Přejít na výpis diskuzí
Syndicate jsme neviděli, ale termín vydání už známe
28.9.2011 | Petr Poláček
30 příspěvků
-
Syndicate ale nikdy nebyl turn-based. Šlo o něco mezi H&S a RTS. Tohle je prostě promarněná příležitost stvořit něco originálního. Však oni se po úspěchu Diabla 3 chytnou za nos, když jim dojde, že tu mohli mít cyberpunk klona a taky s legendárním jménem...
-
Však to měl i původní DK. Nebyl problém vtělit se do kteréhokoliv monstra. Ale základem hry byla ta strategie nad tím.
-
No nemuselo by to tak být. Ostatně mohli to klidně udělat i tak, že by jsi agenty neovládal přímo, ale pouze se díval na svět jejich očima a vybíral taktické příkazy, přepínal mezi nimi, možností je víc... Tím spíš mě mrzí, že je to prostě jen jednomužná FPS...
-
Myslím, že je čas na prášek a pak honem do polstrovaného pokoje. Jo, naštve to, když někdo úplně změní koncept hry ale zase to není tak hrozné aby se člověk vyjadřoval jako chovanec ústavu.
-
Hold vykrádání je byznys... kdyby mělo každé studio vymyslet něco svého,originalního,tak tu máme jen několik desítek her na několik let:)
-
nie podla obrazku, podla trendu
-
Když si pustíte intro původní Syndicate, tak zjistíte, že DXHR nechutně opisoval právě tady. Takže nový Syndicate jen vychází z původního grafického konceptu prvního dílu. Stejný případ jako u Portal, který nevykradl Prey, ale vycházel z Narbacular Drop (2005), ze kterého "vykradl" nápady i Prey.
-
Ja som hral original hodne dlho...aj ten paskvil co sa volal Syndicate Wars som hral...ja sa nebranim tomu aby niekto zobral staru dobru hru a prerobil ju do noveho habitu (UFO Extraterrestrial od Cz chlapcov nebol spatny, malo to ten X-com nadych, neni to sice lepsie, ale je to sikovne podarena ozivenie - treba takych viacej)...to ze s toho spravili FPS, holt to bude skor asi marketingovy tah, kedze dnes Turn-Based,Isometric view strategie moc nebezia, ved aj prerabka Jagged Alliance, co mam vist zaciatkom 2012, nebude uz classic Turn-Based ako JA original, ale bude to nieco medzi T-B a Real Time. Ja by som bol za, keby miesto FPS, s toho spravia radsej 3rdPerson hru s RPQ prvkami, to by bolo este stravitelnejsie ako FPS.
-
v momentě kdy změní koncept hry z původní ptačí perspektivy na FPS to ztrácí podobu a souvislost s původním Syndicatem...prostě kurví co se dá s prominutím
-
Koukam, ze by jsi nepoznal smysl pro humor, ani kdyby te kousl do zadku... :-)))
-
Podele obrázku, soudím celou hru...
Dobré ráno občané *15* -
Ty nejsi pitomec ty si kardinální d*bil.
-
Já sem pitomec?!? Já snad z pokračování isometrické akční strategie dělám tisící variaci na FPS?!? Pak kdo je tady pitomec.
-
lol, tak hlavne ze to s tou reakci neprehnal! :DDD
-
Hmmm strielačka nie, ale keby to spravili ako pobehovanie po dungeonoch v štýle Hexen alebo Heretic, tak by to nemuselo byť zlé :)
-
Fakt nechápu co všichni tak pindáte, když jste hru ještě neviděli. Počkejte až vyjde a pak pindejte sakra. Třeba budete i příjemně překvapený ( doufám ).
-
Pokud by ti udělalo radost vyvraždění vývojářů a jejich rodin, tak by ses měl jít léčit a vzít tam i svojí rodinu, když vychovala takovýho pitomce.
-
Já jsem k tomu taky neutrální, přece jen neznám ten starý Syndicate, navíc kritizovat za značnou inspiraci jinou hrou se dnes nedá, pokud to tak nekritzujete u všech(a že by jich nebylo málo) a hlavně Escape from Butcher Bay byl boží, takže kdybychom dostali něco v tomhle stylu, to by byla lahoda.
-
Já se těším až příští týden oznámí oživení Dungeon Keepera... jako střílečky.
Failové. -
Mně zase spíš přípomíná herce a muzikanta Jareda Leto z 30 Seconds to Mars.