Přejít na výpis diskuzí
Take 2 potvrzuje propouštění v 2K Czech
1.9.2011 | Petr Poláček
74 příspěvků
-
a tak to je třeba zase zajímavá informace pro warhorse ne? :)
-
-
Přesně tak :) To budou Pé eS Trojkaři zase prskat, až nebudou mít trávu v dalších českejch hrách :D
-
-
He "maximalizace výkonu" oblíbené slovní spojení našich managerů... Nejraději by ještě dodali "a ideálně pracuj zadarmo" *11*
-
Kriste ještě že jsem odešel než tohle vše začalo. Jinak scénář na dvojku na poslední chvíli zachraňoval Shigor . S toho co šlo zachránit poslepoval to co jste hráli a bylo toho tak půlka :)
-
-
Ten scenar byl v pohode. Herni design byl slabsi. Hlavne to bylo hodne kratke - to toho mohl poslepovat trochu vic :)
Po designove strance se to s M1 neda srovnavat, po pribehove ano. -
-
Četl si úplně původní scénář? Začátek jak se přijíždí v Jeepu k vesnici ?
-
-
Nečetl, ale někdo vytáhl z hry(?) nebo odkud názvy všech misí a mapu téhle vesnice, pak ještě popisy používání předmětů ( těch bylo taky požehnaně ) a koukám ve hře toho byla tak jedna čtvrtina?
-
-
K tomuto tématu bych se rád vyjádřil takto:
http://www.youtube.com/watch?v=P2xSxYSNfLs
A klucí, dělat souboj na blízko jako stavový automat fakt není dobrý nápad... -
-
pro-gramator to co popisujes je stale len implementacie stavoveho automatu. Pokial tam nechces simulaciu ala Euphoria kde uz mas mix.
-
pro-gramator:
Ovšemže, ale podle mého názoru je nevhodné řešit boj nablízko jako stavový automat. Mnohem lepší a dynamičtější je použít systém akce-reakce, tedy každý útok obsahuje informaci o tom, jaká má být reakce na zásah. Přidejte modifikátory reakce na straně příjemce (dle aktuálního vstupu od hráče a aktuálního stavu postavy zahrej zásah, kryt, úhyb nebo protiútok) a dostáváte velice variabilní systém vhodný i pro souboje více postav než jenom dvou.
Ostatně předpokládám (ale nemám důkazy) že tenhle "souboj jako stavový automat" je důvod, proč jsou v Mafii II pouze duely a ne pořádné bitky všichni na všechny. Mimochodem, ve hře je drobný brouček a lze vyprovokovat dva soupeře zaráz. Hra potom (alespoň u mne) totálně shodí WinXP do modré smrti ^_^. -
Hele stavovej automat s tim nema vubec nic spolecnyho. Spousta problemu se da prevest na stavovy automat.. to je jak vsechno svadet na singleton, proste mimo misu.
-
-
-
Pozor na NDA :o). Necetl.
-
-
Já vím :( Proto nemohu moc toho říci snad jen to že dějová line byla osekána o 50% a hodně věcí mělo proběhnout jinak....dokonce i konce záleželi na Vás atd...
-
-
Ten scénář je někde na netu?
A nemohl bys si přiblížit co se změnilo a o čem to bylo?
-
-
-
neboj, hráči si toho všimli:) Ale to jste asi zaregistrovali na fórech:))
-
-
Upřímně říkal jsme že to bude malér a byl...Původní scénář byl skvělí ale to co vyšlo...bylo to hrozné. Ale to už jsem byl pryč naštěstí a teď sleduji že to byla velice moudrá volba. Ono za to může hlavně jednání vedení s lidmi a vůbec věci kolem...
-
-
hele dovedu si to živě představit. Firmička, která si byla zvyklá dělat věci po svym, se dostala pod křídla molochu.. Klasika. Je mi úplně jasný, že jste si pak už ani nemohli uprdnout, aby nepřišel nějakej borec bůhvíodkud a neseřval vás ať to předěláte zpátky, nebo prostě vynecháte, protože "čas jsou peníze". Někdy je ovšem lepší dát si záležet, pak i ty prachy jsou lepší. To jim nevysvětlíš.
-
-
Celkem souhlas. Pořád byli nesmyslné termíny a změny, navíc si nikdo pořádně neohlídal co používáme a můžeme používat takže se hodně věcí muselo dělat znova. Vedení navíc nezajišťovalo moc podporu lidí spíše to byla jedna velká fluktuace. Došli mladí vývojáři měli týden na rozkoukání další týden na test. Splnil dostlal maximální zápřah. Nesplnil letěl ihned s firmy ( v tom byl Hvězdář expert-vedl Vývojáře.). No jenže takhle se pořádně ani nikdo neuchytil. A Zahraniční sem nemohli moc dostat protože prostě jim nic nezajistili ani ubytování atd...
-
-
prostě taková fabrika. Tvůrčí atmosféra jak h*vado.. A pak se divme, že ano..
-
-
-
-
-
-
takhle dopadne kazdy studio ktery preda praci tzv.manazerum.
-
-
Ne, takhle dopadne studio, kde prava ruka nevi co dela leva a nejde ji o svoje lidi ... a manazer vidi jen polozky a moznost maximalizovat zisk ...
-
-
Nj, ale takhle vazne fungujou uplne vsechna studia. Snad jen tam, kde se hry delaji na kolene a v minimu lidi (Minecraft, World of Goo a dalsi) to jeste muze fungovat, jinak jsou to jenom fabriky, kde je vsechno (vcetne zamestnancu) jen polozka v tabulce.
-
-
A pak to nema vypadat, tak jak to vypada :)
-
-
...blbě to vypadá
-
-
-
-
-
Netreba sa zbytocne vzrusovat ale trebalo/treba oddist co najskor.
Este dobre ze si z vyvoja toho vela nepametam :-).
Ja len nechapem preco vyhodili ludi ked aj tak by odisli sami a takto im museli dat aj odstupne.
Ale je to naozaj haluz, aspon sa na to v Brne opijem.
Ach stare dobre Illusion. -
TAK A VŠICHNI PROPUŠTĚNÍ HONEM RYCHLE DO WARHORSE!!! At to nandame amikum z nasi strany :)
-
-
nevim proic nandavat amikum,m kdyz jejich hry stoji za megaho*no.jediny poradny hry uz delaji jenom evropane a kanadani. a propo v 2kczech nejsou amici ,ale anglani jestli se nepletu.
-
-
krome toho kdyz na dalsim dilu stejne nebude mit scenar Vavra, tak to nebude stat za nic. Dvojka byla pro me obrovske sklamani
-
-
Pokud vim tak scenar M2 mel take pod palcem Vavra. Propustili ho az po dokonceni vsech ukolu, nebo ne?
-
-
Ano i ne, napsal sice scenar, ale ten se uplne prekopal, de facto tam nepracoval uz tri roky pred vydanim M2.
-
-
Nagashi, uvedom si, ze mas podepsany NDAcko...
-
-
To sice mam, ale na tohle se to nevztahuje ;) Navic nerikam nic co by se dalo pouzit proti mne, nebo bylo v casove ose do NDA zasahujci ;)
-
-
rok
-
erm. M2 vysla v roce 2010. DV odesel z 2KCzech v r.2009. To nejsou 3 roky ani kdyby ses hodne snazil.
-
-
No kdyz si to myslis :D Ja ti to nebudu vyvracet :D
Ale dam ti podnet kterej si muzes zkusit vyhledat ... zjisti co tam Vavra delal po odkoupeni Illusion Softworks americany ;) A pak tady mudruj :D -
-
Nemusíme si domýšlet. Dan to sám říkal v podcastu.
-
-
-
-
-
Dvojku nenapsal Vávra?
-
-
ne v takové podobě, do jaké ji sestříhala "třetí strana"
-
-
-
Škoda, mám dojem, že takhle si studio, které stálo za skvělou Mafií 1, zhynout nezasloužilo:-(
-
-
I Mafia dvě byla výborná a kdyby ji dokončili (jak dle náznaků ve hře asi chtěli), byla by super. GTA hadr.
Snad tím Mafie nekončí. -
Jo kdyby stálo za 1. Mafií, bylo by to neco jinyho, ty asi nevis ze 1. dil udelalo nase české IS ::d :d
-
-
Jistě že Ilusion Softworks, stejně jako kvalitní Hidden&Dangerous (1+2). Nejsou ty tehdejší IS náhodou 2KCzech? :-)
-
?
-
-
pokrok nezastavíš... vim, zní to blbě.
-
-
s 2K czech to jde k sipku. Vyhodili i jedineho cloveka, ktery se jakz takz vyznal v Devkitu. Zbyla banda neschopnych vlezdoprdelu. Team snu.
-
-
Ja tam zbyl, dik teda :-)) A Gifa je fakt skoda, stejne tak mnoha dalsich, ale nejak se to snad zvladne i bez nich.
-
-
Gif taky? No ... pekne pico, pekne ...
-
-
No rekl bych ze situace bude podobna jako par let zpatky. Vyhodi par stalych zamestnancu a pouziji outsourcing - klasika.
-
-
To sice muzou, ale kolik lidi se v CR potazmo v SR vyzna v programovani PS3 nebo pri praci s jejich enginem? Vse prave neni tak jednoduche a tohle zarikavadlo moderni doby (outsourcing) se neda aplikovat na vse.
-
-
To vazne nevim. Programovat na PS3 je peklo (IMHO nejhorsi velka platforma na vyvoj).
Nicmene to 2K udelalo uz nekolikrat a ocividne jim to vyslo, jinak by to snad nedelali (nebo je za tim jiny duvod). -
-
No oni to sice udelali nekolikrat, ale jde o to ze uz tam pomalu nezustava nikdo kdo umi, ale kdo vi, treba maji plan.
-
-
právě najmout ty Číňany:)
-
-
-
-
-
To tak je vzdy, manazeri totiz neuvazuju technicky, a niekedy maju docela milnu predstavu ze taky programator je len robos ktoreho lahko nahradis zas inym robosom. Uz som videl firmy krachnut len kvoli tomu ze vyhodili niekoho kto sa ukazal nakoniec byt nenahraditelny :) I ked nemyslim ze to tak bude v tomto pripade.
-
-
"Psal mi nějákej Darth Vader, že prej jste mu prodali hru, ve který byla placatá tráva.. a ještě jste mu to podepsali! Všichni ven! VEN! Máte padáka!" *1*