Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ne, měli problém s tím, že je variabilní délka žebříků, ale mělo to řešení, že animace lezení začne a pak se po pár špriclech teleportuje těsně před konec, kde se spustí animace jak slézá a opačně. Problém byl, že to bylo dost rozbité a už to do final releasu nestihli a pak na to už hodili bobek. Působí to divně, když prakticky vše ve hře animaci má, dokonce všechny žebříky, které ale přímo nestaví hráč (mají fixní délku) - v moonpoolu, u rakety nebo v auroře, všude u žebříků je animace, pak v základě klikneš na žebřík a teleportuje tě to mezi patry a ještě se občas můžeš zaseknout (akvárko s poklopem u žebříku je 50/50)

  • Taronyu

    Animáciu na rebrík tam nedali podľa mňa zámerne. Aby to zbytočne nezdržiavalo. Mne to tak vyhovovalo.

  • Jen škoda, že už plácají stand alone rozšíření, když původní hra je stále plná chyb (např. plovoucí ryby v základně, věci a občas i hráč propadne texturou) a pár nedodělků, které jsou patrné na první pohled (chybějící animace u žebříků v základně) a patch jsem od prosince neviděl, takže už původní hru už zřejmě opustili, ani portál na časové kapsule už asi nefunguje.

  • rohlos

    Jo, tak tohle by mě vlastně taky docela zajímalo.😉

  • Coffin.Corner

    Subnauticu miluju :) Zaujímalo by mě jak a proč se do hry dostala čeština už v základu? To byla podpora komunity z našich luhů a hájů tak silná, nebo ve studiu pracuje někdo od nás? 

  • rohlos

    Díky moc za článek, velkej palec nahoru.

    Tahle hra je moje srdcovka a jak se zdá, holky a kluci z Anounu udělali snad všechno dobře. Je moc zajímavý číst o jejich myšlenkovým pochodu, postupu a ještě si uvědomit, že nechybělo moc a nevyšlo by nic. Že byli fakt na hraně..😬

    Inu cesty vývojářovy jsou nevyzpytatelný a z houna se občas ten bič uplést dá... a jakej! 🙂

  • TIRsk

    na HTC Vive je to topka :)

  • Diky za paradni clanek ;) jsem si uz dlouho rikal, ze jste se tu tyhle pecce moc nevenovali, ale timhle tematem jste to aspon z casti napravili :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit