Střílečka Beyond The Wire chce přinést realistický obraz bitev první světové války
- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Budu jim držet palce, ale dopadne to podobně jako Verdun/Tannenberg, kde je malá hráčská základna...
 - 
            
                	
	
	
Je málo multiplayerových her s touto tématikou no :D
 - 
            
                	
	
	
Ono koho bude bavit pobíhat zákopama s bajonetem v plynové masce. Záleží jak se to udělá. Ale když se to udělá zábavně a la Mortal Kombat v zákopech, tak to zas nebude realistické. První světová byla spíše o taktice a dělostřelectvu.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
zrovna artilerie měla snad jen psychologický vliv v 1.sv.v.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
nevíš moc o čem mluvíš, dělostřelectvo byl největší zabiják, např u němců bylo kolem 58 % zabití způsobeno právě dělostřelectvem, u ostatních národů taky artilérie působila největší ztráty. Plyn a boj na blízko bylo úplné nic.
 - 
            
                	
	
	
NEchce se mi to vyhledavat, ale uz tusim v BF1 byla zminka pri loading screenu, ze Artilerie mela nejvetsi uspesnost co se tyce poctu mrtvych nepratel vseobecne... Je to smutne, ale asi to je opravdu tak
 - 
            
                	
	
	
Zrovna delostrelectvo melo prave snad 60% podil na mrtvych...
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
Vypadá to suprově, ale bohužel tyhle hry dojedou na miniaturní hráčskou základnu a prázdné servery, protože masa chce mít automaty s modifikacema a pestrobarevné oblečky a na historickou přesnost z vysoka ...
 - 
                
- 
            
                	
	
	
je to tak 😉
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Docela mne štve, že všechny tyhle realistické hry (kromě Army) jedou čistě multiplayer, kde je ale rychle mrtvo, ale že by konečně udělali pořádný single player, to ne.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
já se musim přiznat že v Armě mám asi 700 hodin, kromě singlu ale hlavně v King of The hill mulťáku, kterej mě prostě strašně dlouho bavil, i díky tomu že tam je nějakej character progression. Taky jsem už od dávnýho EA kupoval Squad, ale bavilo mě to jen chvilku, mě štve že si nemůžu nijak upravovat zbraně a buildy. Já fakt miluju stavění buildů, mám to z klasických rpg a experimentování ve starým wow + dark souls. chápu že je to jinej žánr, ale mě fakt baví když si můžu technicky vymyslet něco jinak než ostatní a potom to zkoušet v praxi, když je to mulťák, tím líp. Naopak mě třeba vůbec nechytl žádnej battlefield kterej přesně o tomhle je, jenže je prostě moc blbej. Post Scriptum je jen druhej squad. Hell let loose je jen další squad. Walking simulator s rádiem a střílení po pixelech. Na armě se mi líbí jak to dovede být taktický, a je to právě i díky rozmanitosti toho vybavení v poli. Chtěl bych nějakej blend toho všeho, kterej by mi dovolil víc volnosti co se týče gearu + třeba stavění opevnění, a vůbec práce s krajinou. Něco jako Life is feudal + Foxhole + Arma :D Je to moc ujetý? asi jo že.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 -