• flash789

Takhle to dopada  kdyz nekdo bere na jrpg zapadni standarty. Chce to nekoho kdo tomu rozumi, tohle je o nicem.

• Gulivera84

A je to i na Switch jak rika trailer nebo jak udava clanek navrchu platformy...a je to na switch dobry hral to nekdo je to celkem drahy nebo lepsi bude FIX ?! Co myslite...? Dik

• Na switchi je to dobré a určitě to doporučím i na ostatní platformy.

Jedná se o lineární JRPG, jak psal recenzent, postavy se k vám postupně přidávají, mají k tomu své důvody a stále mezi nimi probíhá interakce, recenzent je nejspíše všechny odklikal. (v těch "nudných" animačkách).

Vedlejší úkoly... spíše by se dalo říct setkání, nijak se nezobrazují a jsou spíše jen takové drobné +, když se někam vrátíte mimo příběhovou linku. Hodně jich je spouštěných a pak zamknutých událostmi ve hře, takže se stane, že jich minete několik, pokud nejste důkladní. Ale vůbec vás to nezabolí, odměny mohou být zajímavé(nový arts, kosmetický doplněk, item), nicméně se bez nich obejdete.

Vybavení party si řešíte pomocí nákupů, craftingu a prohledávání lokací. (Pro někoho kdo chce hrou proletět je k dispozici ke stažení zdarma balíček plný pomoci (obsahuje nechutné množství peněz, materiálů, postup o 5levelů pro celou partu - to kdyby jste se při bossfightu zasekli), dále si můžete stáhnou kostýmy (kostýmy se mění v titulech postav a zobrazují se pouze v ingame animacích))

Souboják je velice povedený a příjemná změna od tahových soubojů. Jak bylo v recenzi, během soubojů se vám odemykají různe arts, bojové techniky, které pak můžete přemapovat a vybrat si ty, které vám vyhovují. Skills jsou pak vázané na primární a sekundární zbraně. Používáním zbraně si je postava osvojí. Po souboji si pak můžete uvařit, dle daných receptů si pak můžete doplnit zdraví, "mp", nebo si posílit nějakou vlastnost pro další souboj, vhodné pro šetření si itemů na souboje a peněz na nákup itemů (stalo se mi, že při dlouhém nevaření,  mi na to moje parta hrdinů reagovala: proslovy popisujícími hlad, žadoněním o jídlo a nakonec blouzněním o jídle...to už se mi jich zželelo a bylo jim řádně navařeno.)

Na rozdíl od recenzenta si myslím, že pro nováčky je to vhodné. "Odpočinkový" lineární příběh, realtime souboje, jednoduché systémy, DABING (dělá fakt hodně), dobře vyvážené archetypy.

• flash789

Z FF9 nic nezkazis. Idealne pockat az tam bude FF10 nebo FF12, nemelo by to trvat dlouho. Pres ne se pak snadno dostanes treba k Vesperii ktera by u novacka mohla vyvolat nechtene reakce:)

• Gulivera84

Dik za reakci. F12 sem hral asi do pulky na PS2 mam  jen trochu strach stech starsich dilu aby se mi nestalo co v Chronocross kdy se po par obrazovkach zaseknu mam chytit jakysi jesterky dve dam a treti nato nemuzu zaboha dojit....ale nedavno sem hral FVII a celkem mi odsepalo pod rukama  ale tu FX si na switch urco koupim. Switch sem si koupil na vanoce a tesil sem se na nejaky JRPG ale porad se tam nemuzu rozhodnout a nechci vyhodit 1700 za neco co me nebude bavit....aspon ze ten octopath traveler je celkem good....

• Mozna trosku vyznim jak grammar nazi, ale opravdu se tve commenty ctou spatne. Clovek se v nich ztraci, prosim, nauc se psat carky v souveti.

• Gulivera84

Pardon, ale už to nejde zeditovat, tak sorry...Polepšim se 😉