-
Všechny střílečky z první či druhé světové války stojí za starou belu. Nejlepší střílečky jsou ve vymyšleném světě s vymyšleným konfliktem.
-
-
tak to jsi samozřejmě úplně mimo...
atmosféře skutečných konfliktů se nějaké pohádky v 90 % případů nevyrovnají
-
-
Já tvrdím pravý opak co ty.
-
-
Všimli jsme si...
-
-
-
jako napriklad battlefield 5?
-
-
jako napriklad doom, metro, f.e.a.r. apod
-
-
Half Life...
-
Moje nejoblíbenější FPS hra je s vymyšleným konfliktem, ale v reálném světě, S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat, ale střílečky ze druhé světové byly legendární, bohužel minulý čas, ale takové COD 1, 2 nebo před tím MOH mají zasloužený kultovní status, i když osobně mám taky radši sci-fi, F.E.A.R. je moje druhá nejoblíbenější fps, tak tvrdit že všechny střílečky z obou světových stojí za starou belu je trochu silné tvrzení.
-
-
Stalker byl vynikající.
-
Nesnáším ty starý pušky a granáty. Je to ubohé. Hlavně jsem vždy nesnášel věci na základě historických skutečností - strategie, střílečky apod. Protože vše je moc realistické a není tam pohádka, fantasy (ne ve smyslu draků ale fantasie) motiv.
-
Ještě třeba původní BF 1942 byl legendární.
Dále se mi dost líbil Battlefield 1 , i když tam by se nedalo mluvit o reálných historických základech (třeba výbava, že každý skoro druhý voják měl samopal, nebo ti obrněnci na bojišti! V neposlední řadě fyzika a to, že když vás zapálil plamenometčík, tak se to dalo rozběhat a uhasnout 😂 ) .
Ale ta válka byla fakt efektně znázorněná: žádný Wolverine, který projede všemi frontami jako nůž máslem! V první misi jste třeba začali hrát za Frantu v zákopech, který čelí mega ofenzívě francků, a když vás udolali, tak se pohled přepnul na jiného vojáka v kulometném hnízdě za zákopy, za kterého jste pak kropili francky, kteří se dostali přes zákopy... prostě některé ty momenty ve hře byly fakt skvělé.
-
-
Opravdu si nepamatuji, ze kdyz te olizly plameny, ze stacilo se rozbehnout a uhasl jsi. Spis jsi umrel. Proti plamenum jsi bojoval tak, ze sis lehl a "valel se v prachu" aby ses uhasil. Pokud si pamatuji dobre, tak pri behu se na tobe ty plameny prizivovaly
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak samozřejmě jsem to nemyslel úplně doslovně.
V první řadě totiž člověk musí utéct z dosahů plamenů - pro většinu životních forem je osudové zalehnout přímo v plamenech 😂
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak je to arkáda no co bys nečekal ? ale bylo vtipné nechat se z rohu pálit třeba půlhodiny a nic njn... BF1, připomělo mi to Ubersoldier zapomenutá aler parádní záležitost svého času i na LEVEL DVD, pak neméně povedený dtuhý super díl.
-
-
-
-
-
-
-
-
Musím říci, že když to porovnám s Verdunem tak ten mi příjde tedy výrazně lepší. Rozhodně pokud to tedy nahlížím nějakým pohledem který má blíže k simulaci než ke hraní. Tady je klasika - vyběhnu, běžím kilometr a obsadím připravená palebná postavení v území nikoho. Nesmysl, ale budiž. Následně když tedy obsadím zákopy a jsem připraven k obraně proti frontálnímu útoku, přijde nepřítel (který to mezitím oběhl přes les vpravo nebo vlevo) zezadu a všechny postřílí. Já nejsem expert na WW1 ale podle mého se boje východní fronty od té západní lišily jen v tom, že byly na velkém prostoru a více se měnily pozice. Rozhodně si tedy ty boje nepředstavuji jako že skupiny vzájemně se obíhajících vojáků si vpadávají do zad. O myšlence zalehnout někde poblíž spawnpointu a čekat na účastníky místního atletického běhu na pozice ani nemluvím. Docela mně to mrzí, protože rakousko-uherský voják je samozřejmě srdcovka. :) Jestli tvůrci udělají Itálii, jak se šušká, tak se doufám inspirují u Verdunu a ne tady.
Mimochodem nějaký čs komunitní web (pro Verdun nebo Tannenberg není?