Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jak pravíte stalker je srdcovka a doufám že survarium bude také... survarium hraju tak 3/4 roku a i když pobíháte po aréně a mapy jsou pořád stejné nepřestává mě to bavit... nevím jak na tom jsou s otevřeným světem, zda li úbec něco takového je ještě v plánu ale doufám v to.. přec jen mapa 500x500 metrů nb kolik to je člověka časem omrzí, chtělo by to bloumat světem nonstop být ve střehu a posranej kde co zas přijde... to sem vždycky měl rád
  • dost překopaná je i AI. V zoně se náhodně objevujou 5 členný speciální jednotky ALPHA SQUAD, který vás zlikvidujou sniperkou na 400m a maji smrticí přesnost. Ale zase, když je zlikvidujete, tak maji u sebe spoustu zbraní a předmětů, který se daji dobře zpeněžit. Ani bitka s banditama už neni tak jednoduchá. Když chcete zlikvidovat obsazenou vesnici a někde se zakempíte, tak vám tam nehoděj jeden granát, ale hoděj vám jích tam 5 :-D prostě Sigerious je žrádlo
  • Lidi, co se o STALKERA zajímají, tak tuhle informaci asi znají, ale třeba to ještě někdo neví.
    Stalker byla moje srdcovka, tak sem vyzkoušel orpavdu hodně modů (COMPLETE, MISERY atd. atd.) všechny tyhle mody nejsou špatný, vlastně rozšiřujou původní hru pozitivnim směrem, ale pořád jsem si řikal, sakra něco tomu chybí, pořád je to jen vaření z vody.

    Velmi dobrej mod pro Shadow of Chernobyl byl Priboi Story - zaměřenej na odlišnej příběh a questy.....ale pořád to bylo takový neslaný nemastný.

    No a někdy před 2 měsícema se ke mě tady na GAMES dostala informace o modu pro STALKER : CALL OF PRIPJAŤ s názvem SIGERIOUS MOD......a to je teprve ta největší pecka,
    kterou kdy kdo udělal jako samostatnej mod. Do Call of Pripjať přidává lokace ze starýho Shadow of Chernobyl a z Clear Sky ( Agroprom, Military Warehouse, Cordon, Red Forest, Swamps atd. ) jsou tam nový questy, který jsou vcelku nenásilně zasazený do děje Call of Pripjať, tudíž se vám herní doba prodlouží na trojnásobek! v modu je obsaženejch spoustu jinejch vylepšení, novejch efektů, herních frakcí, zbraní, monster a všechno to udělali opravdu dobrou formou. Asi první mod, kterej z původní hry udělal mega dílo a mody jako MISERY,COMPLETE atd. se jen krčí v koutě. Takže pro všechny SIGERIOUS MOD 2.2.....Stalkerovci budou kvičet blahem
  • Když už zmiňujete mody, tak kdybych si to chtěl zahrát tak jaký doporučujete?
  • Práve hrám S:SOC a S:COP naraz a môžem povedať, že S:SOC má lepšiu atmosféru a S:COP lepšie herné mechaniky, S:CS som ešte neskúšal, ale chystám sa.
  • No, na poprvé bych řekl všechny. Všude se člověk dozví něco málo z pozadí, který dělá celkový zážitek ještě lepší.
    Je to celkem těžký. Příšlo mi že jednička (Shadow of chernobyl) měla nejlepší příběh a pohyb po, řekl bych ne ža tak rozlehlých mapách mi pomohl se ho držet a pořádně si ho vychutnat.
    Dvojka je taková zvláští (Clear sky), ještě dneska je tam plno chyb, ale nemůžu říct, že by mě nebavila.
    No a u mě patří na první místo třetí díl, který nabídl opravdové poznávání zóny a to díky rozlehlosti map a taky tomu, že už je tu znát, že měli tvůrci většinu mechanik odzkoušených.
    Ještě dodám počty odehraných hodin, taky o něčem vypovídají.
    1.díl: 62 h
    2: díl: 34 h
    3. díl: 261 h

    (PS - moduj co to dá, s nima je to teprve ta pravá Zóna)
  • když bych si chtěl zahrát stalkera, kterej díl bych si měl koupit ?
  • Neustále se modlím, aby to dopadlo přesně takhle, tedy kooperace a taktika..

    Z jejich videí a dalšího infa, jsem ale pochopil, že mají spíš na mysli styl APB nebo CrimeCraft. Nějaká společná mapa, kde se dá nakupovat, brát úkoly, vyrábět atd a pak halda dalších, kde se jedou buď ty úkoly PVE, nebo a to je prim PVP...

    Nezbývá než se modlit a nervózně přebíjet kalašnikovi *1*
  • Zda se,ze mluvis z duse hodne hracum!
    Taky jsem snil o tom,jak bysme s kamosem prozkoumavali zonu, delili se o naboje, jidlo a vodku :D.
    Samozrejme takticke moznosti, jak by jeden na sebe nalakal nepritele a druhy ho pokosil zezadu, nebo treba zdalky odstrelovackou.

    Hodne jsem na to myslel pri hrani Call of Pripyat v mistech, kde s bandou pocitacem rizenych typku putujes tunelovym komplexem. Jak paradni by bylo, kdyby to byli vsechno hraci.

    Nicmene jak rikas, nebylo by dobre,aby z toho bylo 100% PvP. Porad by to muselo byt hlavne proti mutantum, anomaliim a drsnemu prostredi vubec.
  • http://www.youtube.com/watch?v=LjoPJLyCeFY
  • Souhlasím. Na druhou stranu, rád bych si zahrál Stalkera v kooperaci a tohle mi to možná splní
  • Vzdycky jsem chtel bloumat zonou jeste treba s jednim kamosem a kosit nepratele krizovou palbou, krejt si zadky a celkove se delit o jidlo,piti,naboje a zasoby pro prospech veci. Tohle mi bud splni sen a nebo to totalne zabijou a udelaj z toho p2w mp rezbu bez vetsi hloubky. V postapo prostredi byl multiplayer dobre jen v dayz, ale tam za moc nefugovala cast ze zombikama. Vesmes jedinej multiplayer kterej by me neobtezoval u stalkera je coop pro dva az ctyri hrace. S tím, že jednou dvakrat za uherskej rok by clovek moh potkat i nepratelskou bandu, ale aby to nebylo tolik o rychlym mireni,ale o pruzkumu prostredi, zajistovani si zasob a fungovani v zone. Uvidime jestli tomu nechaj podstatnou dusi nebo z toho jen udelaj rejzovacku.
  • GlaDOS
    No nevím, jestli je to vážně ku prospěchu hráčů. Vyměnit pocit osamění a nutnost spolehnout se sám na sebe s online prvky se mi nelíbí. Právě kvůli jednotvárným questům bez nápadu onlinovky nehraji a tohle asi vyjímka nebude. A na F2P model jsem alergický ještě víc. Na Gamasutře je takový jeden pěkný článek, který stojí za přečtení.
  • Kinet1c
    Uz to nebude ono presne ako hovoris.
  • Inquisitor
    Nevim nějak mi Stalker jako online nesedí. Ve Stalkerovi jsem to byl já proti zóně a ne že my tam teď budou všude okolo běhat ostatní hráči. Ta atmosféra už tam prostě nebude. Mně to teda Stalkera nenahradí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit