Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak jsem popsal v předchozím příspěvku. Poskytuje stejný druh zážitku založený na vysoké obtížnosti a tvrdém trestání chyb. Hra je velmi provázaná se zkušenostmi hráče a porozumění fungování mechanik, takže je těžké se do ní dostat, překonat úvodní hodiny frustrace, ale poté může hráči poskytnout stovky hodin zábavy. Jako další příklady podobných her bych uvedl Invisible inc. nebo Darkest Dungeon.
  • čím je to podobné FTL?
  • Hmmm, zkusil jsem a je to celkem nuda *9*
  • Battle Brothers je, ať se to na první pohled nezdá, hra podobná FTL nebo Dungeon of the Endless. Taktická strategie, která stojí na opakování toho samého, ale v odlišném nastavení. Obtížnost je založená na zkušenosti hráče a na RNG, která se v late game výrazně snižuje. Zábava hry vychází z výzvy, z obtížnosti, z nutnosti přizpůsobit se daným podmínkám bez možnosti udělat chybu. Takže pro všechny hráče FTL výrazně doporučuji, pro ostatní řeknu, že BB není hra podobná Mount and Blade (možná tématem, ale ne mechanikami), je to zcela jiný žánr.
  • Lepší být prvok než hejl, co si hraje na znalce a slintá nad kdejakým hnusem. :-D
  • Grafické poňatie tej hry je otrasné!
  • Batul Brothas!
    Spehss Mahrens.....
    sorry, wrong game. *1* *1*
  • kostejnesmrtelny
    Paulcz nekecá o rádobyumění. Paulcz popíše, proč má s něčím problém. Buď jako Paulcz.
  • Líbí se mi v této hře umělá inteligence, v jedné bitvě jsem chránil obchodní karavanu, přepadli nás bandité a v mé štítové hradbě vznikla díky nepřátelským lučišníkům mezera kterou okamžite vyplnil jeden z obchodníků, který se do té doby chránil za mými vojáky. Lidští nepřátelé obvykle poznají kdy mají výhodu v boji na dálku, tak rozestaví střelce na výhodné vyvýšené pozice nebo za pěchotu se štíty a armáda zůstane v defenzívě, pokud nemají střeleckou převahu tak obvykle následuje útok, proti mé štítové hradbě většinou zkusí obejít křídla a zaútočit na mé střelce. Každá rasa má jiný styl boje, lidé (až na obyčejné lapky) používají taktiku, většinou obrnění orkové jen útok, goblini bojují (nefér) na dálku atd.

    Jedinou nevýhodu vidím v náhodném terénu v bitvách v lese a na horách, ale to může být pro někoho bráno jako výzva.

    Doufám že tato hra vyjde někdy v češtině.
  • A kde tam jsou ty obří hlavy a zdeformovaný těla, prosím pěkně?
  • neříká že je to zakázaný, ale že je to hnusný
  • Paulcz
    Fakt je, že to přehlednosti zrovna nepřidává :)
  • kostejnesmrtelny
    Něco co se prvokům nelíbí a nejsou schopný popsat proč.
  • Včera jsem koupil a zatím mě to baví
  • Paulcz
    Docela jsem se těšil, ale moc mě to nebavilo. Obsahuje to pro mě tu nejnudnější část Mount and Blade - chození po mapě a repetitivní vydělávání pár drobných, které jsou v mžiku spotřebovány. V M&B to pohřbívalo nekonečné generování nepřátel z ničeho a tady to je podobné.

    Souboje to zrovna také nezachraňují, mapy jsou nepřehledné, ty které mají nějaké překážky jako les nebo výškově odlišný terén jsou velmi špatně hratelné, je to pomalé, těžkopádné a hlavně všechny souboje jsou stejné. Chybí tomu lehkost a variabilita.

    Proti grafice jsem z počátku nic neměl, ale s delším hraním bych dal přednost postavám před šachovými figurkami.
  • Ona je ve strategiích stylizace zakázaná?
  • Kozy
    Co to znamená, rádoby umění?
  • Nezlobte se na mě, ale grafické provedení je naprosto odpudivé. Obří hlavy, zdeformovaná těla - to se někdo pokouší rádoby umění nacpat do strategie? Fuj.
  • Trupíci?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit