Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem fanoušek her Paradoxu, takže mi nevadí občas delší "nudná" období, ačkoliv Paradox většinou zaplní postupně hru nejrůznějšími eventy a DLC, která hluchá místa vyplní, takže by mě zajímalo, jak je na tom Terra Invicta. V článku je to zmíněno, ale mě zajímá, jestli má člověk pocit nějakého progresu, úspěchu, že jeho dlouhodobé plány a rozhodnutí mají nějaký skutečný dopad. Má někdo zkušenosti a dokáže porovnat s tituly od Paradoxu? Díky

    • Itami

      Obávám se, že srovnat prozatím nedokážu.

      Jak je zmíněno v článku, ta hra je natolik komplexní, že ani po desítkách hodin strávených ve hře (kdy jsem dokázal sjednotit Evropu pod vlajkou EU, kromě Británie) jsem se nedostal dále, než na Měsíc. 

      Kupodivu bych konstatoval, že hra je ještě svým způsobem složitější než hry od Paradoxu (minimálně ty poslední). 

      Ale ano, z mého pohledu člověk pocit progresu má. Je to vlastně dáno i tím, že každá frakce (mám pocit že jich je celkem 13) má trochu odlišné cíle a už jen pohled, jak se vám daří sjednocovat státy planety pod cílem té vaší frakce přináší celkem uspokojivý pohled. 


      Ono hodně může zmást lidi to, co je je zobrazeno u hry, vesmírné lodě atd. Věřte mi, že prvních pár let se do vesmíru jen tak nepodíváte, v první řadě to bude politikaření, špionáž a podobné aktivity na matičce Zemi.

      Jo, občas je to frustrující (zvláště zajímavé hody kostkou v případě procentuální šance, kdy vám s klidem třikrát po sobě vyjde akce, která měla šanci 10% a pak vám kriticky selže "jednoduchá" akce, která měla 95% šanci na úspěch). 

      Ale za mně, jsem to shledal celkem zábavným. Ale srovnat to s hry od Paradoxu prozatím nedokážu, to bych musel mít nahráno (aspoň mám pocit) o stovky hodin navíc.

      • Supr, díky za odpověď. Dám hře šanci, chvíli ještě počkám, stejně teď není čas. Ale určitě mě hra zajímá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit