Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mnohem lepsi horor nez treba nekolik poslednich Resident Evil her. A navic zadarmo, co vic si prat? :) Snad jen prevod na treba Source engine, ale to bych asi chtel moc :).
    • residentevilfans
      Resident neni horror uz od Code Veronica(teda jeste Zero,Outbreaky a Revalations).Je to ciste Action/Survival.Pribeh a postavy zustavaji.Strach ne! *5*
  • Horst_Fuchs
    Už postarší záležitost, něco ve stylu Silent hill. Škoda jen slaboučkého konce a fakt přemrštěný obtížnosti soubojů (chce to postřeh jak sviňa) na čemkoliv vyšším než normal.

    Na to, že se jedná o pouhý mod jde o moc povedenou záležitost. Doporučuju aspoň zkusit.
  • God-of-War
    Tak to sou mazaci.. zejtra utok na Steam.
  • Amylee.Anderson
    Už nějaký ten pátek to mám v záložkách, že si to zahraju. A když to bude teď na Steamu, tak není co řešit :) Akorát nevim, jestli to zvládnu, docela do bojim.
  • Vypadá to zajímavě, trošku mi to přípomíná první Silent Hill..
  • Takže.... zítra 2nd playthrough? *1*
  • No tak tu mame 24, nevi nekdo cas kdy to ma vyjit pro evropu ?
    • Horst_Fuchs
      Dobrá poznámka; obvykle se novinky na Steamu uveřejňujiou v 19:00 našeho času. Na Steamu ale nic není takže hádám, že se něco pokakalo a bude to až zítra.
      • Podle jejich facebooku je problem u Valve, pac si pry pri neuvedomili, ze Cry of Fear ma byt zadara a ted to resi. No hlavne, ze to vyvojari nedali jasne vedet dopredu :D.
        • Horst_Fuchs
          V klientu zatím není, ale už se dá stáhnout a hrát skrz tenhle odkaz:
          http://store.steampowered.com/app/223710/
      • Hmm...... tak to se mi nelíbí :(
  • TheGGG
    jakmile držíš ve hře zbraň strach se vytrácí.
    • Horst_Fuchs
      Jako horor bez zbraně bejt může, jenže pak v tý hře musí být i nějaký to reálný nebezpečí. Jakmile si totiž člověk uvědomí, že tam ty zbraně nejsou jen proto, že se vlastně není čeho bát a těm dvou třem nepřátelům se dá velmi snadno vyhnout jde atmosféra k čertu!

      Dobrej příklad jsou takový Penumbry, první se svým toporným soubojovým systémem super, dvojka mě bavila jen proto že jsem furt očekával nějakej match a když nakonec žádnej nepřišel byl jsem z toho akorát příšerně nasranej. U trojky jsem už věděl, že to bude vlastně jen o hádankách + sem tam před něčím utéct a o už mě fakt nebralo.

      Amnesia na to šla přes nutnost pochodovat za světlem, fajn nápad nicméně křesadel se všude válelo hababěj a než vás stačil pobyt ve tmě zlikvidovat trvalo to taky celou věčnost a to občasný schování se před bubákem to už nezachránilo; takže po nějaký době už to bylo jen a pouze o hádankách, velká škoda.
      • Mě Amnesia přestala bavit, když sem zjistil, že po smrti obluda v dané oblasti zmizí. A bylo po strachu.
    • neni tak uplne pravda. Staci do ni mit malo naboju

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit