Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já už z nedočkavosti hraju po 3etí kotory.... *7* *7*
  • Jasne bude to totalni fail ze starym soubojovym systemem a navic pod zastitou EA....
  • Něco mi v tom nehraje. Určitě to může přimět pár dosud nerozhodnutých hráčů k předobjednání hry. Ale že by jich bylo tolik, aby se vyplatilo přiznat, že hra možná nezvládne velký počet uživatelů? Vzhledem k tomu, že Bioware zoufale potřebuje megaúspěšný launch a obrovský počet prodejů v rámci něj, se mi nechce věřit pohádkám o tom, že počet budou omezovat kvůli kvalitnějšímu hernímu zážitku.
    • Cahir
      EDIT: Blbě jsem si tě přečet, myslel jsem, že spojením "zoufale potřebuje" poukazuješ na možnost existenčních problémů Bioware, kdežto tys měl asi na mysli pouze situaci ohledně SWTOR.
      • Jo, psal jsem o SWTOR.
  • Marllone
    Pokud nedokáží zajistit kvalitní herní zážitek pro hráče i v případě že se do světa najednou vyrojí velké množství avatarů najednou, a musí to řešit omezováním prodejů, tak je zjevně někde chyba.
    • Marllone
      Tip pro Electronic Arts: více serverů. Vlastně ne, to by stálo moc peněz...
    • Problém nemusí být v počtu hráčů na instanci, ale v počtu hráčů na server. Pak můžeš mít na mapě třeba jen sto panáků a stejně se to nebude dát hrát, protože server musí současně obsluhovat dalších x instancí se stovkou panáků.
    • Cahir
      Dá-li se limitace technologických možností považovat za chybu, pak ano.
    • Blizzard ma asi nejvetsi zkusenosti v tomhle a stejne se tomu nevyvaroval, takze to asi moc dobre nejde
      • Jde to uplne vpohode - pokud se ti do dany oblasti prikodrca moc hracu, tak vytvoris dalsi instaci (ktera muze bezet na jinym serveru), vcetne toho, ze neni problem aby se hraci mezi instancema prepinali, a nasli tak kamose (jednoduse vis, ze instance udrzi rekneme 200 lidi, tak do ni naportujes 100 a 100 mas rezervu.

        To ale samo vyzaduje neco podobnyho zahrnout uz do navrhu hry a pokud to hra neumi ...
  • tak to je blby budu muset pockat na nejaky free server nez si to zahraju jetli to bude trvat jako u rift zesedivim
    • Preji hodne trpelivosti, free servery na wowko stoji za houno po 7mi letech vyvoje
  • Takova blbost ale nikde jsem to nenasel a jelikoz se jedna o MMORPG tak by o tom mela bit nekde zminka, kdyz si koupim hru rekneme za tech 500kc na jak dlouho ji muzu hrat? jako u WOW sou mesicni poplatky nebo SW to bude resit mikrotransakcema?
    • MrSanta
      Měsíční poplatky jako u WoW. Jaká to bude částka netuším, ale předpokládám, že to obvyklá cena. K plné hře máš první měsíc zdarma.
      • lol..dalsi troll...o platobnom systeme este nič nikto nehovoril.
        • Zjisti si, co znamená troll...
  • alebo je to pekna marketingova masaz, na predobjednavky *7*
    • ...tj kuupce ludze bo nebudzee
  • Když si vzpomenu jak patch 3.0 udělal z WoW na 14 dní nehratelnou hru, tak tenhle krok vývojářů rozhodně uvítám.

    A přestaňte to pořád srovnávat s wowkem. To každým patchem jde do kytek a i když mu odešlo 1M hráčů, tak ještě dlouho bude na 1. místě co se týče hráčské základny.
    • 14 dní vážně ?Nevím ale možna by měli spustit víc serveru než dělat z lidí pitomce.To by taky mohlo pomoct.
  • Jejej, nejstarší marketingový trik... PRohlašte, jak Vaše naprosto normální hra bude strašn výjimečná, vymyslete něco, co vytvoří dojem nedostupného a hůř sehnatelného zboží (jako třeba tohle rádoby omezení prodeje) a hola hej, všichni Vám urvou ruce. Stejné jako s "limitními" edicemi, i když se jiné neprodávají apod. *9*
    • Trefný příspěvek. Ještě bych dodal, že kdyby měli takový strach o vytížení serverů, tak prostě zavedou přihlašovací fronty jako ve wowku a tím zabijou dvě mouchy jednou ranou.
      • Víš ty chytrolíne, to oni právě nechtějí to by bylů totiž neskutečnej fail.....to lidi odradí když ji mto napíše že musí čekat.....
        • Takže říkáš, že fronta (maximálně hodiny při nejzalagovanějším launchi) je horší, než nemožnost si hru zahrát třeba dva, tři týdny díky tomu, že ti tu hru prostě neprodají a účet i prostě nezaktivuješ? Fail :D
        • Krávy jsme spolu nepásli.... alespoň teda myslím... *5*
          Fronta je fronta, hra je prodaná, prachy jsou v bance a každá fronta někde skončí.
          Fail je naopak neprodat a dát jim čas si to ještě rozmyslet.
  • Určitě skvělá věc.

    Mě to ale připomělo a je to trochu OT když začínala BETA na WAR http://www.youtube.com/watch?v=j3aN7zVBv3w *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit