Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to suprově, ale bohužel tyhle hry dojedou na miniaturní hráčskou základnu a prázdné servery, protože masa chce mít automaty s modifikacema a pestrobarevné oblečky a na historickou přesnost z vysoka ...

    • je to tak 😉

      • Docela mne štve, že všechny tyhle realistické hry (kromě Army) jedou čistě multiplayer, kde je ale rychle mrtvo, ale že by konečně udělali pořádný single player, to ne.

        • já se musim přiznat že v Armě mám asi 700 hodin, kromě singlu ale hlavně v King of The hill mulťáku, kterej mě prostě strašně dlouho bavil, i díky tomu že tam je nějakej character progression. Taky jsem už od dávnýho EA kupoval Squad, ale bavilo mě to jen chvilku, mě štve že si nemůžu nijak upravovat zbraně a buildy. Já fakt miluju stavění buildů, mám to z klasických rpg a experimentování ve starým wow + dark souls. chápu že je to jinej žánr, ale mě fakt baví když si můžu technicky vymyslet něco jinak než ostatní a potom to zkoušet v praxi, když je to mulťák, tím líp. Naopak mě třeba vůbec nechytl žádnej battlefield kterej přesně o tomhle je, jenže je prostě moc blbej. Post Scriptum je jen druhej squad. Hell let loose je jen další squad. Walking simulator s rádiem a střílení po pixelech. Na armě se mi líbí jak to dovede být taktický, a je to právě i díky rozmanitosti toho vybavení v poli. Chtěl bych nějakej blend toho všeho, kterej by mi dovolil víc volnosti co se týče gearu + třeba stavění opevnění, a vůbec práce s krajinou. Něco jako Life is feudal + Foxhole + Arma :D Je to moc ujetý? asi jo že. 

  • palcov

    Ono koho bude bavit pobíhat zákopama s bajonetem v plynové masce. Záleží jak se to udělá. Ale když se to udělá zábavně a la Mortal Kombat v zákopech, tak to zas nebude realistické. První světová byla spíše o taktice a dělostřelectvu.

    • Kabutops

      zrovna artilerie měla snad jen psychologický vliv v 1.sv.v.

      • TheGGG

        nevíš moc o čem mluvíš, dělostřelectvo byl největší zabiják, např u němců bylo kolem 58 % zabití způsobeno právě dělostřelectvem, u ostatních národů taky artilérie působila největší ztráty. Plyn a boj na blízko bylo úplné nic.

      • CRYPT

        NEchce se mi to vyhledavat, ale uz tusim v BF1 byla zminka pri loading screenu, ze Artilerie mela nejvetsi uspesnost co se tyce poctu mrtvych nepratel vseobecne... Je to smutne, ale asi to je opravdu tak

      • Zrovna delostrelectvo melo prave snad 60% podil na mrtvych...

  • Je málo multiplayerových her s touto tématikou no :D 

  • Kallessin183

    Budu jim držet palce, ale dopadne to podobně jako Verdun/Tannenberg, kde je malá hráčská základna...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit