Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • :) Tak po tom co zklamal poslední Xcom by ten FPS mohl nové hráče dojmout k slzám . A my ostatní bychom jej proběhli jako příjemné historické zpestření po několika hodinách ....

    Jsem jen rád , že jej nedali k ledu nadobro .....
  • Prodam nebo vymenim sberateskou edici XCOM s nepouzitym klicem sesli se mi dve krabice.
  • eeeee
    Novy xcom je zjednodusen pro masy, s puvodnim ufo, jeho moznostmi a zabavnosti to nelze srovnat. Je z toho primitivni povrchni hra. Na druhou stranu s puvodnim gameplayem by se prodaval asi hur, dnesni mladi hraci uz jsou proste jini.
    • kostejnesmrtelny
      Jasná věc. Protože starý UFO byla hra vyloženě jen pro pár vyvolenejch. Což je důvod, proč o něm dneska přednáší každej, kdo má do zadele díru. *1*
    • Iba malokedy mame podobne nazory ale tu plne suhlasim ;-)
  • Já jsem zase rád, že to není celé jako původní XCOM. Jsem rád, že jsou tam některé prvky zjednodušené a hra tak není tolik komplikovaná, i když je stále těžká a těším se, že v dalším díle autoři dodělají hromadu nedodělků a hru trochu zpestří. Ono, kdyby to bylo moc komplikované a těžké, tak by to zas tolik lidí nekoupilo. Takhle jsem rád, že si to může zahrát i jouda, jako já. Jen jsem zklamaný z té hory keců o tom, jak bude hra pořád podporována, rozšiřována a updatována a jediné, co jsem z toho zaznamenal, jsou 2 patche.
    • rancor1223
      Super, takže máš plochou hru, která ale není komplikovaná (ne že by originál byl, ba naopak, byl na svou komplexnost velice snadno pochopitelný řekl bych). A těžká fakt je, aby taky ne, když se obtížnost zvyšuje pouze tím, že hráči snižuje pravděpodobnost zásahu a nepříteli naopak přidává. Fakt skvěle vytvořená obtížnost.
      • Souhlasim v jednom a to je taky jediny co me na ty hre primo sere. Vyssi obtiznost = akorat Procento možnýho zásahu KRÁT 0.něco (pro hráče) a pro nepřítele KRÁT 1.něco ...a to je vše...to je hodně odfláknutě provedený ty obtížnosti
      • amen
        Sice ses v původním xcomu musel víc babrat s micromanagementem a například mě dost iritovalo, že si hra nepamatuje vybavení vojáků z minulé mise, ale celé to bylo přirozeně pochopitelné (aby ne, když jsem to bez manuálu a v angličtině pochopil ve dvanácti). U nového jsem nechápal důvod, proč na stavbu čehosi, potřebuju x inženýrů a bez toho počtu to prostě nedají dohromady ani za milion let. DE-MEN-CE .
        • tak tak a hlavne logika tu puvodni xcom mel ne jak tahle nova trapnost kdy vojak za dany casovy usek muze udelat 20 kroku a pak vystrelit, ale kdyz chce vystrelit a pak udelat 1 krok tak uz to nejde DMNC
        • Přesně, také jsem první UFO hrál když mi bylo cca 12 let a rozhodně jsem to po chvilce tápání pochopil bez větších problémů. Samotné mise byly velmi intuitivní, nejtěžší bylo pochopit stavbu a vybavování báze/světa, obchod apod. A to jsem anglicky neuměl skoro nic. :) Systém v novém XCOMu mě relativně rychle přestal bavit...k počtu inženýrů bych určitě přidal systém reputací a hlavně nemožnost posílat ven více výsadků...ikdyž, hra je stejnak nastavená tak, že tam kromě terror misí nebylo moc možností kdy poslat výsadek vícekrát :(
          Přišlo mi, že tam je mnoho věcí zanechaných jen aby to zlákalo fanoušky původních her, ale funkčnost mnoha těch věcí byla osekaná až běda...
          • rancor1223
            Sám se k vám přidám, protože jsem Enemy Unknown hrál přesně v tom samém věku. Sice jsem měl českou verzi, ale i tak byly veškeré funkce naprosto jasné. Dalo by se říct "velice realistické". Už jen finanční stránka, platilo se dolary a ceny šly do statisíců až milionů a tvářily se velmi skutečně (vzhledem k době bych řekl, že ty ceny fakt seděly). Ne jako v novém XCOMu kde se operuje s několika sty § a micromanagemant se téměř kašle.
  • sefove Take Two by meli nejspis trosku brzdit s kokainem (tezke pri tech milionech co vydelavaji, vim:)
  • To uz snad radeji akcni Xcom, nez ten pseudo strategicky paskvil co nedavno vydali.
    Velky fail.
    • Teda pánové, držím s Váma. Novej XCOM byl sajrajt. Strategie nic, taktika ala ruleta, ale k tomu jsem se stejně vyjádřil už xkrát předtím. Jen mě mrzí, že jsem si to předobjednal, ve víře že to dobře dopadne.
    • Ten hate za pravdu...
    • rancor1223
      Plný souhlas. XCOM od Firaxis je hříčka ve srovnání s originálem, těžící pouze z nedostatku konkurence v žánru tahových taktických strategií. Snad to vyjde alespoň s Xenonauts.
      Toho akčního XCOMu se sice po zkušenostech bojím, ale pořád doufám, že se nějak prokoušou k tomu původnímu návrhu (první trailer).
      • jj už aby Xenonauts byl hotov... prosím, prosím..... Pro jistotu jsem rozjel TFTD :-)
      • sleepless
        Ten původní návrh už je dávno pod drnem a dobře mu tak, trailer nalákal, ale hra samotná vůbec nevěděla, oč jí jde.
        • rancor1223
          Ale nápad to byl skvělý. Stále doufám, že výsledek se bude držet v alespoň podobném atmosferickém duchu.
      • rancor1223
        Chtěl bych inventář, původní tahový systém, původní způsob financování, jednotky o více než šesti lidech, velké výsadkové lodě (to tak nějak zahrnuje i obrněnou techniku), míň bugů, míň pošahaně se chovající AI a tak dále a tak dále.
        Jediné co vidím jako plus je MP, ten vypadá velice zábavně a vyváženě.

        EDIT: A málem jsem zapomněl to nejdůležitější - původní systém misí a pohybu po Zemi. Možnost mít více bází by taky nebyla od věci, ale nové řešení má také něco do sebe.
    • kostejnesmrtelny
      "Jaké to žvásty!"
    • Co se vam na tom lidi nelibi? Je to super navykovka

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit