Přejít na výpis diskuzí
SW: The Old Republic se zaplatí s půl milionem hráčů
2.2.2011 | Aleš Smutný
55 příspěvků
-
Myslim ze ten jejich pul milion hracu si koupi hru hned prvni den, neli vic. Resp ja nad tim ani nepremyslim a tesim se az konecne vypadnu ze sveta Azerothu do universa star wars. Myslim si ze tady enni nad cim premyslet, rozhodne minimalne zkusim a verim tomu ze bioware nezklame, jeste nikdy nezklamal ( vidim ze je tady hodne cestinarskych rejpalu- co k me gramatice dodat? snad jen- POxxRTE SE :D!!!)
-
-
obecně je zbytečné řešit gramatiku a styl psaní v diskuzích. člověk dělá chyby, to je normální. při rychle psaném textu ještě víc, obzvlášť když v češtině neleží pořád. (i když chyby typu "vydím", "skusím", atd. by se vyskytovat neměly nikdy :)
ale tak u článku se čeká, že si ho autor před zveřejněním přečte (přeci jen je to záležitost pěti minut), ono to pak celkově působí lépe...
bohužel úroveň češtiny klesá a krásně je to vidět holt (ne hold :) ) na těch diskuzích. lidi málo čtou. proto když to málo, co čtou, bude napsané dobře, mohlo by jim to něco dát... (těm bystřejším).
jinak jsem vůči autorovi článku nezamýšlel nijak rýpat, jen je to jeho vizitka, to on se tady prezentuje, já ne :)
-
-
Jestli tady neuspěje Bioware, tak v dalších 5 letech už nikdo.
-
-
Co je to uspech? Pro me jako hrace neni vubec dulezity pocet hracu. Jsou hry (jako treba EVE online),ktere jsou tu uz x let (nektere dokonce jeste pred WoW),malokdo o nich vi a presto jsou vydelecne a maji stale hrace. Jsou uspesne? Urcite ano. Hraji je miliony lidi? Urcite ne.
-
-
b
-
Myslím, že víc jak milion si koupí hru hned v době vydání, uvidí se až ten měsíc, ale rozhodně si nemyslím, že by na tomhle mohl někdo prodělat, dyť je to star wars a vývojáři...tam není třeba ani se zmiňovat :)
-
na ofiko foru BW sef pro styk s komunitou rikal ze plati jaro 2011 a veskere ostatni spekulace jsou vymysly. prosim vas nesirte dezinformace kdyz si to nejste schopni overit...
-
Mno jsem zvědavej kdy to letos vyjde... protože kdyby se to mělo víceméně překrývat s GW2, Tera nebo dalšíma peckama co maj vyjít, tak bych se asi začal bát že to moc nevydělá... :) Ale je možný, že jenom podceňuju fanoušky SW :)
-
-
Souhlas, byť jen samotné jméno SW stačí na to, aby nalákalo dostatek hráčů a dle mého názoru se to ihned (či z velké části) zaplatilo, tak bude i záležet na tom, co oproti konkurenci nabídne, aby hráči po vypršení měsíce zdarma hned neodešli jinam.
Jinak kromě výše zmíněných bych chtěl také upozornit na Rift.
Má vyjít někdy v březnu a určitě to bude také konkurence.
Zkoušel jsem s kámošema betu a ta hraje zatím vypadá velmi dobře.
Hlavně ten systém mnoha povolání a možnost je mixovat bude zajímavý.
GW2 bude sice velký soupeř,ale je obecně koncipován spíš na PvP.
SW se bude, zdá se, hodně věnovat PvE hře a tudíž bude rozhodně podobný spíš hrám typu Lotro než GW. -
-
Rift je opravdu pecka, kdo má možnost vyzkoušejte si aspoň betu protože co se pve týče tak podle mě má ze všech mmo do budoucna nejlepší vyhlídky. Jinak je to Americká hra takže design vypadá opravdu dobře a přitom né korejsky, jinak kopie všeho možného, ale za to dost precizní, a odvážil bych se tvrdit že by rift mohl překonat i guild wars
-
Rift je fajn. Osobne mam predobednanou digitalni CE. Je to takovej tezkej mix doposud vydanych MMO v celkem peknem kabatku ale co je dulezite beta je v lepsim stavu nez vetsina MMO her po prvnim roce od vydani :-D
-
-
Nechci provokovat ale myslim ze Tera na to rozhodne nema. O GW2 toho moc nevim tam se necham prekvapit :-)
-
-
Nikdy nebudu hrát hru s měsíčními poplatky dokud se nebude jednat o měsíc skutečně odehraného času.
-
-
tak jim navrhni ať zavedou hraní za credit :)
-
Kdyby slo o nějakou horentní sumu, ale je to cca 300 měsíčně. to máš jako 2 lístky do kina, levná večeře pro 2 a nebo pár piv s chlapama v hospodě. Když to přepočítáš na čas, tak s MMO ještě ušetříš. Důvod bude asi jinde.
-
-
Co když chci jeden lístek do kina a chvíli si zahrát?
-
-
Cena by ale tím pádem byla mnohem vyšší a hlavně "pevně stanovená", u stávajícího sám ovlivníš kolik hodin z toho předplacenýho měsíce prohraješ (tzn. je to jen na jednotlivci).
-
-
Samozřejmě a o to jde... Proč mám platit za 5hodin hraní týdně stejně jako člověk co si u toho může dovolit sedět 10hodin? Proč mám být nucen hrát hru a opomínat ostatní koníčky/povinnosti kvůli tomu abych co nejvíce využil své investice?
-
-
Sice chapu ze ti to nevyhovuje ale vetsine lidi to vyhovuje. Navic uz vidim jak bych napsal potrebuju pomoc tamhle s tim group q a polovina lidi by byla jako no to me zabere 30minut takze kdyz me zaplatis hodinu casu tak pujdu. Nebo me oblibene AFKovani ve meste. Za tech 300kc by jsi rozhodne nedostal 1400 hodin ale placnu treba 200. Navic dost lidi by pod tim casovym tlakem i hru hralo. Chces jit na wc? OK kicknete ho a naberem nekoho dalsiho pac to bude rychlejsi a levnejsi nez cekat par minut atd... Takze jako vedlejsi zpusob platby mozna ale jako hlavni urcite ne. Tohle neni jizni Asie kde maji limit hodin na den atd.
Samozrejme nekdo kdo nema moc zkusenosti z MP her by rekl tak to hraj jen s lidma co ti budou chtit pomoct a pockat na tebe atd.. jenze to proste neni mozne. Vice ci mene casto prijdete do kontaktu s lidma se kteryma moc spolecnou rec nemate (viz. Dungeon Finder ve WoW). -
-
Já netvrdím, že to je 100% aplikovatelný na dnešní MMO. Nicméně stále to není nic neřešitelného. Ten čas se ti nemusí odečítat pokud jsi nějakou dobu v IDLE, můžeš to rozdělit podle lokací a hlavně stále přeci můžeš dát člověku na výběr jaký platební model bude preferovat. Kromě toho si tímto můžeš získat daleko více hráčů, buď tím, že si to můžou za pakatel kdykoli na chvíli vyzkoušet nebo hráče příležitostné.
-
-
Jojo, s timhle s tebou souhlasim. Vzdycky jsem si rikal proc nejake MMO neprijde s takovymhle modelem placeni. Horsi by bylo pro hrace co u toho sedi furt ze by asi platili mnohem vetsi castky nez by platili pri mesicnich poplatcich. Ale me jako casual hrace to fakt nerve :D
-
-
-
Narážel jsem na to že přesně z tohohle důvodu se společnosti drží tohohle modelu, ale opravdu ruku na srdce 300kč měsíčně je pakatel.....Mnohem dráž by nás vyšel tzv. Free to play model
-
Sice hezka myslenka, ale mas to jako s internetem. Platis mesicni poplatek stejne jako soused, ktery jej pusti kazdy den na 5 minut, pro zkontrolovani emailu a jako soused, ktery surfuje/chatuje 20 hodin denne. Ja do SWtor urcite pujdu, jen me mrzi ty odklady...
-
-
v cine presne takhe to predplatne funguje platite jen za odehrany cas a full time mesic vyjde rozhodne mene nez mesicni poplatky v EU
-
-
-
-
-
I propadák jako FFIXV prodal za první měsíc přes 600 tisíc. Pokud je to pravda a stačí jim 500 000, tak se o budoucnost hry není třeba obávat.
-
-
ale oni spis potrebuji 500 000 pravidelne platicich hracu a ne jen 1-3 mesicni hrace.
-
-
měl to bejt singl a byl by klid
-
Star Wars, jedna z nejvýdělečnějších značek v zábavním průmyslu. To se zaplatí už jen předobjednávkama (stačí na to lípnout "From creators of Knights of the Old Republic, Mass Effect and Baldur's Gate"). Jako WoW to asi v prvních měsících nepřekoná (dobrá polovina hráčů se jen těžko vzdát těch stovek hodin ve věci vylepšování své postavy), ale zaplatí se? Na 100%.
-
-
Nemam problem vzdat se celeho wowka a jeste bych to uvital. Preci jen po tech letech uz mne to tolik nebere. Ale hlavne aby to stalo za to... V coz vice nez doufam.
-