Svět Kingdom Come: Deliverance 2 si bude žít vlastním životem i bez vašeho přičinění
-
Přitom zrovna za Sagu mi AW2 přišel o dost zábavnější, než za AW, kde už vlastně nic moc nedávalo smysl a bylo to jen ujetý.. paradoxně ta repetetivní jednička mě tehdy zasáhla víc. Ale teď už jsem šíleně kritickej, řvou mi tu děcka a nemám tu trpělivost ;) Tak nevim. Svět krásnej, teda všechno kolem Brightfalls, zase to město za AW spíš na obtíž.
-
Prosím už tady raději nic nepiš, své téze opírá o věštění z magické koule, nemáš ani potuchu, jak to marketingově WH zvládá, aby byl prodej co největší, a jediné co umíš je navážet se do Vávry, asi nějaký mindracek.
-
Je to jedno, hlavně ty melouny musí dodržovat historické reálie! :D :D
-
Warhorse bylo před vydáním KC:D prakticky neznámé studio a ne každý zahraniční herní plátek se namáhal hledat spojení mezi Vávrou a Mafií (navíc je to spousta let). Tedy to mělo velmi mizerné mediální pokrytí. Tady byl samozřejmě velký hype, ale za hranicemi o tom buď nevěděli, nebo to považovali za nějaký indie experiment (což tak trochu byl).
Nakonec byla jednička celkem solidní úspěch, protože se navzdory slabému marketingu a tomu, že byla hra ze začátku dost rozbitá, rozkřiklo, že to není zlá hra a je minimálně zasazením dost originální. Na dvojku se už vyhlíží s mnohem větším očekáváním a vyšší prodeje bych určitě čekal. Podle mě bude velmi záležet na tom, jak dopadnou recenze a ty budou hodně záležet na tom, v jakém technickém stavu hra vyjde. Tohle je zatím velká neznámá, ale když to bude v pohodě, tak bych dvojnásobné až trojnásobné prodeje čekal. Momentálně nemám moc přehled, co na dobu vydání plánuje konkurence, ale BG3 i Starfield jsou už pryč a Dragon Age: The Veilguard i Star Wars Outlaws mají dost mizerné ohlasy na trailery. Po solidním RPG v otevřeném světě by mohl být hlad.
Edit: Pokud jde o AW2, tak tam to minimálně na PC poněkud komplikovala exkluzivita na Epicu, hardwarové nároky a spousta lidí nepřekousla, že se nebude hrát jen za Alana Wakea, ale i za (ó ta hrůza) černošskou policistku.
-
Jdi s tou politikou do někam jinam, tohle je web o hrách. Nepotřebuju ty srágory číst i tady.
-
Ale ved on pise o distribucii investicii v ramci projektu a ich efektivite, ty pises kolko stal cely vyvoj a ci sa hra zaplatila
-
Rovnice víc peněz do vývoje = víc peněz do marketingu je v oblasti zábavy (hry, filmy atd.) svázaná jako máloco, málokde...
Ke zbytku se nemá smysl vyjadřovat, pač o KC:D nebo jejím finančním úspěchu jsem nikde nepsal.
Tvrdím akorát, že KC:D 2 za mě nemá možnost razantně zvýšit prodeje, což při mnohem vyšších nákladech na vývoj a marketing bude finanční neúspěch.
A to povede k tomu, že Vávra bude ještě víc ublíženej a zakomplexovanej a veškerou svou energii opře do rozkládání demokracie, abychom se konečně dostali na úroveň jeho milovaného ruSSKa.
Příkladem budiž Alan Wake 2, který měl celosvětově mnohem větší Hype, ale jeho cílovka je prostě omezená a jak to skončilo si můžete přečíst na Games.cz
-
Tak Vávru fakt můžeme hejtit za všechno (a často myslím oprávněně, je to ocas, názorově úplně špatně, ale to je jasně subjektivní),ale zrovna za KC:D jsem mu fakt vděčnej, nic podobnýho jsme do té doby neměli, vlastně takle krásný český luhy a háje jsem si vymyslel Ve Stínu Havrana a od té doby tohle spalo, on (celej team) to probudil nádherným způsobem. "Sotva zaplatí" fakt nedává smysl, je to zaplacený třikrát. Prodeje 2ky budou vyšší, mají teď mnohem větší rezervu na marketing, a ač se to někomu může zdát jako sprostý slovo, tak není, ve světě kdy Meta / Alphabet nastavuje pravidla prostě je potřeba zaplatit, aby se to dostalo k většímu množství lidí, není na tom nic špatnýho. O dost větší svinstvo mi přijde reklama na energeťák mezi pohádkama pro děti, ne reklama na hru ze středověku.. Píšeš, že naložili "víc peněz do vývoje, tudíž i do marketingu" - tyhle dva výdaje běžně nejsou provázaný, ale pokud bys měl pravdu, tak ten marketing vlastně dělají oprávněně - vážně se tím vývojem můžou chlubit. Nevim, takhle bezpředmětnej hejt mi přijde mimo.
-
Málokdo hejtuje Vávru za jeho hry. Ta zakomplexovaná konzervní rozumbrada má milion dalších věcí, za který ho lidi hejtují (oprávněně), takže ne/úspěch jeho hry to moc neovlivní.
-
Já chápu, že pro Vávrovic řiťolezce je chápání psaného textu nad jejich síly, ale jak to souvisí s tím, co jsem napsal, ty lobotome?
-
První díl stal někde okolo 250M a vydělal přes miliardu.. ty trotle
-
Já se spíš těším na knučení tebe a dalších vávra-hejtrů až se ta hra bude ve skutečnosti prodávat mnohem líp než jednička (která se už zaplatila několikanásobně).
-
Mnohem víc slibů, protože naložili mnohem víc peněz do vývoje, tudíž i marketingu. Ve výsledku se prodá podobný počet jako prvního dílu a finančně se to sotva zaplatí, jestli vůbec.
Problém je, že pak o Vávrovi uslyšíme ještě mnohem, mnohem víc, pač bude mít ublížený ego.
-
Ach jo to je zas slibů
-
Kozy jako melouny? Nebo melouny pro kozy? 😀
-
Tak snad se koncem měsíce spolu s oznámeným press eventem dočkáme taky odhalení sběratelky a data vydání.