Přejít na výpis diskuzí
Steel Division: Normandy 44 rozpoutá tažení na západní frontě už koncem května
6.4.2017 | Aleš Smutný
49 příspěvků
-
Wunderbar, těším se, až ty spojenecké ratten poženu zpátky do moře!
-
Wargame me zklamal jedine tim, ze technika si v klidku jezdila skrze lesy a pechota zakopana ve meste by nemela vychcipat po par granatech artilerie + mela byt vyssi ucinnost proti technice. Jinak je u mne ale wargame mezi tim nejlepsim, co jsem hral.
-
-
Na Wargame mam nahrano pres sto hodin a to, co pises, neni pravda. Pechota ve mestech rozhodne neumira po par granatech artilerie, naopak je treba soucinnosti mnoha typu jednotek, aby jsi pechotu z vyhodne pozice dostal. Co se tyce efektivity proti vozidlum, je treba vyuzivat dedikovane pechotni jednotky s protitankovymi ATGM raketomety.
-
-
Nevím, nehrál jsem, ale kdy už vydají hru, která má lepší fyziku než Company of Heroes? Krajina vypadá krásně.
-
-
Nevydaj, COH je fenomén. Jediná hra která překoná coh a coh 2 bude pouze coh 3 :)
-
je to tak, na COH / COH2 nic nemá *14*
-
Company of H. ma nejakou fyziku? Hral jsem jak jednicku tak i dvojku a rizene strely tam litaly furt :D
-
-
ty to tak víš..
-
-
-
Hraje někdo betu? Jak je to s vozidly? Doufám, že se tam nehraje na životy a jde s Tigrem zničit Shermena za Shermenem .. (I hate balanc)
-
-
Jednotky nemaji zivoty, u vozidel se hraje na prustrel u pechoty jde o to jak se ti podari zatlacit na nepritele, to znamena ze jedna jednotka ktera je v klidu (rekneme nemecke komando v Monte Casinu) ktere bojuje proti mnohonasobne presile, ktera je ovsem ve stresu, pripadne zacne panikarit, vyhraje naprosto s prehledem
P.S.: Od developeru z jejich live streamu kde hru hrali. Nemam betu. -
-
Děkuji. Taky jsem už koukal na pár videí. Mrzí mě že tam není Fw 190 A ( snad dodají potom). Hra vypadá zatím fajn, ale těch málo jednotek a letadel to dost ubíjí. Má to větší potenciál a přeci jen vzdušná nadvláda to vyhrála na západě. To že tam přiletí jeden střední bombardér vypadá divně :/
-
-
mála jednotek bych se nebál viz wargame, jen se bojím, že odkoukali nový systém DLC a budou nám to pěkně dávkovat, takže bych s koupí rozhodně počkal.
-
-
-
-
(Wargame RD veteran (3500+ hodin), topRanking: 6 ) Ahojte, mal som moznost ucastnit sa nielen Open, ale aj Closed Bety SteelDivision. Z mojich dojmov pri porovnani s WG:RD :
+ herna mechanika je v mnohom skutocny krok vpred. Boje tankov a pechoty su este zaujimavejsie a vyzeraju realistickejsie.
+ mnozstvom life-quality vylepseni a drobnosti ktore v RD chybali.
+ krasne mapy a paradne zvladnuta vizualna stranka hry.
+ dinamicka frontova linia, bojuje sa este viac o takticky dolezite body na mape ktore si mozu hraci zvolit rozne v zavislosti na jeho divizii a su menej diktovane rozlozenim klucovych sektorov.
- na prvy pohlad znacne nizsia varianilita pri vystavbe battlegroup/balicka. (Cena asi za vysoku autenticitu)
- celkovo rigidnejsi system s fazami ktory vymedzuje dostupnost jednotiek pocas boja a tym aj zmensuje mnozstvo dostupných a vhodných strategii.
Na zaver: SteelDivision mi prijde ako skutocne velmi dobra hra, s inovativnim gameplayom, zachovavajuca si tvar Wargame a však s vyladenimi nedostatkami ale na ukor menšej celkovej hlbky a zatial aj rozsiahlosti. Prezentuje vsak aj niektore zlozitejsie a hlbsie mechaniky ako Wargame a mozno aj preto je dobre, ze Eugen Systems sa na zaciatok rozhodli pre temu 2nd WW ktoru je jednoduchsie simulovat nez konflikt modernych armad. -
doufám, že to bude recenzovat Tomáš Jung
-
-
Já doufám, že Karel Drda
-
-
ou, taky kapacita..ovšem na nemectví... *1* *1*
-
-
-
Lide, prosim Vas. To jste tak hloupi, ze skocite na spek Bobovi? Jinak Bobe, tohle se ti povedlo.
-
-
8 let v Legii, 20 potvrzených zabití. *7*
-
-
A teď tu o sedmi trpaslících.
-
-
-
Dokud neuvidím pořádný gameplay a nepřečtu si pár recenzí, tak to pro mě bude jen nadějná hra...
-
-
Gameplayů existuje na YouTube kanálu Paradox Interactiv hned několik.
-
-
Já si rád počkám na gameplaye vydané hry... Už jsem několikrát zažil, že gameplay vývojářů neodpovídal stavu a kvalitě vydané hry..
-
-
-
No nevím jak u vás, ale po shlédnutí gameplay videí, které jsou přímo na fóru hry moje naděje a nadšení které jsem měl po oznámení hry opadají... Neviděl jsem tam ani jednou např. statické usazení protitankového děla, které by krylo nějakou výseč krajiny, která je pro něj viditelná a tam odstřelilo tank.. Všechny ty hry (a to to hráli členové vývojového studia) byly stylu naženu všechny jednotky random stylem co nejrychleji do města nebo vesnice a je jedno jestli to je tank, dělo, pěchota nebo jeep a oni tam pak nějak kempujou, čekaj až dojede nepřítel a pak se začne něco dít. Žádná kontrola jednotek individuálně. Takže tank ve městě stojí třeba zády k frontě a nebo se točí a mířit do prostoru kam by měl začne až když se tam objeví nepřítel... Nebo využití pomocné kružnice dohledu jednotek (znázorňuje kam je z daného bodu vidět do okolí 360°) - Jak je možné, že prostor, za jedním stromem je vyšrafován jako místo, kam přes něj z daného bodu vidět není a za stejným stromem o kousek vedle je vše naprosto viditelné? Podle čeho se má pak hráč orientovat, jestli jeho jednotka z místa kam určí, uvidí nebo neuvidí na důležitou část mapy? Pokaždé používat tu kružnici na každou jednotku? Co to má být? Střídavě průhledné nebo neprůhledné objekty, které vypadají stejně? Ufff.... Prosím vyveďte mě někdo ze skepse, ať zase můžu doufat, že to konečně bude po dlouhé době pořádná WW2 strategie!
-
-
viz wargame tohle je trochu jiná hra než klasické strategie. Mapy jsou daleko větší a z jednoho konce na druhý to trvá dlouho pokud nepoužíváš silnice, o ty se dost často bojuje. Zatím jsem viděl několik videí z hraní a je to přesný wargame jen ve WW2, akorát ti lidi dost často netuší co mají dělat a je děs to sledovat co tam vyvádějí. Já osobně hraju wargame dost často na nejmenší rychlost, případně i pauzuji (takový hybrid tahovky/real time). Stíhat rozkazovat x jednotkám smysluplně a ještě na velkém území je pro člověk šílené. AI to neřeší a stíhá tahat panďulákama všude naráz. Což se pak odráží v těchto šílených videích, kde ten člověk nestíhá a rozhodně nemá povědomí co se kde děje a nedokáže na situace reagovat, ale zase kdyby to hrál pomalu, tak to bude mít několik hodin a nikdo na to koukat nebude... zase bych se toho nebál. To, jak to lidé hrají je jedna věc, jak se to dá hrát je jiná... zkus Wargame a uvidíš sám. Největší změna je asi jiný způsob kontroly území (fronta vs velitelská jednotka v určitém sektoru)
-
presne. vyvíjet válečnou hru, první co udelám je že budu konzultovat s nejakými dustojníky. podobne jako když vávra dela kingdom come, konzultuje s odborníky na historii a šerm (a taky si to šel sám osobne vyzkoušet).
-
No to bude tim ze vsichni clenove studia to hraji jako ponocni a nechat to hrat cleny QA zase nechcou :D
-