Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Toto nevypadá zle. Jenom doufám, že bude dostatek speciálních schopností vylepšujících boj na blízko a ne jenom stealth a podobné vylomeniny. Přece jen když už pomsta tak hezky osobně kudlu mezi lopatky *1*
  • Trochu me ale zklamalo, ze zde nepujde o otevreny svet, jak se poruznu suskalo, ale o soustavu linearnich vicemene otevrenych misi. Necekal jsem sice Skyrim, ale tohle me celkem kouse, uvidime.
  • Těším se na tuhle hru už od prvního traileru a tenhle gameplay to jen utužil. bude to pecka a jak tak koukám tak hodně lidí nebude vědět co dělat a kam jít :-D , protože tam chybí velke svítící šipky s nápisem SEM TADY ..... POUŽIJ RYBU ... xD . Doufám, že to bude po dlouhé době trochu HC :) .
    • Trochu víc HC? si děláš srandu ne? ten týpek se tam proportuje přes půl mapy a potom se změní v rybu. cg, to je hardcore jako moje babička *7*
  • dpč, co to je za sračku? *1* lítá tam po mapě jak nějakej Úžasňák a potom si osedlá rybu a propluje kanálem. WTF?
    • Ten NICK na tebe sedí....
  • Tedy to nizke FOV me pekne otravilo. Tohle se bude na PC hrat dost debilne, pokud nedaji moznost do nastaveni FOV zvysit.
  • Izmæl
    Jedna z mála her za poslední dobu, kde tvůrci opravdu upustili uzdu fantazie a dají nám hráčům hned několik řešení, jak daný úkol provést. Už jen tohle beru jako plus, protože je tu možnost hned několikáté znovuhratelnosti. A navíc, v které jiné hře se můžete převtělit do ryby lol.
    • V MDK2 sme si na chvilu zahrali za Taklberyho Finna. profesorovu zlatu rybku. dobre casy, originalne hry.
  • Kori
    Vypadá to až moc na deus ex v tom ohledu, že hlavní hrdina má tisíc udělátek a schopností, kterého dělají nesmrtelným :/ .. Víc by se mi líbila kombinace Thiefa (čistý stealth) a akce (třeba Assasin) která by se víc odvíjela od schopností hráče a ne od schopností jeho charakteru (teleportace, vidění skrz zdi.. to už je trochu moc)
    • Malleth
      Čím víc zajímavých schopností a udělátek máš, tím rozmanitější je gameplay a tím větší je znovuhratelnost.
      Krom toho pochybuju, že ty schopnosti vyřeší všechno za tebe. Stejně jak v Deus Ex je budeš muset umět správně používat.
      • Kolik zajímavých schopností a udělátek máš, tolikrát jsi člověkem!
      • Kori
        No s tím nesouhlasím. Například v Mirror's Edge si taky nepotřeboval nic kromě skákání a jaká to byla pecka. Tím, že hráče zahltíš různýma schopnostma bych spíš viděl jako snahu vynahradit tím jinou, pokulhávající složku hry.
        • Malleth
          V Deus Ex, Dark Messiah of Might and Magic nebo Arkham City bylo taky dost všech možných vychytávek a neměl jsem pocit, že by něco pokulhávalo. Spíš naopak.
          Nesmí na hráče samozřejmě všechno naházet najednou, ale toho bych se tady nebál.
      • No, s tímhkle bych dost polemizoval, spíš bych to viděl na otázku level designu, pokud máš milion udělátek, ale level je dělaný jen pro jedno, nebo je některé z udělátek tak ultimátní, že přebíjí ostatní, tak je to na nic. Less is more.
        • Malleth
          Tak je jasný, že to musej vybalancovat. To je samozřejmost.
          A mám pocit že sloganem less is more se řídí valná většina vývojářů. Pak to dopadá tak, že umíš jen běhat, coverovat se a střílet. To pak hodně rychle omrzí.
      • souhlas
  • Malleth
    Nechápu proč se furt řeší co všechno Dishonored vykrádá.
    Je to úplnej nesmysl.
    Otevřenej přístup k překážkám á la Deus Ex je v podstatě jejich trademark, nemluvě o tom že Harvey Smith na Deus Ex dělal, takže těžko kopíruje sám sebe.
    Poznámky o kopírování Assassina jsou úplně mimo. Jakoby nebylo víc her, kde skáčeš ze střechy na lidi a zabíjíš je.
    Jo kdyby měl hrdina zobák na hlavě, useknutej prst a skákal by z kilometrový věže do kupky slámy, to už by bylo něco jinýho.
    • EuroSamurai
      Bych klidně mohl teda říct, že assasin creed kopíruje serii tenchu :D
      • Jenže on ji opravdu kopíruje, minimálně první díl mi hodně připadal jako směska Ubisoftího Prince of Persia a klasického Tenchu. Pak už se šlo směrem víc akce-míň myšlení, ale základ tam byl.
      • a také že vykrádá!
  • Tehle hre vube neverim. Domnivam se, že to bude obrovsky pruuuuser.
  • Jak se na Dishonored těším, tak video mě pěkně otrávilo. Hlavní důvod je, že to prezentovali na "uberčuper" gamepadu a z toho mám teda fakt dost a je vidět, že i menu se schopnostima je dělané na gamepad. Ach jo.. :-(
    • Malleth
      Proč je špatně menu do kruhu když to ovládání na myši ničemu nevadí?
      • Neřešit, to sou lidi co jim dělá dobře hledat chyby na hře xD Těm se hry nikdy nezavděčí. :) A ti nejlepší odsoudí i hru jen z traileru xD

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit