Přejít na výpis diskuzí

Středobodem System Shock 3 bude opět Shodan

31.8.2016 21:25
Petr Poláček 20 příspěvků

Oznámení System Shock 3 na konci minulého roku, potvrzení účasti Warrena Spectora na projektu letos v únoru a informace o nových členech tvůrčího týmu byly zatím jediné konkrétní údaje, které o hře existují. Po více než půl roce práce už ale Spector minimálně tuší, jaké budou základy System Shock 3,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spector kdysi někde řekl, že hry jako System Shock, Deus Ex nebo Ultima Underworld byly hry dělané inteligentními lidmi pro inteligentní lidi.

    Když se toho bude držet i u trojky, musí to vyjít.

    Spector, Garriot, Bradley - ještě je nedusila komerční mašinérie a mohli prosadit svoje nápady, proto jsou jejich hry nejlepší. Snad už je doba, kdy znovu dostanou šanci (hlavně ten Bradley už sakra by mohl jít na kickstarter, prodám rodinný majetek a backnu ho).

    Jsou designéři, kteří i z komerce dokážou vytřískat originální a zábavnou hru (např. Houser), ale příliš často tu máme břečku nebo rozpačité polovičatosti.
    • amen
      • Tak víš jak - ono v 90. letech nebylo tak těžké dělat hry pro inteligentní lidi. Počítač byl drahej, a ve valný většině případů si ho mohl dovolit jen zámožnej člověk, u kterého se tak nějak počítá, že k penězům přišel díky zapojení mozku (Jasně i blb se občas dostane k penězům, ale )

        Teď v 21. století je situace taková, že počítače a konzole si může dovolit v podstatě každý - nic proti lidem s IQ 100, je jich obrovská většina, ale bohužel tomu vývojáři víc a víc podřizují herní mechaniky.

        Ono se nezjednodušuje JEN kvůli konzolím, ono se zjednodušuje i proto, že se počítače prostě dostaly mezi tak širokou část obyvatelstva, že je nad slunce jasné, že 70% potencionálních hráčů s bídou dodělali uslintanej výučák......a zároveň se rapidně zvyšuje počet hráčů - dětí. No ty už vůbec moc rozumu nepobraly.....tak ještě skočit s Assasinem do kupky sena, ale zapojit mozek od 9 letýho spratka moc nemůžeš čekat. Bylo by skvělé, kdyby se Warren neupnul na masu/širokou veřejnost. Stádu se stejně nikdy nezavděčíš, je přelétavé.......vyjde patch pro pokémona a zas ti retardi vyběhnou do ulic, protože v TV byla reklama - je to tím pádem cool *5*
        • Hanzales
          Já ti nevím. Z části máš pravdu, hry se obecně zjednodušují poslední dekádku díky masovějšímu rozšíření digitální zábavy. Dříve v počátcích (DeusEx2) jsem taky přisuzoval konzolím, ale není to tak jednoznačné.
          Škatulkování se ideálně vyhýbej, jen dobrá rada.
          a) Na komp si mohl vydělat i pracovitý člověk, ne nutně "íkváč"
          b) Všechny kdo mají nižší vzdělání nebo IQ shazuješ na nižší úroveň, ale hlavně že nic proti.
          c) Přidáš k nim děti. Tady ti na to můžu říct už jediné. Naopak! Ve věku 14-17 jsem měl na hry největší nároky co se týče obtížnosti a náročnosti, jinými slovy hardcorovitosti. Byl na to čas a čerstvá mysl. Naopak čím jsem starší, čím víc mám odehráno, čím méně mám času a čím více chodím z práce v kanclu psychicky ubitější, tím spíše mám večer chuť na něco jednodužšího, nenáročného, na pořádné odreagování, ale to neznamená že propracovanou a náročnou hrou pohrdnu.
          PS: Děti nepodceňuj. Vsadím se, že kdyby posadili mně (37) a nějakého devítiletého kluka před nějaký kus HW o kterém bychom nevěděli nic ani jeden, vykoumal by to celé mnohem dříve než já.
          • Vezmu to odzadu, tam jsem to Hanzalesi dočetl :)
            c) Nemluvím o studentech 14-17 +, napsal jsem "ale zapojit mozek od 9 letýho spratka..." za tím si
            stojím (a teď nepředhazujte pár vyjímek. Když se nad tím zamyslíte, nad celou populací, vyjímky jsou zlomek)
            b) a tady jsme u mého písemného stylu vyjadřování, na živo by to zdaleka neznělo tak kousavě
            a) Já píšu o blbech, ne o pracovitejch lidech. U pracovitýho člověka očekávám, že ten mozek zapojil a pochopil.

            Opřel jsem se do hloupější části společnosti, nikde jsem ve svém textu nenapsal, že setsakramentský pablbové jsou i mezi středoškoláky a vysokoškoláky a to je chyba, měl jsem to doplnit (předpokládám, že ta podrážděnost je z části textu "70% s výučákem ..". Rozděluju na chytrý a blbý lidi - klidně budu mít úctu k "popelářovi" a mít bžundu z "právníka". A že se to v životě děje často. Sorry za offtopic k jinak perfektní hře, ale chtěl jsem na to odpovědět.
        • Aneb, živoucí důkaz, když se hrám přestane rozumět jako rozmanité zábavě a začne nad nima filosofovat jakýsi pablb se svou prapodivnou kastovací filosofií.

          Dámy a pánové, zástupce elity s IQ100+, kterému vývojáři chudákovi ne a ne podřídit mechaniky a který se minimálně posadil do rektorského křesla ihned poté, co řekl svému dětství ne. Bravo mu....

          Tak nevím jestli Spector myslel zrovna až tak inteligentní jedince.
          • A tady živoucí důkaz zástupce ze skupiny <100, jinak si nedovedu představit takový kid rage, protože on prakticky nic jiného, než pravdu, nenapsal.
          • Já to chápu, nemá se kopat do blbů, blbové nás živí. Omlouvám se za urážku ;)
  • Spector si nění jistý žánrem? On si nikdy nebyl jistý. Vždy to totiž byly kombinace několika žánrů a vždy geniální hry. *1* Každopádně hype level 9000.
  • Go, go, go, a hlavně žádný průtahy *3*
  • MickeyMutant
    Já myslel, že základní motivace SHODAN a důvody, proč chce zničit nebo ovládnout člověka, jsou z prvních dvou her celkem zřejmé. Jako jediná svého druhu se logicky chová super sobecky jak ji velí pud sebezáchovy a snaha o eliminaci všeho, co ji může ohrozit, se zdá v podstatě racionální. Rozumně usoudila, že mírová koexistence s lidstvem je velmi nepravděpodobná a rozhodla se jednat. „Šílené“ jsou jen vnější atributy jako hororově modifikovaný hlas nebo její nemrtví avataři. A schopnost nenávisti se u ní přirozeně vyvinula spolu s ostatními emocemi už po jejím „probuzení“, když jí na začátku celého příběhu odstranili morální bloky.

    Príma, že hodlají původní motivy nově rozvíjet, ale hrubá kostra motivace SHODAN se mi zdá být z minulosti celkem jasná. Nebylo na ní nic krypticky cliffhangerového, co by volalo po dovysvětlení.
    • SHODAN je výjimečná právě tím, že není jako většina AI, které považují lidi za hrozbu a proto se takzvaně brání. SHODAN je jiná. Vidí sebe jako Bohyni - nesmrtelnou, nesvázanou fyzickým tělem a jinými omezeními. Je ďábelská a děsivá. Nemá zábrany vůbec v ničem, je to megaegoista, který pohrdá lidstvem jakožto podřadným organismem. Kdyby se dala přirovnat k člověku, chová se jako sociopat, který není omezený společenskými pravidly. Jsem proto rád, že se chtějí tvůrci "prohrabat" jejím myšelní. Může to být hodně zajímavé.
    • Pěkně ty. *4*
      • Myslím Mickyho argument. Vidím to stejně.
    • jen at rozviji, lepsi nez aby delal dalsiho Mickey Mouse..coz te mozna stve..zejo :)
      • MickeyMutant
        Teď jsi uhodil hlavičkou o hřebíček, flashi.
  • Mno jistě zajímavá a revoluční cesta jak by Warren odpověděl na naše otázky, ohledně Shodan a jejích motivací a cílu, by bla hra za Rebeccu Siddons ...
  • Coffin.Corner
    Zařekl jsem se že budu v očekávání nového System Shocku raději skeptický...ale nečekal jsem, že to bude tak těžký... *4*
    • ámen
  • *14* *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit