Stellar Blade – recenze akční jízdy s několika problémy
-
S recenzí musím souhlasit. Zaujal mě výtvarný styl a sexy hrdinka, a nakonec si užívám kombinace super soubojového systému, který byl pro mě od začátku na "Normal" příliš rychlý a parírování mi nešlo, a hromady oblečků, který jsou ještě víc sexy v pohybu, než bylo člověk čekal.
"Story Mode" rozhodně není Easy a v bossfightech dá stejně práci, ale celkově mě posunul z pozice, kdy jsem byl ze soubojů otrávenej a raději prozkoumával svět/příběh, do pozice, kdy vyhledávám každý souboj a skvěle si to užívám.Je tam hodně věcí, nad kterými kroutím hlavou nebo sprostě nadávám (což mezi námi bylo i u úžasné Nier: Automata), ale můžu říct, že ta hra je celkově fakt super a budu na ni vzpomínat v dobrém.
-
Já se popravdě uchechtl pokaždý, když jsem všiml "fyziky" předních i zadních partií. S Pavlovou formulací o chodící erotické hračce musím souhlasit. Taky bych spíš ocenil střídmější design, ale tvůrci holt měli vlastní tvůrčí vizi.
-
dobrá hra, nier je goat, ale tohle je velice slušné, zkuste!
-
A to je všechno? Vážně?
-
Když to říkáš ty, tak to očividně musí hodně znamenat. Očividně jsi znalec.
-
Vy jste strašní honiči...
-
Jak tady někdo napsal výš: údajně tam toho mělo být víc. Více "odvážné" oblečky a více krve, ale vydavatel to ubral těsně před vydáním. Takže vydavatel zas až tak odvážný není.
-
Jo, tak Nier Automata bylo perfektní. A jestli se to inspirovalo Nierem, tak to určitě bude fajn.
Akurát tomu dám asi nějaký čas. Nier jsem hrál na PC a omodovaný, takže ten zážitek byl ještě lepší. A ačkoliv Stellar Blade zatím vyšel jenom pro PS5, tak se spekuluje, že to vyjde i pro PC za určitou dobu. Přece jenom vývojáři v roce 2019 prokecli, že to dělají multiplatformně.
-
Pravda. Někam se ty energetické články musely umístit. 😈
Některé japonské hry jdou trochu dál a dají hráčům možnost si v nastavení upravit fyzikální model hrdinky a jak moc se to bude houpat. Buď reálné nastavení a nebo "anime fyzika". 😂
-
Někam museli nacpat baterie na napájení těch mechanických implantátů. A nejspíš jde o technologii založenou na extra měkkém silikonu.
Proti pěkné hrdince taky nic nemám, jen by se mi víc líbilo, kdyby měla tělo vymodelované podle té herečky 1:1 s menším důrazem na pohupování při pohybu. Ale to má asi každý trochu jinak.
-
Hele, nikdo nebude popírat, že herečka není pěkná. Ale její ženské vnady nejspíš dostaly nějakou augmentaci ve formě zvětšení objemu.
Eve:
https://i.ytimg.com/vi/LJvSQZVlasU/maxresdefault.jpg
Herečka:
https://twitter.com/WanderleyMajes1/status/1753873705862562083/photo/1
Jinak samozřejmě nemám nic proti pěkné ženě jako hlavní postavě. Aspoň je na co koukat v nudných pasážích, kde se nic neděje a hlavní hrdinka se pohybuje z bodu A do bodu B.
-
Asi si to kupovat nebudu, ale je vlastně dobře, že v této extra korektní době někdo z Ačkové produkce udělá kvalitní hru, kde si zajistí zájem hráčské komuniti na základních pudech :D.
-
> kdyby autoři věnovali obličejovým animacím stejnou péči, jako fyzice pohupujícího se pozadí
Jsem si říkal, zda autor není nějaký přecitlivělý. Jelikož nemám PS5 ani nechystám, koukl jsem na ending na Youtube a ... jajks. Pavel byl ještě hodnej, ta animace obličejů a vůbec dialogy a ... jajks.
Tak snad ty souboje za to stojí.
-
Ono je to težké...všechny ty trailery ukazují kozy víceméně.. přitom ta hra je naprostý ART skvost.. takhle to prostě umí snad jen capcom.. zkus si zahrát to demo a uvidíš jak tě to pohltí a na kozé fakt koukat nebudeš.. 🙂
-
Myslíš prsa, napiš prsa :)
-
poprosim nebuduce nehadzat vsetkych, ehm, "nadsencu do japonskych manga komixu" do jedneho vreca
dlhe roky som cital desiatky, ak nie stovky, manga komixov" ale preferencie v tejto oblasti mam ine, cize mensie prsia a mensi zadok u zenskych vseobecne...
+guilty pleasure v Stellar Blade, EVE je vraj modelovana podla realnej korejskej modelky a krasne modelky su myslim brane pozitivne vseobecne, nielen pre "manga nadsencov"
-
Škoda, že z toho udělali PS5 only hru. Snad v budoucnu exkluzivita padne a bude to i na PC.
-
Jo, to je dobrý postřeh. Já soudil jenom dle traileru, kde je vidět častěji.
-
Na hrudník se většinu času nedíváš.
-
"To ostatně platí i pro samotnou EVE, která se bohužel v průběhu hry
nevymaní z polohy chodící erotické hračky a výsledku by možná pomohlo,
kdyby autoři věnovali obličejovým animacím stejnou péči, jako fyzice
pohupujícího se pozadí."Pozadí? Myslím, že se autor nemusel bát a naplno říct, že velká část fyzikálního modelu je o pohybu "hrudníku". V traileru je vidět, jak EVE udělá jeden krok a hrudník se ji 3x zhoupne na stranu. Typická "anime fyzika" hrudníku. 😂