Přejít na výpis diskuzí

"Stojíme na počátku revoluce," říká šéf Epicu Tim Sweeney

5.3.2015 10:29
Martin Bach 56 příspěvků

Virtuální realita v kombinaci s fotorealistickou grafikou otevře lidem možnosti, o kterých se nám nyní ani nezdá. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka, kterou během své přednášky na GDC 2015 prezentoval zakladatel a šéf Epicu Tim Sweeney. Loni jeho firma šokovala herní komunitu zpřístupněním čtvrté...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • revoluce to bude az HERNI OBSAH bude odpovidad stale rostouci kvalite grafiky ...
  • Tak o čem snili v 90's se jim ted splnilo čili za "čtvrt století" a stejně tak dlouho to bude odteď trvat k tý fotorealistice. OMG copak to nikdo nepochopil *1* prostě v Epicu jsou fakt Epic *1* . Ještě že tu je CryENGINE
  • "PR kecy" pro stádečko... *15*

    Fotorealistická grafika je ještě hodně daleko... Až si s aktuální úrovní detailů a efektů (např. VXGI) sáhneme na opravdu velké plochy (2160p a více) s jemností 250-300ppi v plynulosti +60fps, tak se o tom teprve můžeme začít bavit... Než se do toho bodu (kdy to bude mainstream a nedáme za to peněz jak cestu kolem světa) dostaneme, potrvá to pět a více let...
  • del0
    Pane Sweeney:

    1. K čemu to je, když hratelnost stojí za houno.
    2. K čemu to je, když to konzole nezvládnou.
    • walltar
      Když to nezvládnou konzole, tak to zvládne PC... to zase takový problém není. Konzole to zvládnou třeba v příští generaci za 5 let.
      • del0
        Že to zvládne PC je právě k ničemu (to byla pointa), protože na takovou grafiku potřebuješ AAA rozpočet a ten ti nikdo do PC only hry nenaleje (kromě crowdfundingu). Multiplatformu taky nepočítám, tam bude vždy kompromis a hra nikdy nevyužje plný potenciál PC.
      • Jack1947
        Zvládnou pomalejší verzi, v FHD ale jen s 30fps. To je dostačující.
        • je to NEdostačující ale milionům hlupáků to stačí...
    • frantisek_nejezchleba
      1. čeho hratelnost?
      2. jaké konzole?
      • del0
        1. Třeba The Order? Typická ukázka toho, když se zaměří na grafiku (30fps čert vem) a pak je z toho jedno velké hratelnostní hovénko.

        2. Ty, co máte doma v kuchyni a děláš si na nich každé ráno snídani.
      • hlavne ty NEXTgen nestíhají
  • vtipné, Sweeney honí machry a hajzl má na chodbě, mluví o nových technologiích a pak nechá v tech demu dost gumovýho kluka běhat ZKRZ trávu(upozorňuji ještě 1x - důraz na slovo ZKRZ), která na jeho nohy nijak nereaguje a předvádí to jako pokrok technologie...sorry, ale dokud nebude tráva adekvátně reagovat na to, co zkrz ni prochází/projíždí/doplňte, žádný pokrok se nekoná
    • A cože to slovo zkrz vůbec znamená ? To je první stupeň pomocné nebo co? *8*
    • Teda ty ti dávaj. Podle mě je to tech demo taky dost slabý. Nic co bych neviděl. I tenvizuál lesu my v prvním Crysis přijde lepší.
      Celý video by šlo porovnat s The Vanishing of Ethan Carter. Podobné prostředí. Ale u Cartera my přijde všechno hezčí.
      Lidské postavy UE nikdy nešly a UE4 není vyjímkou. Vlasy jak od igráčka, žádný detail a pod "postavou" v UE4 si vždycky představím jen cosi s hlavou, zakované do brnění. Kvalitní vrstvené oblečení se opět nekoná.
      • Lenz
        The Vanishing of Ethan Carter je tiež UE ale staršia verzia.
      • Jack1947
        Gears of war neběží náhodou na UE? Ty postavy tam byly celkem pěkně vymodelované.
      • viacero lokacii sa mi paci z toho videa ale tiez mam pocit ze crysis 1 ma krajsi les :D
      • oprava:
        ...a pod "postavou" v UE si vždycky představím jen cosi s hlavou, zakované do brnění.
    • Miluju,když pitomec jako ty, který dokázal absolutní hovno, pouští z huby slova jako kdyby byl bůh ví co. "žádný pokrok se nekoná" - táhni do hajzlu
    • No, lebo realisticka trava robi kvalitny engine. Bez poriadnej travy si o 3 roky nikto ani neskrtne!!!
      Studia budu krachovat jedno po druhom..kto nedokaze naprogramovat kvalitnu travu, ten ma smolu, moze ist na pracak alebo naspat do skoly.
      Prosim ta zober si tie prasky a chod spinkat.
      • Treba je to blbost, ale takove detaily v takove Arme II fungiji (+ mody). Ja vazne nechapU, jak na nekoho muze udelat dojem hra, jako treba Order 1886 jez je hratelnostne pred rokem 98? Nablyskat ten tunel jako staci? Budoucnost je snsd o fyzice, umele inteligenci a interaktivite prostredi.... Vlastne bych mohl rici, ze uz se dnes nedelaji tak zabavne hry, jako pred deseti lety.
        • Jack1947
          Protože je možné že hry na konzili hrají i lidé co jim stačí pěkná grafika kratší herní doba a nakonec i ten tunel není k zahození podtržené pěknou filmovou atmosférou jak někdo řekl kdyby to byl film, neváhal by na něj jít do kina.
  • No rozhodne je to super, minimalne na ucenie sa a skusanie ale nemyslim si ze to spravi nejaku zasadnu revoluciu v hernom priemysle. Mozno akurat ze to bude tlak na ostatnych, Crytek,Unity atd., aby stlacili ceny aj ked mam pocit ze uz ani nieje moc kam. Velke sudia uz maju nakupene licencie alebo maju vlastne technologie a zasa pre male indie studia je toto proste moc. Vyprodukovat nieco dobre vyzerajuce v 2-3 ludoch na takomto engine je skoro utopia. Teda ak sa na to budeme pozerat z hladiska velkych hier. A zasa na male hry sa zatial viac hodi Unity. Ci uz koli licencovaniu, predsa len rychlejsiemu pochopeniu ako aj podstatnej vyhode a to Asset store. Na to aby hra dobre vyzerala na taktomto engine treba armadu grafikov, vytvorit kvalitne assety a kopec casu. A zasa na tetris je to zbytocne masivne. Ale aj tak palec hore pre Epic.
    Ale moze to byt fakt revolucia pre mimoherny sektor. Film, architektura, rozne vizualizacie, medicna alebo trenazery. Tam to fakt moze znamenat obrovsky skok.
  • Jack1947
    To je správně, hlavní je nebýt prodejná, lacino a stát si za vlastními hrami. I kdyby nebylo na chleba tak nakonec z toho trošku bude i na pořádnej stejk. *3*

    Nejvíce si můžeme cenit toho přístupu když ne placené tak rovné pro všechny a ne F2P(P2W) která hra to tak dneska má no? asi tak 1-2 broserovky ale tituly které se hrají a instalují normlání hry vůbec.
  • hmm ret4rdovana zbesila akce je z5 *14*
    • Asharak
      Tak si ji běž pořádat někam jinam.
  • To jsou frajeři, poskytovat to v podstatě zdarma - ale velká studia/projekty z těch 5ti procent zisku asi fakt nemají takovou radost.
    A ten animovaný filmeček Kite je vážně rozkošnej, má to nápad i duši, moc pěkný. Jestli si něco takového jednou budou moct relativně jednoduše lidi ukuchtit v domácích podmínkách, tak to bude tady pecka...
    • XXDarthVaderXX
      Bylo by dost blbý, aby byl Unreal engine a nebyl Unreal jako hra sama o sobě. Zkusím zahrát, ale co jsem viděl, tak to vypadá dobře(tím nemyslím mapy, většina je zatím dost strohá). Pokud to půjde dobře, mohla by tu být po delší době pořádná, devítková akce.
  • som nadrzany,ten novy UT som necakal.Uz len cakam kedy officialne vyjde Oculus alebo iny vyrobca.Potom sa na to vrhnem a orgie mozu zacat...z domu nevychadzam *1*
    • Kdyz si predstavim UT s Oculusem, tak to by asi vyhral ten, kdo by se nepoblil a vetsinou by to skoncilo remizou ...
      *1*
      • walltar
        Jo jak normálně odmítám spojování blití a oculusu.... Tady asi máš pravdu. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit