Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Steamová skupina pro českou komunitu okolo této hry kdyby měl někdo zájem http://steamcommunity.com/groups/WargameAirlandBattleCZE
  • Jak ve hře ovlivňuje jednotky terén? Dokáží se vojáci krýt třeba v lese, nebo ve vysoké trávě apod?
    • ano, kdyz ses v lese/trave tak mas lepsi kryti a napriklad na sklade dolu skoro 100 acc
      • díky a hraje tam roli, jestli je tank zasažen zepředu nebo z boku nebo zezadu? A jak účinná a platná je ve hře pěchota? Vydrží něco, nebo padají jako mouchy a jsou dobří leda tak k vyprovokování a odhalení nepřítele?
        • Řeknu ti to takhle bez pěchoty nemáš šanci..
          • Zarazila mě Tatrovka u naší chrabré pěchoty, snad by tam měla být V3S, nebo už T-815 a ne ten typ, co tam dali
            • T-813 normálně jezdila v ČSLA před T-815 a pak souběžně s ní ve velkých počtech, tak klidně ať tam je, mě zarazila ta její panéřovaná budka řidiče. Podobá se budce z RM-70.
        • ano, tanky mají různé pancéřování, jak ale systém vypočítává tabulky bůh ví (protože každá technika má parametrů hromadu). Stejně tak záleží, zdali si koupíš jednotku jen vycvičenou, pokročilou, veterána, elitní...
          Pěchota v Europe Escalation hrála roli tak důležitou, jaký byl charakter mapy. Zakopanou pěchotu ve městě dostaneš ven pouze pokud ho dělostřelectvem strovnáš se zemí, běda tankum, kteří se dostanou blízko skrytým pancéřovníkům a raději jsem používal průzkumáky, než menší obrněnou průzkumnou techniku...
  • jsou tam nejake zdroje, ekonomika a pod.?
    • nn, jsi general zabejvas se "jen" bojistem. Ekomika tam neni, pokud teda nepocitame to, ze kazda jednotka ma velkou vahu a prijit o ni u klicovych bodu nekdy hodne moc znamena...:)
      • ja jen jestli to potom žánrove je vubec strategie, to mi totiž prijde jako jeden z definičních znaku dokonce i podle wikipedie. Spíš bych to nazval taktickou hrou (RTT)
        • Ne neni tam žádné stavění. Zdroje (peníze) získáváš za obsazené území a zničení jednotky..
        • To potřebuješ nějaký škatulky? *3*
          • ani mi nejde o škatulkování, spíš že mi tam něco chybí, ja si strategii bez toho moc neumím predstavit a nevím jestli by me to bavilo. asi ne
        • já na nějakou wiky kašlu
          taktika boje - to je pro mě způsob vedení střetu s protivníkem na úrovni družstva, nebo třeba jen technika vs. technice...

          strategie - to jest vedení operací na prostoru, systém velení a řízení jednotek, jejich složení a (logistická) podpora...

          V týhle hře se penízky vydělávají jednoduše: musíte zničit soupřeovi jednotky a nepřijít o ty svoje. Čím jste úspěšnější, tím je konec hry rychlejší, těžko pak postavit T55AM proti M1A1 Abrams
    • kasli na zkousky, todle stoji zato..jestli te bavila Escalace, tak todle je tak 5x lepsi
  • nahrano par multaku a je to fakt super, jedna z inteligentnich strategii, musi se dost premyslet:) warthog je fakt luxusni nastroj proti tankum...:) kluci z eugen si hodne maknuli...9,5/10
    • já myslim, že na tyhle dvě hry budeme vzpomínat ještě hodně let...snad budou vývojáři pokračovat. Příště bych rád viděl třeba nějaký Izraelský konflikt a taková Afrika by byla taky nesmírně zajímavá.
    • Brrrrrrrrrrrt brrrrrrrrrt BOOM.
  • Vyžaduje to pôvodnú hru?
    • Ne.
  • Ale já nejdřív potřebuju dodělat zkoušky..... :-(
    tohle léto bude zatraceně horko
  • Na tehle hre me hrozne mrzi ze ty zabery bitev zblizka vypadaj tak skvele ale nakonec clovek stejne honi po strategicky mape obdelnicky :D
    • Takže to neni jako klasická strategie kde ovládáš jednotky a vidíš jak bojujou?
      • Tak to záleží na zoomu, pokud to máš na blízko tak vidíš jak jednotlivé jednotky bojují, ale ne rozhodně to není klasická RTS. Hra je to velmi originální.
        • Magister_Peditum
          No, úplně stejný byl její předchůdce R.U.S.E., byť o hodně zjednodušený.
          • To bude tím že se jednalo o stejné vývojáře, nicméně říct že ta hra byla úplně stejná je myslím dost přehnané.
    • Magister_Peditum
      Ten samý problém má i série TW. *3*
      • když už, tak teprve bude
      • walltar
        A supreme commander. *1* ... já si někdy říkám, proč oni tam ty pohledy z blízka vůbec dělají, stejně si jich po týdnu hraní nikdo ani nevšimne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit