Přejít na výpis diskuzí

SteamWorld Dig 2 - recenze

6.10.2017 19:43
Ondřej Švára 17 příspěvků

Malou neřestí videoher, a samozřejmě nejen jich, jsou nekončící příběhy. Člověk má pocit, že zachraňuje svět nadarmo, když v závěru jednoho dobrodružství ihned vzklíčí semínko druhého. Stalo se to i v hornické arkádě SteamWorld Dig, jejíž druhý díl začíná přesně tam, kde se původní jaksi neuzavřel....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem ani nedokončil první uroveň a samazal to. Chtěl jsem hrát steamworld dig a nikoli hopsačku, kterých jsou desítky.
  • 8/10 takze kvalitou na urovni treba Nier: Automata, Doom (2016), Dark Souls 3, atd. nu coz? i horsi hry tu dostali stejne nebo lepsi hodnoceni. holt jeden ma rad holky a druhej radsi vdolky (tem druhejm se taky rika buz*ti ). *15*
    • Je to jen o neco horsi, nez ty 3 hry, co si vyjmenoval, takze ok.
    • dvě z těch tří her má ultimátní score v Levelu, ale je pravda, že dávat Nier něco menšího než 9/10 je svatokrádež, absolutně nejlepší hra roku *14*
    • Odkdy cisilko odpovida kvalite hry? Melo by slouzit jen jako suma sumarum, jak moc hra recenzenta bavila s tim, ze pokud chces nejakou kritiku na hru, prectes si pod tim tu recenzi, ktera ti snad prinese nejak objektivni pohled. Zadne cisilko ti objektivni pohled neda a uz vubec ne napric ruznymi hernimi zanry a hrami s jinym rozpoctem.
      • Hodnoceni ma fajn udelany Kotaku. Skoda ze jen to.
      • a proc se tedy to ciselny hodnoceni her dava? ja byl vzdy presvedcen, ze kvuli tomu aby mel clovek hned pri prvnim pohledu predstavu o kvalite hry. je zde jiny duvod? vysvetli prosim?
        samozrejme chapu, ze je to subjektivni hodnoceni a kazdej si ho upravi podle sebe a toho co ho bavi, jen me prislo zajimavy to srovnani.
        • Hmm, jak definuješ "kvalitu" hry? Podle rozpočtu?
          • zabavnost gameplaye, zabavnost pribehu, technicke zpracovani a urcite se najdou dalsi aspekty ktery me ted nenapadnou. proste celkovy dojem ze hry.
            • Pojďme logicky. Příběh není moc důležitý pro to, aby byla hra zábavná (např. tebou zmiňovaný Doom), u některých žánrů není vůbec potřeba nebo je podružný. Technický zpracování jde ruku v ruce s rozpočtem a hardwarem, objektivně ho reflektovat do hodnocení by podle tvojí logiky znamenalo, že hry s nižším rozpočtem, nebo slabým hw jako je Nintendo, by nikdy nemohly mít vysoký hodnocení, což nedává smysl. Zůstává nám gameplay, na kterém se u většiny her zakládá hodnocení asi nejvíc. Gameplay se srovnává v rámci žánrově podobných her, protože nevím, jak bys chtěl podle čísla srovnávat třeba Dark Souls a NHL. Tvůj "celký dojem" je tedy ve finále hlavně hratelnost s tím, že vybočující technická kvalita je jen plus navíc, protože u většiny her má technická kvalita nějaký standard úměrný rozpočtu, takže to imho nějak drasticky započítávat do hodnocení nemá moc význam - nakonec, hodnotíme hry a ne hudební skladatele, animátory nebo 3D grafiky.
        • Kvalitni hra =/= zabavna hra, kvalita hry je moc komplexni vec na vyjadreni v jednom cisle, na to je lepsi recenze nebo vice jednotlivych hodnoceni (hratelnost, audio, grafika, ...). Proto je lepsi vnimat cislo jako ukazatel zabavnosti, coz je obvykle to, co te zajima mnohem vic, nez jestli je hra kvalitne udelana. Treba takovy Battlefield by takhle mohl ziskat vysoke hodnoceni, ale protoze to je stejne nakonec proste jen fps, tak to lidi prestane bavit hodne rychle. Takhle by podle tebe Battlefield ziskal vyssi hodnoceni nez Titanfall, protoze je kvalitativne na vyssi urovni. Dal bys ale Battlefieldu vyssi hodnoceni nez Titanfall, ktery je treba pro spoustu lidi zabanejsi diky vertikalni hratelnosti a originalnejsimu pojeti souboje?
          • do kvality hry samozrejme zahrnuju i zabavnost (jinak bych treba napsal kvalita tech. zpracovani atd.)... promin ze si ztratil tolik casu psanim tohohle zbytecnyho prispevku.
  • Zklamáníčko zájezdu. První díl byl zcela nový, divný (no crafting) a třeskutě zábavný. Člověk klesal a obtížnost se úměrně zvyšovala. Závěr paráda.

    Pokračování? Člověk proběhně paralelně 3 štoly, udělá si naprosto luxusní nostalgickou odbočku a když si říká, "Jooo teď si to pořádně užiju", tak zjistí, že právě vyleveloval většinu inventáře na MAX a stojí před final Bossem. Nastává hodně blbá pachuť a rozhořčení "Dyť je to polovina hry!"

    Chjo. Opravdu velký smutek, hodnocení 6 a doporučení kupte ve slevě.
  • Tato hra je bomba. Nie je v nej: 1. crafting 2. survival 3. building. Vdaka tomu ostava cista zabava. Ziadne zhananie vody a jedla, craftenie troch kamenov a jedneho drievka a spajanie troch kusov zeleznej rudy do zelezneho ingotu a troch zeleznych ingotov do oceloveho ingotu a potom je to zbytocne, lebo o pat minut je tu gold ruda, gold ingot a dalej diamond atd... Jaaj zabudol som - predtym je este copper a
    tin a lead a silver. V nejakych hrach sa vyskytuje aj ebonit, ale to je iny hardcore. Proste ako u kktov na dvore.
    Steamworld dig 2 to robi inak a robi to velmi dobre. Iba jedna vycitka: znovuhratelnost je dost otazna...
  • to bylo i v jednicce, prvni vetsi souboj a cus
  • michaliuz18
    sklamala ma absencia pribehu , a to ze to v tom najlepsom skonci. Clovek to hra cely cas s takou radostou a motivaciou ze zrazu je po bossovi koneec a ostal mi pocit ze wtf na co som to cele robil
    • sice jinej zanr
      https://games.tiscali.cz/recenze/steamworld-heist-recenze-279543

      ale podle me lepsi hra

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit