Přejít na výpis diskuzí

Taktikou tvůrců Hellblade je přemýšlet (a vypadat) jinak, než ostatní

5.3.2015 20:19
Martin Bach 10 příspěvků

Anglický tým Ninja Theory patří mezi nejzajímavější vývojářské firmy posledních let. Hry jako Heavenly Sword, Enslaved nebo DmC: Devil May Cry přitom, vedle jiných předností, vynikají hlavně osobitým grafickým stylem, za kterým stojí art director Alessandro Taini. Právě on se na GDC 2015 pustil do vysvětlování...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Husrý video... :-) Psycho na ntou..
  • montatatana
    Taktikou tvůrců se taky zda neukazat vubec nic ze hry a pritom uz mit asi patnact making of videii :))
  • Nevím co je na tom originální. Postapo zarostlé trávou není originální, ale je to celkem běžné. Mnoho her a filmů to tak má.
    Takový ty zrůdný hnusoviny taky nejsou originální, dneska každý horor má něco takového, silent hill hry a filmy a mnoho dalších. Dneska je to spíš hororová pop-culture dělat nestvůry takovým způsobem (bez tváře, rozteklá kůže, asymetrické proporce). Asi se těžko vytváří originální peklo, když peklo samo o sobě je klišé téma. Řekl bych, že woodland critters ze South Parku jsou mnohem originálnější než tohle. Mohli třeba pojmout peklo jako krásné místo, které se jen tváří jako krásné, ale je přitom nebezpečné a jeho utrpění je v tom, že kdykoliv se přiblížíš k tomu co je potěšením, tak to zmizí, nebo tě to chce zabít a vždy když si myslíš že máš cíl na dosah, tak se ti vzdálí. Taková myšlenka utrpení jako byly Tantalovi muka. "zlo" nebo "peklo" nemusí být vždy vyobrazeno jako něco ošklivého, to je spíš to klišé o jakém mluví. Může to být něco hezkého co přináší jiný druh utrpení.
    Takže je to celé jen: blah blah blah jsme originální blah blah blah.
    Kdo je dneska originální anyway?
    • TheGGG
      Největší peklo jsou diskuze tady na games.tiscali. Kdyby podle toho udělali hru, obávám se, že by ji zakázali ve všech státech, koloniích a provinciích. Možná tak v Islámským státě by ji používali k popravě zajatců.
  • Zrovna jsem nad podobnou veci premyslel, kdyz jsem pred par dny sledoval gameplay z nadchazejici Final Fantasy hry a komentare pod videem. Nekdo zminil v komentarich, ze hra ma peknou grafiku a ja si rekl, hmm, jo, grafika neni spatna. Detailni modely, textury ve vysokem rozliseni, atd. ale cele to vypada prazdne, nudne, nezajimave. A pak jsem si vzpomel prave na DMC, coz je hra, ktera nema tak detailni modely, tak skvele particle efekty, takove textury, ale hra vypada celkove proste lepe. Snad se nebudou vyvojari tolik hnat za realistickou grafikou a daji vzdy prostor fantasii a budou se stale snazit o unikatni graficke zpracovani.
    • To je asi veci nazoru. Me zase DMC a Heavenly Sword prisly az prilis preplacane. Ja radeji ono komornejsi prostredi (pro nekoho prazdne a nudne) ala FF.
  • Na to že hra má vyjít už tento rok tak je o ní hodně málo informací myslím screenshotu atd. Ovšem z dostupných materiálů to vypadá velmi zajímavě a těším se na nějake igame záběry.
    • Někdy méně znamená více *3*
  • super clanok :) ked to je takto napisane, clovek si povie ze ved to je pohoda lahke byt v niecom iny...realita je ale ina...avsak Ninja Theory to ide ukazkovo :)
  • i prestoze je clanek kratkej, tak jsem ho necetl, ale souhlas s tim, ze ninja theory delaji vizualne vymazleny a netradicni hry s jinym pristupem k level designu v jejich hrach. je super ze existuji studia, ktera vycnivaji z rady v dobrem smyslu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit