Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • podle faze hry mi trva tah tak 10-15 minut a i kdyz jsem rychlejsi jak guderian, prumerne mi oponent vydrzi vzdorovat tak 25 tahu nez ho smetu z mapy evropy (nastesti to prave vetsinou zabali driv, ani me to dvakrat nebavi dorazet rozhodnutou hru, kdyz v pulce uz vim, ze jsem vyhral)

    v oob jsem sice nedohral ani singl, ale 10 minut na tah bych tam asi taky utopil
  • jistotu nemas a stava se dost casto, ze to zabali a to je ani nemusis drtit, ale kdyz je ta hra na nekolik hodin, nerkuli desitek hodin, tezko u ni nekdo s zivotem mimo obrazovku tezko zvladne vydrzet v jednom kuse

    to nejsou instantni zalezitosti treba na hodku, kde by se to dalo vydrzet
  • Jakou máš jistotu, že to už druhý den nezabalí? Takhle nedohraješ nic... u karetních her taky čekáš na protihráče a koukáš na něj, a nikoho to netrápí
  • nevim, jak je to v oob, hraju od nich ctgw a to je pbem, a lidi hrajou tak jeden tah denne, takze docela pochybuju, ze by melo smysl cekat a koukat na tahy protihracu

    jsou to sice jiny hry, ale obe tahovky a tak ocekavam stejnej typ hracu, leda s kamosem pres mikrofon by to smysl mohlo mit
  • nemůžu si pomoct, ale ten multiplayer je prostě debilní, já nechci čekat během protihráčova tahu někde v lobby, když stejně si pak můžu jeho tah přehrát v replay, ztrašně to ztrácí na dynamičnosti
  • Tak do tohohle jdu!
  • pc wehrmacht a afrika korps byly cajk, takovej pg 1.5

    vubec jsem nepochopil ty grand campaings... uplne nalajnovany, i kdyz jsem vsechno vyhral i s bonusovyma cilema, tak me zatlacili az zpatky do reichu a to jsem z tech bonusu moh postavit pulku rudy armady proti nim *1* (kv1 lepsi jak vsechny ty pidi panzery)
  • OoB je paradni. Dost mi zvednul naladu po absolutnim znechuceni z ruznych tech DLC pro Panzer Corps. Herni design se ve vetsine tech dodatkovych kampani omezil na kydnuti co nejvetsiho poctu jednotek ctyri hexy od pocatecni zony hrace. Mimochodem, uz ruzne ty dalsi kampane pro WH40k Armageddon byly presne takove! Tam to aspon trochu omlouvalo, ze clovek bojuje s hordou Orku, ale jak si omluvit "design" historicke strategie, kde bez prehaneni tretina vsech hexu mapy je proste zaplnena vice ci mene nahodne nasypanejma jednotkama. Pote pusobil OoB s namornimi bitvami, vylodenimi, zasobovanim, zajimavym prostredim Pacifiku atd. jako balzam na dusi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit