System Shock 2 se stejně jako jednička dočká remasteru
-
Amen :)
-
Tam šlo o to, že ty nepřátelé měli v sobě nějakého parazita(taky myslím, že se mu říkalo červ) a ten parazit nešel zabít(jediný způsob jak tyhle parazity zabít bylo zničit to centrum/hnízdo na konci v tom "obrovském červovy", takže vlastně příběhově), takže i když jsi nepřitele ustřílel tak ten šmejd byl jakoby stále naživu díky tomuhle parazitovy a tudíž se pořád objevoval. Myslím že to tam bylo vysvětleno v jedné audio nahrávce. Jinak uznávám, to nah bylo hrozně ujetý, ale mě se to líbilo asi kvůli tomu, že jsem něco takového nečekal na konci zrovna takhle vážné hry :D
-
Hezky pomalu nejdříve ten slibovaný první díl!
-
Konec byl dobrej, to nepopírám, ale to nah bylo strašně ujetý...
A souhlas s tím respawnem nepřátel, z toho jsem byl fakt na prášky (btw, jak to bylo příběhově zdůvodněno?)
-
Souhlasím, já jsem minulý rok dohrál system shock 1 a byl jsem z něj naprosto vyplesklej. Soundtrack, level design, atmosféra a i hratelnost(hrál jsem ten remaster)....to všechno bylo skvělý a po necelých 12 hodinách co jsem to dohrál jsem si říkal, že chci víc, že by to mohlo být klidně delší. Asi 40 minut po té co jsem to dohrál jsem si na Gogu koupil SS2 a těšil jsem se fakt hodně(přeci jen o ní všichni říkali samé dobré věci). V životě jsem nebyl zklamanější(asi za to mohla moje očekávání, ale kdo by je neměl po všech těch názorech jiných hráčů). Velice nudný level design, soundtrack ze kterého si nepamatuju jedinou skladbu, protože mě ani jedna nezaujala a jehož skladby byly použity na místech, kde bych je zrovna nečekal (hned první úroveň, teď si nejsem jistý co to bylo za oblast, ale hraje v ní taková hodně akční znělka, jakou bych čekal během akce nebo toho když mě honí nepřítel, ale ona je to hlavní znělka dané oblasti), "rpg" mechaniky, které byly spíž na obtíž a hlavně asi poslední 3 hodiny hry (část v tom, myslím že se tomu říkalo, červovi a poslední úroveň před střetem se Shodan), které na mě působily zbytečně natahovaně(dohrál jsem to za necelých 13 hodiny). Ještě nekonečný (ačkoliv příběhově odůvodněný) spawning nepřátel a místo na kterém se zrovna spawnou a i jejich rychlé reakce na vás (příklad: jdete chodbou k výtahu, kterým se musíte dostat do dalšího patra, máte velice málo zdraví a nemáte se jak vyléčit. Najednou vidíte, jak se dveře výtahu otevírají, ještě nejsou úplně otevřené, ale nepřítel už stihnul do vás 1-2x vystřelit, zatímco vy střílet nemůžete, protože by jste trefili ty podělaný dveře. Uznávám, dopomáhá to atmosféře a nikdy nevíte, kde se nepřítel objeví, ale po 3 hodinách hraní je to pak akorát otravné a způsobí to nemálo úmrtí). Jediné 2 momenty, které se mi fakt líbily bylo odhalení Shodan a závěrečné "nah". Rozhodně to i za mě není takový zázrak jak tvrdí ostatní a jednička je o DOST lepší kyberpunková hra.
-
Další pomatenec. Fakta nemají nic společného s nostalgií ani zaslepeností.
-
Dalsi zaslepenej nostalgik :D
-
To těžko, je jiná doba, dnes letí minecraft, call of duty a podobný bezduchý lejna, ne hry u kterých se musí přemýšlet.
-
"Původní System Shock 2 vyšel 11. srpna 1999 a mnozí ho doteď považují za nejlepší kyberpunkovou hru vůbec".
Nezbývá než se těšit, že jej z prvního místa sesadí trojka. Zkrátit si čekání jedničkou a dvojkou, co může být lepší.
-
Jo a můj pes se jmenuje Šodan, takže to máš marný ;)
-
Jistěže se nesnažím být objektivní. Nicméně SS2 bezesporu patří do stejné kategorie jako Doom, Theif, Baldur's Gate, Fallout atd., tedy tzv. zlatého fondu videoher. Komu se líbí např. Avengers Endgame asi nebude nazývat Citizen Kane peckou. Osobně si však nemyslím, že za 80 let bude vůbec někdo zvědavý na Avengers Endgame jednoduše proto, že je to postavené na vizuálu a ten bude úplně někde jinde. Jinak, to je bezpředmětná debata, na vkus žádný měřítko není.
-
Růžové brýle, já to hrál poprvé letos a zase taková pecka to nebyla :)
-
Noste to sem, dokud neřeknem dost. :)
-
..mnozí ho doteď považují za nejlepší kyberpunkovou hru vůbec..
Pro mě nejlepší hra vůbec, což už tak i zůstane, jelikož některý zážitky se prostě nedaj zažít znovu.
-
GMDX jediná správná volba
-
Docela dobře poslouží staříčký GMDX, New Vision, HDTP. Ve vanilla verzi už bych to hrát nechtěl, ale se zmíněnými módy je to fajn i v roce 2019.
Revision se bohužel nepovedl, spoustu keců a skutek utekl. Ve finále to byla slepenina fanouškovských módů + pár nových interiérů :/
-
Pecka. Na tohle sem čekal roky. Ještě by to chtělo remaster Deus Ex.😎
-
áno, áno, áno! dúfam, že to dobre dopadne a dočkáme sa ho v rozumnom časovom horizonte.
-
😍 Jo! Nezbývá než držet palcve, aby vše dobře dopadlo. Ve všech třech případech...