Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Netreba sa zbytocne vzrusovat ale trebalo/treba oddist co najskor.
    Este dobre ze si z vyvoja toho vela nepametam :-).
    Ja len nechapem preco vyhodili ludi ked aj tak by odisli sami a takto im museli dat aj odstupne.
    Ale je to naozaj haluz, aspon sa na to v Brne opijem.
    Ach stare dobre Illusion.
  • takhle dopadne kazdy studio ktery preda praci tzv.manazerum.
    • XorxoxTalarius
      Ne, takhle dopadne studio, kde prava ruka nevi co dela leva a nejde ji o svoje lidi ... a manazer vidi jen polozky a moznost maximalizovat zisk ...
      • Pan_Klobouk
        Nj, ale takhle vazne fungujou uplne vsechna studia. Snad jen tam, kde se hry delaji na kolene a v minimu lidi (Minecraft, World of Goo a dalsi) to jeste muze fungovat, jinak jsou to jenom fabriky, kde je vsechno (vcetne zamestnancu) jen polozka v tabulce.
        • XorxoxTalarius
          A pak to nema vypadat, tak jak to vypada :)
          • ...blbě to vypadá
  • Ma-li pravopis o necem svedcit, tak jsi tedo opravdu moc nezabodoval, pises ze vsech nejhur. Navic to ze nekdo nezvlada perfektne gramatiku neznamena, ze nezvlada ani grafiku nebo se neorientuje v socialne ekonomickych vztazich. Takze i tvuj argument ad hominem spis svedci neco o tobe nšz o nich.
  • . . . skoro se mi nechce ztrácet čas nad takto ,,kvalitní,, diskuzí. Zajímavým faktem je že účastnící podobných diskuzí jsou zpravidla jedinci kteří zpravidla prostě jen ,,kydají hnůj,,
    ( Již dle pravopisu se dá o relevanci některých názorů a jedinců cosi usuzovat )

    Pokud se nepletu, tak scénář M2 je také dílem onoho démonického Hellboye a troufám si odhadovat, že pokud se po jeho ,,odchodu z IS/2kczech po akvizici těmi ošklivými amíky,, něco měnilo, bylo to čistě z důvodu aby hra byla vůbec vydána. Mám trochu pocit že si většina z vás si neuvědomuje že nebýt těch ,,ziskuchtivých amíků,, žádná mafie2 by možná vůbec nebyla. ( podobný osud měl třeba i aktualní DeusEx nebo Duke )
    Spekulace nad tím co se teď ve studiích odehrává může být klidně neseriozním vyřizování účtů některými z ,,propuštěných,,
    Nemusíme chodit daleko, současná situace ve všech odvětvích není růžová, že.
    ( hlavně že nám jezdí vlaky a lékaři léčí )
    • Jakož to bývalí zaměstnanec a člověk co na tomhle projektu dělal ti s klidem řeknu : "Kéž by nebyla"
    • Co má společného nový Deus Ex s Mafií? DE dělalo nové studio od píky s artistickou výpomocí od Square-Enixu.
    • XorxoxTalarius
      To by mne zajimalo kdo z 2K se skryva pod timhle nickem ;)
    • Cajk
      co tím chtěl básník říci?
  • TAK A VŠICHNI PROPUŠTĚNÍ HONEM RYCHLE DO WARHORSE!!! At to nandame amikum z nasi strany :)
    • nevim proic nandavat amikum,m kdyz jejich hry stoji za megaho*no.jediny poradny hry uz delaji jenom evropane a kanadani. a propo v 2kczech nejsou amici ,ale anglani jestli se nepletu.
  • Škoda, mám dojem, že takhle si studio, které stálo za skvělou Mafií 1, zhynout nezasloužilo:-(
    • I Mafia dvě byla výborná a kdyby ji dokončili (jak dle náznaků ve hře asi chtěli), byla by super. GTA hadr.

      Snad tím Mafie nekončí.
    • Jo kdyby stálo za 1. Mafií, bylo by to neco jinyho, ty asi nevis ze 1. dil udelalo nase české IS ::d :d
      • Jistě že Ilusion Softworks, stejně jako kvalitní Hidden&Dangerous (1+2). Nejsou ty tehdejší IS náhodou 2KCzech? :-)
      • ?
    • Cajk
      pokrok nezastavíš... vim, zní to blbě.
  • "Psal mi nějákej Darth Vader, že prej jste mu prodali hru, ve který byla placatá tráva.. a ještě jste mu to podepsali! Všichni ven! VEN! Máte padáka!" *1*
  • Kriste ještě že jsem odešel než tohle vše začalo. Jinak scénář na dvojku na poslední chvíli zachraňoval Shigor . S toho co šlo zachránit poslepoval to co jste hráli a bylo toho tak půlka :)
    • Ten scenar byl v pohode. Herni design byl slabsi. Hlavne to bylo hodne kratke - to toho mohl poslepovat trochu vic :)
      Po designove strance se to s M1 neda srovnavat, po pribehove ano.
      • Četl si úplně původní scénář? Začátek jak se přijíždí v Jeepu k vesnici ?
        • Nečetl, ale někdo vytáhl z hry(?) nebo odkud názvy všech misí a mapu téhle vesnice, pak ještě popisy používání předmětů ( těch bylo taky požehnaně ) a koukám ve hře toho byla tak jedna čtvrtina?
          • K tomuto tématu bych se rád vyjádřil takto:
            http://www.youtube.com/watch?v=P2xSxYSNfLs

            A klucí, dělat souboj na blízko jako stavový automat fakt není dobrý nápad...
            • pro-gramator to co popisujes je stale len implementacie stavoveho automatu. Pokial tam nechces simulaciu ala Euphoria kde uz mas mix.
            • pro-gramator:
              Ovšemže, ale podle mého názoru je nevhodné řešit boj nablízko jako stavový automat. Mnohem lepší a dynamičtější je použít systém akce-reakce, tedy každý útok obsahuje informaci o tom, jaká má být reakce na zásah. Přidejte modifikátory reakce na straně příjemce (dle aktuálního vstupu od hráče a aktuálního stavu postavy zahrej zásah, kryt, úhyb nebo protiútok) a dostáváte velice variabilní systém vhodný i pro souboje více postav než jenom dvou.

              Ostatně předpokládám (ale nemám důkazy) že tenhle "souboj jako stavový automat" je důvod, proč jsou v Mafii II pouze duely a ne pořádné bitky všichni na všechny. Mimochodem, ve hře je drobný brouček a lze vyprovokovat dva soupeře zaráz. Hra potom (alespoň u mne) totálně shodí WinXP do modré smrti ^_^.
            • Hele stavovej automat s tim nema vubec nic spolecnyho. Spousta problemu se da prevest na stavovy automat.. to je jak vsechno svadet na singleton, proste mimo misu.
        • Pozor na NDA :o). Necetl.
          • Já vím :( Proto nemohu moc toho říci snad jen to že dějová line byla osekána o 50% a hodně věcí mělo proběhnout jinak....dokonce i konce záleželi na Vás atd...
        • Ten scénář je někde na netu?
          A nemohl bys si přiblížit co se změnilo a o čem to bylo?
    • Cajk
      neboj, hráči si toho všimli:) Ale to jste asi zaregistrovali na fórech:))
      • Upřímně říkal jsme že to bude malér a byl...Původní scénář byl skvělí ale to co vyšlo...bylo to hrozné. Ale to už jsem byl pryč naštěstí a teď sleduji že to byla velice moudrá volba. Ono za to může hlavně jednání vedení s lidmi a vůbec věci kolem...
        • Cajk
          hele dovedu si to živě představit. Firmička, která si byla zvyklá dělat věci po svym, se dostala pod křídla molochu.. Klasika. Je mi úplně jasný, že jste si pak už ani nemohli uprdnout, aby nepřišel nějakej borec bůhvíodkud a neseřval vás ať to předěláte zpátky, nebo prostě vynecháte, protože "čas jsou peníze". Někdy je ovšem lepší dát si záležet, pak i ty prachy jsou lepší. To jim nevysvětlíš.
          • Celkem souhlas. Pořád byli nesmyslné termíny a změny, navíc si nikdo pořádně neohlídal co používáme a můžeme používat takže se hodně věcí muselo dělat znova. Vedení navíc nezajišťovalo moc podporu lidí spíše to byla jedna velká fluktuace. Došli mladí vývojáři měli týden na rozkoukání další týden na test. Splnil dostlal maximální zápřah. Nesplnil letěl ihned s firmy ( v tom byl Hvězdář expert-vedl Vývojáře.). No jenže takhle se pořádně ani nikdo neuchytil. A Zahraniční sem nemohli moc dostat protože prostě jim nic nezajistili ani ubytování atd...
            • Cajk
              prostě taková fabrika. Tvůrčí atmosféra jak h*vado.. A pak se divme, že ano..
  • He "maximalizace výkonu" oblíbené slovní spojení našich managerů... Nejraději by ještě dodali "a ideálně pracuj zadarmo" *11*
  • krome toho kdyz na dalsim dilu stejne nebude mit scenar Vavra, tak to nebude stat za nic. Dvojka byla pro me obrovske sklamani
    • Pokud vim tak scenar M2 mel take pod palcem Vavra. Propustili ho az po dokonceni vsech ukolu, nebo ne?
      • XorxoxTalarius
        Ano i ne, napsal sice scenar, ale ten se uplne prekopal, de facto tam nepracoval uz tri roky pred vydanim M2.
        • Nagashi, uvedom si, ze mas podepsany NDAcko...
          • XorxoxTalarius
            To sice mam, ale na tohle se to nevztahuje ;) Navic nerikam nic co by se dalo pouzit proti mne, nebo bylo v casove ose do NDA zasahujci ;)
        • rok
        • erm. M2 vysla v roce 2010. DV odesel z 2KCzech v r.2009. To nejsou 3 roky ani kdyby ses hodne snazil.
          • XorxoxTalarius
            No kdyz si to myslis :D Ja ti to nebudu vyvracet :D
            Ale dam ti podnet kterej si muzes zkusit vyhledat ... zjisti co tam Vavra delal po odkoupeni Illusion Softworks americany ;) A pak tady mudruj :D
            • Nemusíme si domýšlet. Dan to sám říkal v podcastu.
    • Dvojku nenapsal Vávra?
      • ne v takové podobě, do jaké ji sestříhala "třetí strana"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit