
-
Jen ignorant by si mohl myslet , že se nikdo nebude snažit vrátit s handheldem tam , kde v podstatě všichni velcí hráči dobrovolně ještě před dobou covidovou vycouvali ...
Snes,PSX, N64 i Gamecube dneska zvládne kdejaký průměrný telefon.
Tohle bude muset být větší ,otevřené pro konkurenční platformy ( GamePass) a rozhodně se nebude spoléhat jen na streaming ze vzdálených serverů za ideálních podmínek - streaming po vlastní síti z druhého pokoje také zrovna nechci provozovat .
Sleduji kanál ETA Prime a mám v oblibě GPD zařízení ....takže jen v skrytu duše doufám v něco co se vyrovná prezentovanému mobilnímu Ryzenu 4750G. Pokud si to pod svá křídla vezme Valve / Steam a nebude spoléhat ve vrtochy third party řešení jako s eMachines mají šanci uspokojit ty , co se se Switchem na procházku nespokojí.
Mobilní hraní má dvě mety ...musí být buď levné a rozšířené ( Gameboy či původní koncept 100USD PC pro Afriku z kterých se vyklubaly první Tablety a ATOMY , ještě než jej stačili molochové naprosto zpronevěřit SPenem a cenovkou proklatě vysoko ) , nebo nesmí limitovat natolik ,aby se z koncepu herní knihovny na doma nemohl stát nástupce hraní si na cestách dostupný pro všechny co si jsou schopni koupit současnou nedostupnou herní konzoli ( Cenovka 8- 20K za řešení s minimem kompromisů a reálným impaktem do koupěchtivé sorty hráčů )
-
Péčko ve 24fps taky ujde.
-
Ja hraju exkluzivne jen na steamu a presne tohle by se mi mohlo hodit na obcasne hrani mimo PC.
Ale uvidime jak na tom budou cenove a jaky tam bude HW a jake hry to bude podporovat. Prece jen je dost pravdepodobny, ze to pobezi v 30FPS a to je pro me show stopper... na tahovky dobry, ale na nic jinyho ne...