Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je v tomhle přídavku možnost hrát za operátora zbraňových systémů, ergo změní se výhled z kabiny u Super Hindu? A je možné hrát coop tak, že by se role rozdělily jako ve skutečné čtyřiadvacítce?
  • Koupil jsem si Arma 2, a poctivě jsem se snažil, ale nepronikl jsem do toho. Ty singl mise, kde lidé mluví jak marťani, to, že jsem v tehdy úžasné grafice obdivoval tu nádheru světa, ale nepřítel pak vždy představoval jeden mírně jinak stínovaný pixel, který jsem prostě nebyl schopen v té kráse vidět, a samozřejmě mne zabil mne flustrovalo. Multiplayer chaos nad chaos. Možná si pomyslíte že jsem debil, ale v reálu jsem dohrál hodně fps, např. serii battlefield jedu už roky, a tenhle problém (nevidět nepřítele) jsem nikdy v žádné jiné hře neměl.
    • Doporučuju zkusit MP s nějakým českým klanem (BTK(volnější), 102(víc HC)). Pokud překousneš nutnost kecání přes TeamSpeak, cca 7GB módů a občas trochu až moc zapálené hráče řešící i prkotiny skoro jako v reálu, tak jde o super zážitek.
      //Nejde o klany jako v COD, hraje se striktně jenom coop.
      • Naprosto souhlasím. Z BTK hraju už 2 roky a je to fakt paráda. Sice vyžaduje to od hráče trošičku trpělivosti a poslušnosti nadřízeného (ikdyž dělá blbosti), ale Osobně bych to schrnul tak, že arma je pouze pro nadšence skutečného boje a jestli mezi ně člověk nepatří tak by se na toto temá neměl vyjadřovat. *3*
        • Ja hral se 102 a zezacatku me to fakt bavilo ale pak zacali hrat invazi 44 mod sel jsem od toho... to proste nebylo to pravy orechovy :D
    • Tak ale o tom to je. To není že dorazíš na místo kde běhají nepřátelé a za podávaní čaje je jednou rukou postřílíš. Musíš nejdříve zjistit situaci a teprve potom jít na věc a o tom ta hra je. MP bych opravdu nepřirovnával k Chaosu.
  • nepsali jste že dlc číselně nehodnotíte?
    • sleepless
      Ano psali, problem s napasovanim na nas hodnotici system jsme si ale vyresili, takze kdyz uz do budoucna budeme DLC recenzovat, bude to i s cislem.
      • Tak toto prosím rozveďte. To by mě opravdu zajímalo co před tím byl takový problém, že podle Vašich slov " ze zásady DLC číselně nehodnotíme ", se najednou stalo uskutečnitelným. Jinak mě je to celem u jisté partie, která zpravidla ze předu není vidět (až na několik vyjímek).
        A když už budete u toho vysvětlování drze si dovolím podat návrh na důsledném banování jistých exotů v diskuzích. To co se odehrávalo napr. pod článkem http://games.tiscali.cz/tema/proc-nebude-orcs-must-die-2-na-xboxu-360-59005 to je opravdu k pláči. Pod komentářem si představuji nějakou informaci ze zkušenosti se hrou probíranou v článku nebo nějaké reakce na článek a jeho obsah samotný. Games.cz jsem měl kdysi rád, ale co přešel na novou grafiku bo jak tomu říkat, tak je to pořád to samý. Diskuze samej flame a přínos téměř nula. Doufám že v redakci ještě nějací rozumní lidé jsou. Dalo by se namítnout, že diskuze číst nemusím, ale mě vždy sloužili jako protipól k názoru autora článku a mohl jsem si udělat o věci trochu přesnější obrázek. Dnes jsem z toho akorát nasranej neboť je tu věčný boj PC vs zbytek světa. Ano jsem pc hráč a konzoli mě nikdo nikdy nedonutí koupit, i když přijdu o pár velmi dobrých her. Ale aby kvůli tomu tady probíhali takový diskuze (to je silný slovo, to má k diskuzi hodně daleko) .... Hra je taková jaká je ať je to "port" třeba z Marsu, když se to někomu nelíbí, tak to nemusí hrát. Nikdo nikoho nenutí aby něco musel hrát.
        No nic ... dotazy byli vzneseny.
        • S tím souhlasím že cenzura není řešení a dle mého názoru je to i špatný nástroj. Jsem rád, že si je tohoto problému redakce vědoma a snaží se s tím něco udělat. Možností by mohla být formulace ve smyslu: příspěvky nevyjadřující se k danému tématu budou přesunuty, smazány, skryty apod. ...
          Nejradikálnějším řešením by pak bylo diskuze zrušit, jak se tomu stalo např. u článků kolem hry WoW nebo omezení počtem příspěvků. Možností je asi spousta.
          Je mě však zcela jasné, že to je nad síly všech a zabralo by to hrozně moc času.
          Nejednodušší opravdu bude se obrnit a doufat že někteří jedinci dospějí a do té doby je ignorovat. ....
          Mimochodem mají registrovaní uživatelé možnost nezobrazovat příspěvky vybraných lidí ? ( něco jako black list apod. )
          Další nepochopitelnou věcí a dosti diskutabilní je pro mě hodnocení jednotlivých příspěvků ( tzv. pluska mínuska ) Což opět nahrává těmto flamerům a jedincům.
          tak či onak Vám přeji hodně štěstí v řešení tohoto problému. Snad se jednou zase dočkáme :)
        • sleepless
          Cenzura je vzdy osemetna vec. V soucasne dobe to mame nastaveno tak, ze cenzurujeme opravdu jen prispevky, ktere prekracuji hranice zdraveho rozumu. Boj PC vs. konzole nechavame byt ackoli me osobne to leze krkem. Dani pisatele tim totiz nic neporusuji, vyjadruji svuj nazor. Ze se nenaucili to delat v ramci mezi, ktere jsou obvykle pro normalni debatu, to spis svedci o tom, jak mnozi z nich pristupuji k internetu a svemu pobytu na nem. Mozna to svedci i o nich samotnych, ale nechci nikoho moralizovat. Stejne, jako je ve zdejsich diskusisch spousta trosku slabodussich lidi, prispiva sem nemalo ctenaru se zajimavymi nazory. Nasim ukolem je, abychom jejich kvalitni prispevky zviditelnili, na cemz aktualne pracujeme. To je podle nas i podle me nejlepsi boj proti internetovym magorum, kterych je a bude prevaha.
          • Co nutnost registrace? Většina těch normálnějších lidí je už stejně registrovaná a trollové by si aspoň dávali víc pozor na to co plácnou (opětovný registrování je opruz).
        • Problém s diskuzemi je jen v tom, že internet je plný exotů, kteří jsou rádi, když na ně i normální lidé reagují. Je to stejné u provokací ohledně Skyrimu a kterékoliv jiné desítkové hry, u konzolí vs. PC, u CoD vs. BF atd...
          I tak bych si nedovolil prohlásit, že cenzura je správná volba - a) cenzura není projevem rozumu b) stejně to k ničemu nebude, exoti se vyznačují zpravidla vysokou měrou adaptace a nechtějte, aby se jejich extrémní, snadno rozeznatelné komentáře zabalily do, na první pohled ne zcela zřejmého, pláště rádoby rozumnosti a kultivovanosti. Existuje jediná spolehlivá ochrana, kterou se ale lidem nedaří dodržovat: Nekrmte troly.

          Proto doufám, že redakce k žádné větší či menší cenzuře nepřistoupí.
  • fallkenow
    Flashpoint byl a bude jen jeden ... je možný, že Arma III přinese progres, ale chvíle prožité nad OFP: Resistance ... ty jsou nezapomenutelné ... a Take on Helicopters je opravdový výtažek simulace helikoptéry v nemastném prostředí, příšernou animací pilota a mnohdy velmi divnou systematikou ... neříkám, že je to špatná hra .. říkám, že je to hra, která nikdy nevidělá to, co by vydělal opravdový revoluční remake OFP ..
    • A co si představujete pod pojmem "opravdový revoluční remake OFP"? Něco jako ArmAII nebo něco jako operation flashpoint red river, či snad VBS2? Nebo spíše chledáte původní kampaň z Resistance do engine ArmAII? Tak to se podívejte sem: http://www.moddb.com/mods/cold-war-rearmed
  • Bohemia Interactive Studio mám rád. Vytvořili jednu z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál, Operaci Flashpoint. Bohužel od té doby již nic tak kvalitního po všech stránkách neudělali. Nemůžu si pomoct, ale mě přijde Arma, Arma 2, Take on helicopters jako pořád ta jedna stejná hra, neslaná, nemastná. Flashpoint byl skvělý v tom, že to bylo něco víc než jen simulace boje. Opravdu se tam člověk vžil do situace a prožíval příběh, který nebyl vůbec špatný. Mise byly chytlavé a prostě tak nějak více vtahující a zapamatovatelné. Arma, Arma 2 to je pořád to samý, člověk to dělá jen z povinnosti a ničím neohromí. Někteří se možná budou ohánět skvělým multiplayerem. No, ne každý multiplayeru holduje. Já bych prostě byl rád, kdyby se kluci v BiS zamysleli nad druhým dílem Flashpointu. Pořádně zapřemýšleli nad příběhem (nejlépe zase v nějaké partizánské formě) a udělali ZÁBAVNÉ mise. Byl bych vskutku rád.
    • Kampan je jen kapka v mori toho co ArmA nebo OFP nabizi a nutno rict ze teda rozhedne ta slabsi kapka.
    • Mám na to podobnej názor, OFP měla singlu něco do sebe. Bude to znít asi jako klišé, ale kampaň měla duši a opravdu hodně vtáhla.
      Další dvě ArmAy v tom pak nepokračovaly, obě měly singl poměrně suchej a tak nějak nezajímavej ( i když ArmA II, kór DLC Primave Military Company v tom trochu lepší bylo).
      Nicméně právě onen MP je u obou ArmA daleko dál než u OFP. Nemluvím teď o úplně public vanila serverech, ale když se sejdeš s 20 lidí na TeamSpeaku, dáš do hry pár módů a jednou za tejden si zahraješ skoro reálně, tak je to opravdu bomba. A to se pak atmosférou mnohdy plnohodnotně vyrovná původnímu OPF.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit