Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tuto hru by som velmi nenazyval simulatorom, je to viac arkada. Prvy dojem za robota bolo WTF, ale casom som tomu prisiel na chut a u hry som sa bavil asi podobne, ako kedysi u Freespace 1/2. Isiel som si zahrat 1-2 misie na pol hodiny a koncil som o 4 rano :) Su tam nieco ako 4 konce (dva konce v dvoch verziach, ale nic extra), tak som si presiel vsetkymi, u vsetkych misii platinum hodnotenie, hladal som weakpointy u capital ships a az potom mi to konecne dalo pokoj. Nic viac tam totiz uz nie je. Ale to je na druhu stranu aj dobre, inak by som u toho sedel asi viac, nez "len" 30 hodin. Za to kilo pade ci kolko hra stala (steam zlava) to bola velmi dobra odreagovacka. Z hladiska zabavy by som hodnotil 9/10, ine body su samozrejme nizsie. Kto ma rad vesmirne bitvy a nebaziruje na detailoch, velmi doporucujem za tie peniaze.
  • ja bych chtel hru jako byl freelancer to byla pecka
  • Horst_Fuchs
    I já jsem jedním z těch blbů co na to přispěl.

    Já hraní přerušil v okamžiku kdy jsem poprvé narazil na ten suit vehikl, myšlenka to sice není vůbec špatná, ale to provedení. Se suitem je to příšerně nepřehledná řež s označováním desítek cílů za sekundu a to navíc démonicky těžká (a to hraju jen na normal) a když k tomu přičtu nepovinný úkoly tak s nima je to ještě o pár stupňů těžší. Dokázal jsem horko těžko splnit první misi se suitem, byl to takovej záhul, že na další prozatím nemám vůbec nervy a ani nevím jestli se k tomu ještě kdy vrátím.

    Ale pokud bych měl hodnotit prvních pár misí bez suitu tak to bylo opravdu parádní. Taková pohodová arkádová řež ve vesmíru. Škoda, že se autoři radši nedrželi klasiky.

    Co se technický stránky týče musím pochválit hudbu, povedla se, ke hře sedne. Jenže grafika je mírně řečeno zastaralá, X let starý X3 vypadá nesrovnatelně líp než tohle; modely lodí ze střední vzdálenosti a blíž, hnus; výbuchy hnus!
    • Můžu potvrdit, že X3:R, TC, AP vypadají o dost líp, na druhou stranu je SSZ kickstarterovský projekt oproti X3 za kterým stál Egosoft.
      Co se toho MECHA týče, mám rád mecha anime a mecha hry (zrovna hrávám Hawken), ale tady mi to přijde dost divné, je to jako Macross Frontier (anime) který se mi vůbec nelíbil, prostě mecha a vesmír nejdou dohromady.

      Docela sem zvědavý na X Rebirth, ale tam se obávám myšlenky že budu mít jen jednu loď kterou budu sám ovládat, tam pak hodně záleží na tom jak developeři zmáknou UI a AI (v X3 je skoro nemožné bez modů ovládat obří flotilu jen příkazy, alespoň pro mě) , nevím jak ostatním, ale mě se líbí, když můžu měnit lodě, hlavně pak ty velké. (u X3 to byla naprostá nutnost vzhledem k obrosvským AI a jiným nedostatkům).
  • KIMCID
    hrozná hra
  • smejki
    Trolíku, zasviň to tu ještě dalšími pěti (nebo kolika) svými zbývajícími účty, ať je to dokonalý. Vzbuď ten křečovitý dojem, že se jednoho tvého zabanovaného účtu zastává osm dalších lidí. Prosím, prosím, vpusť sem tu svou armádu.
    • Taky mě to zaujalo, obzvláště +/- fantomové :D
  • Trisska
    Pardon, omyl.
  • Khanemis
    No mně osobně celá ta myšlenka s lodí měnící se na mecha jako utečeného z klasického subžánru anime, přijde v tomto provedení spíše trapný než zajímavý. Aby to mělo nějaký smysl, musela by být celá hra silně stylizovaná do komiksové podoby, kde by se to hodilo. Ale tady se tváří hra spíše realisticky a v takovém settingu je to jako pěst na oko. V čem by měla být proměna v mecha (v jinak celkem hnusně vypadajícího) ve vesmírné bitvě výhodnější? Je to pořád stejný stroj (stejný součástky), jen ztratil manévrovatelnost a poskytuje takhle nepříteli mnohem větší objekt do kterého můžou pálit. Kdyby se to odehrávalo na planetě, tak neřeknu, tam by naopak mohl mít mecha lepší pohyblivost, ale ve vesmíru? Šílenost.
    Nicméně jinak je grafika i hudba celkem pěkná, alespoň z trailerů, to musím hře nechat:)
    • Ja se zacal radovat, kdyz na me ta hra zacala chrlit nejklisovitejsi a nejprumernejsi vesmirne litani a strileni - protoze prachsproste prachobycejneho vesmirneho litani a strileni je hrozne malo!

      Me prekvapeni, kdyz jsem se najednou transformoval do toho jinak ovladajiciho se robota, by se na skale od jedne do deseti pohybovalo v oblasti dvojcifernych cisel.
      • Takže 10?
    • Shania
      Mas pravdu, ale na druhou stranu an trhu nebyl nikdy zadny uspesny realisticky simulator, tahle hra jako vsechny ostatni nema realnou fyziku, je to klasicky SW model, ztv atmosfericke dogfighty ve vesmiru. Pokud se nekdy ve vesmiru bojovat bude, bude to na obrovske vzdalenosti, uz jen proto, ze laserem se neda netrefit.

      Me osobne tento zjednoduseny model vyhovuje, protoze simulator s realnou fyzikou by byl uplny peklo, jednou jsme zkousel Babylon 5 a jen zmenit smer bylo dost narocne, natoz neco trefit.
      • Khanemis
        Tak s tím samozřejmě také souhlasím. Skutečná realističnost se k vesmírným simulátorům (natož akcím) opravdu moc nehodí, stejně jako se nehodí ke klasickým sci-fi. Nicméně o to mi tu ani tak nešlo jako spíše o základní logiku, která prostě v tomhle ztvárnění, kde je zasazený mecha v relativně přirozeně vypadajícím vesmíru, působí naprosto mimo. Alespoň dle mého názoru:) O tom, jaké to je z hlediska herních mechanik vůbec nemluvím. Ať už je samotná hra dobrá nebo ne, jde mi jen o ten hlavní "trumf" v podobě mecha, na který autoři vsadili.
  • Shania
    Bohužel, Freespace 3 se nekoná, ale i tak je to hratelné, je to rozhodně lepší než ostatní hry z tohoto žanru v předchozích letech (že jich moc nebylo).

    Doufám, že aspoň StarCitizen bude víc zaměřený na dogfighty než na hektické sestřelování desítek cílů za minutu.
  • Takze zas ziadne demo ? Mno tak zas ziadne peniaze odomna. Jednoduchy vztah. *6*
  • Přestalo mě to bavit dřív než jsem se dostal k suitu, což je docela smutný a na druhou stranu i vtipný no.
    • Vrook
      Mě to přestalo bavit, ještě než jsem se k němu dostal. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit