Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Kampaň je vlastně jen souvislá série misí..." *8* ????
  • Co je to za stupidni prehravac,kde ani neni mozne skocit do pulky videa. TISCALI delejte s tim neco. Videa vam casto nefunguji a kdyz uz tak se musim divat na cele at chci nebo ne.
    • Pry se na novem dela. Uz celou vecnost.... *6* Neco co se da naprogramovat za chvili... jsou to neschopný hlupáci *12*
  • Pan_Klobouk
    Co takhle neco o technickem zpracovani, enginu a HW narocnosti? To byva u BIS her kapitola sama pro sebe?
    • a co takhle trochu vic hledat??? článek o HW nárocích už tu byl... to jste tak líní si vygooglit nějaký info navíc??
      • Pan_Klobouk
        Jak uz podotknul kolega njn, ofiko HW naroky (coz jsou vetsinou udaje vycucany nekym z prstu) jsou neco trochu jineho, nez recenzentova pasaz v textu v duchu "na me konfiguraci XYZ bezela hra vetsinu casu bez problemu a plynule, obcas pozlobilo jen tohle a radeji jsem si vypnul i tamto." Ale neni to jen o narocich, hry od BIS byvaji samy bug, nekdo tady odkazoval na clanek od konkurence, kde se treba dozvis, ze jim hra casto padala a textury se natahuji nejak prapodivne a ne zrovna rychle.
        • Je to k neuvereni, ale hra me za celou dobu recenzovani nespadla! Textury se tahaly v pohode a ve sve podstate jsem nezaznamenal zadny problem, ktery by stalo za to zminit.
      • Co se z toho asi tak dovis? A nebo jsi videl nejaky komp ktery na doporuceny naroky rozjede Arma2 s framerate 60fps? Ja tedy ne. A to ani s minimalni grafikou.
    • Jo, taky jsem to tam hledal, ale vem o takhle, pokud ti běží Arma 2 tak ti pobží i tohle, ten engine je v podstatě uplně stejný, jen má pár technických vychytávek jako jsou třeba volumetrická mračna atp..

      Každopádně nároky na HW byly stanoveny nižší nebo podobné jako měla Arma 2 tuším.
      • Pan_Klobouk
        Tak nejak. Skoda, ze se recenzent trochu nerozepsal, protoze takhle se muzeme vazne jen domnivat. Ze to ASI bezi na stejnem enginu jako Arma 2, ze to ma ASI plus-minus stejne HW naroky, mouchy i bugy atd.

        Pritom Arma 2 v dobe vydani a Arma 2 dnes je trochu rozdil. Fakt bych rad vedel, kam Take On Helicopters pokrocila a treba jakou evoluci a vyvojovy stupen enginu pouziva. Taky predpokladam, ze na mape je v pohybu mene jednotek a techniky - tudiz mensi zatez na procesor a mene moznych anomalii. ;) Pri prohlidce obrazku jsem zase obcas nechapal rozplizle textury... no asi budu muset pockat na demo a otestovat si to sam. ;D
        • Taky jsem cekal ze se to v recenzi objevi. Bohuzel ne.
          Arma2 ma jeden zasadni problem. Ani totalnim oklestenim nastaveni neni mozne dosahnout stabilnich 60fps. To je hodnota pro litani nebo jezdeni v simulatoru nutna. Dobre v Arme to mozna nejde skrz vypocty AI. Jde to ale v Take on ? To je celkem zasadni otazka a odpoved nezname. Nezbyva nez pockat na jinou recenzi a nebo na demo.
          • O HW nárocích se neni treba rozepisovat, psal jsem o nich v predchozich dvou clancich, zminuji je ted a navic tady je ofiko ohlaseni http://games.tiscali.cz/datum-vydani/take-on-helicopters-vychazi-video-a-hw-naroky-57429. Pokud chcete presne vedet, jestli to vase masina utahne, zkuste demo ArmA II. U me TOH bezel pri podobnem nastaveni jako Arma II. 30 az 40 FPS bylo na letani pohoda.
          • Pan_Klobouk
            Presne, y clanku bohuzel ani neni zmineno jak funguje hra a cely svet. Jsem ve vzduchu sam, nebo je nas vic? Co ty lode v pristavu? Funguji pouze jako kulisa, nebo se i pohybuji? A co provoz na silnicich, je tam nejaky?

            Pokud je v Take On Helicopters jedinym pohybujicim se a pocitanym objektem hracuv vrtulnik, muze si hra dovolit jiste vic nez Arma 2, se stovkami jednotek. At uz mluvime o FPS, zatezi na procesor, pocitani fyziky a dalsich vecech. Nechci znit jako rejpal a hnidopich, ale tohle bych vazne rad vedel. Jestli je to jen dalsi "mrtvy" skoro-sim vrtulniku (ala Medicopter a Search & Rescue serie) pak mozna prestavam mit zajem i o to demo. :)
            • Recenze uz je i tak pekelne dlouha a je v ni to nejdulezitejsi - kazdopadne k tvym dotazum:
              Hra vyuziva jakysi modul generovaneho provozu ve vzduchu a sem tam nekoho potkas, ale je to zanedbatelny pocet stroju. Lode jsou jako kulisa. Provoz na silnicich je, tusim ,ze jsem ho zminoval uz minule, jsou to generovana auta s minimalnim detailem. Auta se generuji jen na urcitou vzdalenost od hrace (nastavitelnou). Na zemi vypadaji priserne, ve vzduchu ujdou, ale stejne jsem dopravu vypnul. Daleko lepsi je setrit vykon pocitace na opravdu pekne modelovane mraky.
            • Pan_Klobouk
              re Kekell: Dik za info, popravde premieru RV4 enginu bych v Take On Helicopters urcite necekal, spis nejaky ten vyvojovy mezistupen.
            • Ohledně toho enginu jak jsi se ptal, je to prostě vylepšený engine z Arma 2 (Real Virtuality 3), a není to ještě takový stupeň jako bude mít Arma 3 (Real Virtuality 4) , prostě je to taková verze RV 3 2.5

              Ohledně vylepšení enginu je to hlavně o té fyzikální simulaci, je tam simulace bočního větru a podobných kravinek..Volumetrická mračna, vylepšené efekty počasí.. Vtšina se fakt týká toho létání..
  • Pokud ToH u někoho objevil touhu o opravdové virtuální létání s helikopotvorou a nespokojí se pouze s touto náhražku - navštivte Ústav Virtuálních Pilotů: DCS-UVP.cz
    • Jóój, človeče navštívil by som, ani nevieš, ako rád, ale DCS bohužiaľ nepatria medzi hry, na ktoré by som našiel dostatok času *9*
      • Jj tos napsal presne!
    • LOL, ústav.. jo navštívíme *15*
  • Tak ze samotného textu recenze mi hodnocení vychází spíše na 7/10. Těch nedostatků není zas až tak málo a brát ohled na to, zda je časem tvůrci či komunita odstraní, by se nemělo (je to dost nefér ke hrám, jejichž tvůrci dokáží takové nedostatky odstranit ještě před vydáním, ale obdrží pak úplně stejné hodnocení jako různé více či méně nedodělané hry).
    • Snadná modovatelnost je obrovské plus, viz původní a upravený obsah.

      Ono není tak snadné tu hru udělat tak, aby šla jen tak upravovat.
    • rancor1223
      Přesně. Stejná situace je u Arma 2, všichni si ji všude pochvalují a přitom to co vytvořili vývojáři je tak na 6-7/10 (už minimálně proto že hra nefunguje *1*), to co tvoří komunita tvoří to kvalitní jádro hry které by mělo dostávat devítky a desítky...
      • Tak tohle je blbost. Je pravda ze je par skvelych modu, pred autory smekam ale vetsina je budto nekvalitnich a nebo dokonce problematickych. Jiz parkrat jsem tu hru preinstaloval prave proto ze jsem mel podobne velky voci jako ty.
    • Komunita neodstranuje nedostatky ale rozsiruje moznosti. O tom ze by byla hra zabugovana recenzent nepise. Ja souhlasim ze moznosti pro komunitu a tedy i pro hrace by meli byt zahrnuty v hodnoceni. Kupujete totiz hru ktera vydrzi podstatne dele nez vytuneny jednohubky.
      Napriklad rFactor dostal pomerne male hodnoceni. Protoze pry malo nabizel. V soucasnosti je ta hra neustale doplnovana hraje ji spousta hracu. Maji zabavu na mnoho let za malo penez. Jiz se tesim na dvojku.
  • Pre mňa sa táto hra stala nezaujímavou, akonáhle som zistil, že tú zaujímavo vyzerajúcu kampať osekali na sériu lineárnych misií *9*
    • Som tu asi jedeiny komu sa to tak paci. Vzdy som mal rad linearne, mission-orientovane typy tychto hier ako F22ADF, F22 lightning, Hind a pod.. (old school mission design, pred tym nez prisli F22TAW a dalsie)
  • Jinou, poněkud obsáhlejší recenzi naleznete zde:
    http://www.zing.cz/recenze/598/take-on-helicopters-civilni-zalezitosti
  • "Chápu, že to takhle autoři udělat museli z důvodu........., ALE TAKHLE JSEM TO NECHTĚL." What the hell?
  • Simulátory já můžu, ale bohužel je moje degenarce už v takovém stádiu, že pokud nemůžu střílet, nebo někoho popravit, tak je pro mne hra nezajímavá.

    Je mi líto, ale já bych tenhle titul nedocenil a proto doufám že komunita udělá aspoň nějakou misi s vyvražďováním civilního obyvatelstva apod...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit