Přejít na výpis diskuzí

Středověká onlinovka The Black Death vyjde příští týden v early accessu

12.4.2016 16:45
Honza Konfršt 12 příspěvků

V lednu představené MMORPG The Black Death slibuje zaměření přežívání ve středověkém světě, jehož středobodem je zabiják v podobě moru. Volba přežití a forma zážitku má přitom být na hráčích – ti mohou volit nejen kariéru ozbrojence, ale třeba i minstrela nebo lovce. Nová, takřka dvacetiminutová procházka...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Líbilo se mi, jak po každém úderu krumpáče o kámen vyletí jisker, že by s tím Bear Grylls mohl založit požár Národního divadla.
    • Asi těží kamínky do zapalovačů.
    • Paulcz
      mě se na tom zase líbí, že nevyletí hned, nejdřív se chvilku akumulujou a pak..
  • Seber klacek a kámen a vyrob z toho na koleni krumpáč. No toje zase hra.
    • Tak budeš asi muset vyrobit hru. Kde se bude meč vyrábět pár dní a zbroj půjde do týdnů.
      A když budeš hrát truhláře, tak si natěžený dřevo necháš rok dva odležet.
      To bude trhák.
      (Tip: platební formu bych u této hry zvolil měsíční poplatky)
      • Promiň, ale o žádných dnech jsem nikde nic nepsal. Jen o klacku a kameni. Krumpáč je snad ze železa, na tom se doufám shodnem, to za prvé. Za druhé ta postava které ten krumpáč z klacku a kamene na koleni vyrobila bez jakéhokoliv vybavení byl obchodník, kdyby to byl alespoň kovář který je také jedno z povolání v dané hře. Chci tak moc když očekávám, že by alespoň základní věci měli ve středověké "survival" hře trochu odpovídat?
    • facepalm
    • Tady zas mluví nějakej chytrolín tvl... Copak jsi někdy nějakej krumpáč vyráběl? Určo ne. Ale mlít pantem to bude, psát blbiny do diskuze chytrej jak rádio. V životě krumpáč ani nedržel, ale hlavně že se tu **re do výrobního postupu. Voni to maj vývojáři vyzkoumáný, že se to tak dělá, tak jim do toho nekafrej a běž si trollit jinam.
      • Ty víš o mě prdlačku tak se do mě nanavážej. Ke hře si ve svém příspěvku neřekl ani slovo tak nevím kdo tady trollí. Já nemám rád vývojáře co v dnešní době dělaj hru o přežití stylem seber klacek a šutr a vyrob z toho krumpáč. Když by byl rok 1994 a ta hra se jmenoval Robinson's Requiem, tak by mě to vůbec navadilo ale myslel jsem že jsme dnes již o trochu dál. Spousta lidí kritizuje Dana Vávru ale já si ho velmi cením za tu realističnost kterou se snaží prosadit i když to není vůbec jednoduché a bezchybné. A až budeš na toto odpovídat napiš něco ke hře, např. že tě herní mechanismy velmi zaujaly a připadají ti v dnešní době velmi inovativní. Jinak by tě někdo mohl mít za trrola a to bys učitě nerad.
        • Omlouvám se, ale vy asi nebudete z nejbystřejších. Nepochopit takhle zřejmou recesi už musí být nějaká diagnóza...
      • Krescz
        - by Pepa z depa, slavný výrobce krumpáčů a fanda her
    • Krescz
      Made my day. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit