Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kverulant

    Asi prolítla i pod radarem Games.cz recenzentů - kdy bude recenze? 😂

    Radši měli udělat další Shadowrun, to byly skvělý hry.

  • Samotný žánr netáhne. Boha i tahovka z Marcelu což je největší mainstreamová značka současnosti. Tady to zkouší s noname značkou a Fortnite grafikou, což prostě nezaujme snad nikoho. Pro děti ten žánr není a dospělý nepotřebují infantilní vzhled a barvičky. Takže příště přemýšlet jestli hra, kterou děláte za účelem zisku má vůbec na této planetě potencionální kupce. 

  • Mikit

    Tohle mi přijde jako velké selhání hlavně Paradoxu, možná vedení samotného studia. Když už narvou takových peněz do hry, očekával bych i adekvátní marketing. A možná tedy tahle hra letěla pod mým radarem, ale tady se o ní dozvídám poprvé. A koukám, že články jsou pouze z oznámení a následně vydání, nic víc. 

    Pak by mě zajímalo kam do takového titulu těch více jak 500 mil. zahučelo. Jasně, když se sečtou platy všech zaměstnanců, je to měsíčně slušných pár mega. Ale na druhou stranu tohle mi nepřijde jako projekt pro nějak početný tým, s ohledem na nástroje které dnes mají k dispozici. Takže buď tam bylo na to nasazených příliš mnoho lidí a nebo to dělali příliš dlouho. Oboje je ale chyba managementu. 

    A pak je za mě otázka, proč vůbec v dnešní době investovali do takového titulu tolik peněz. Dejme tomu, že dolar = euro (ano vím, pár drobný tam rozdíl je). Tak aby se jim to vrátilo, museli by prodat cca 580.000 kopií, za plnou cenu. Ne že by to bylo nějak extrémní číslo, ale v kontextu žánru je. A zároveň se vracíme na začátek, že by to muselo mít nějaký solidní marketing. Bez něj bych v lepším případě čekal nižší desítky tisíc při vydání a další desítky tisíc v 50% a 75% procentních slevách v průběhu další let. 
    Za mě je to opravdu zvláštní selhání, zvlášť u poměrně zkušeného jak vydavatele, tak studia. 


    • Hidden

      Ono od jejich posledni hry (Battletech) je to nejakych pet let a co jsem ze zvedavosti koukal na credits Lamplighters, tak se na tom podilelo jen z Harebrained nejakych sto lidi. Taky mi to prislo jako docela balik na danou hru, ale ono to tak nejak sedi.

      Promo zrejme bylo slabsi, ale i kdyz jsem o hre jsem vedel a prisla mi i docela zajimava, nejak me momentalne vubec netahne si ji kupovat (a to mam jinak treba X-Com rad a ten "retro" hrdinsky styl mi take celkem sedi). Ale proste to obtizne definovatelne "neco" ji chybi. Rekl bych, ze hru drzeli ve vyvoji s tim, ze by to mohl by i docela uspech, i kdyz s rizikem. Ale holt ten risk nevysel...

  • jurb83

    Tato hra ma velmi sklamala.

    • pichpe

      Kolego, můžete rozvinout myšlenku? Já si ji koupil, čistě kvůli podpoře autorů a mám odehráno jen cxa 20 minut. Tak by mě zajímalo, zda se k ní mám vůbec vracet?

      Díky za odpověď!

      • jurb83

        zaciatok bol slubny, ale neskor pride totalna rutina, opakovanie stale toho isteho napr. napln misii. chod do bodu a, sprav vec x, chod do bodu b, konec misie. okrem toho, rng si robi co chce, v neskorsich fazach hry je stealth nepouzitelny, lebo proti trom, styrom mojim agentom stali HORDY nepriatelov, okrem toho obcas si pathfinding agentov robi, co chce. namiesto aby sa presunuli o jeden meter do ukrytu, preskocia a nabehnu priamo do kopy nepriatelov. Technicka stranka diskutabilna, obrovske FPS dropy v recon mode su na dennom poriadku a hra mi padala ako zrele hrusky, najma pri loadingu ulozenej pozicie. Naviac si nespomeniem :)

        • pichpe

          Ok. Díky za report. Technické problémy se časem vyřeší, ale ty herní neduhy, to je problém. Tak uvidíme. Ale vzhledem k tomu jak dopadl vývojářský tým mám trochu strach, že se o hru moc starat nebudou :-(

          • jurb83

            mna to bavilo asi tak do stvrtej misie... dohral som to so zatatymi zubami 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit