Stranded: Alien Dawn je moc pěkná strategie. Šijete v ní šaty z hub
-
tak včera vysel zasadni patch který upravuje následující:
- Decreased frequency of vomiting
nedelam si srandu, před tím po každém jedle sel každý surv automaticky do předklonu, coz mírně evokovalo hostiny starého Říma a tudíž pocit blahobytu :)
-
a pritom stacilo napsat ze to je Going Medieval ale ve sci-fi zasazeni :D
strasne chybi dalsi obsah, kolem 20-30h+ mate vse vyzkoumano a jen grindite materialy na steny... z novych materialu. obcas na vyprave muzete narazit na technologii ktera vylepsi vasi stavajici, treba 2x vetsi kapacita baterii atd.
v momente kdy mate z uhlikovych vlaken celou base vcetne brneni, nejak neni co tam delat.
jasne, early access, jasne...
cela starost s jidlem zmizi v momente vyzkoumani mrazaku ktere cokoliv udrzi cerstve na veky (ve hre! 10 let skladovana zmrazena jatra fakt koser nebudou!).
obrana base je doslova trivialni. cca kolem 20h jsem postavil obranu a doted (cca 60h) jsem ji nemusel posilovat. budete se setkavat s dvema druhy utoku: utok primo na base, kdy se smecka brouku (max zatim 350) s mizernou zivotnosti en-masse vrhne na vase vchody. druhy typ: smecka nastvanych zvirat zautoci primou carou na vase anteny. reseni = soupnete anteny k opevnenemu vstupu. ulicka z 3 plamenometu, vyplnena zpomalovacima pastma, kryta 4 kulomety, 4 lasery a 4 raketomety a neprojde nikdy nic.
co mi ovsem i v tehle fazi prijde jako ulet je neschopnost stavet v patrech a pod zemi. ve stredovekym Going Medeival to jde, ve scifi s 3d tiskarnou jsme to nejak zapomeli nebo co :D pripomina mi to situaci kdyz se rimane stahli z albionu a britove na dalsich 400 let zapomeli co to je jerab, kameny barak, silnice nebo lazen :)
-
Naprostý souhlas...prvních několik odstavců jsem si myslel, že je to recenze na Rimworld...je to úplně stejné...a to nebude náhoda :)
-
Já bych to spíš přirovnal k Rimworld. BTW proč Rimworld ještě nebyl recenzovaný? V rámci surival her bych ho řadil k nejlepším hrám v žánru.