Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Při čtení recenze sem si říkal, že konečně naši recenzenti začali chápat vývoj her... A pak přišel poslední odstavec.

    Recenzent, pokud nikdy hry nevyvíjel, by měl pomlčet na téma "vývojář to dělal bez srdce", protože ne vždycky všechno klapne, jak by jeden člověk chtěl, třeba jako tahle recenze. Dalo by se k ní totiž říct, že je to moc pěkná recenze, až na to, že recenzentovi na konci došla šťáva, nápad a ovlivněn touhou "tak tam frknu nějaký ten vtipný postřeh", zabil x-desítek řádků jedním odstavcem.

    Recenzovat se má hra, ne plkat nad tím, že vývojář hru dělal s myšlenkou "ono se to nějak prodá". Děkuji pěkně za všechny ty, co "to dělají bez srdce".
    • Díky za názor. O hře jsem toho napsal dost a závěrečný odstavec nebyl určitě vtipný, naopak, byl zamyšlením nad podstatou hry a vznikl z důvodu, že mě skutečně mrzelo, jak to dopadlo.

      Pokud víš více než já, nechám si poradit a společně můžeme poslední odstavec více rozjet. Tak tedy prosím o odpověď na otázky : Co bylo hnacím motorem vývojářů? Čím měli v plánu nás hráče zaujmout? Druhou světovou? Taktickou akci a hloupým AI? Spoléhali, že zabere multiplayer, či editor jednotek? Podle mě to jsou otázky, jejichž odpovědi pomohou udělat si o hře vlastní obrázek a možná se ji dostat pod kůži.

      Pokud bych byl vývojář-grafik, tak by mě od srdce štvalo, že dělám na hře s mizerným enginem neschopným vypadat důstojně. Podobně bych na tom byl v roli AI programátora, když bych viděl, co počítačem řízení vojáci provádějí...dalo by se pokračovat.

      Myslím, že hra mohla vzniknout na základě nějaké honosné ideje, kterou tým na počátku měl, avšak v průběhu se mohlo ukázat, že to je nad síly, schopnosti a rozpočet vývoje.
      • Díky za reakci, nečekal sem regulérní odpověď.

        V tuto chvíli finishuji 4tý projekt, třetí multiplatformní. Při své první hře bylo všechno naprosto skvěle a do detailu promyšleno... Než se našel distributor a víceméně se jelo od začátku, přeplánovat, proškrtat, vyházet. Můj vývojářský záměr tak utrpěl obrovské rány.

        Na druhém projektu sem nastupoval do "revize" zaměření a designu projektu, právě do té fáze, kde se z původního nápadu stala nová, jiná, hra. Důvodů bylo plno, ale opět se ta původní myšlenka naprosto roztrhala a původní vývojáři z toho zrovna radost neměli.

        A proč pak vývojář pokračuje v práci na něčem, z čeho třeba už ani vlastně nemá radost? No, buďme k sobě upřímní, bez peněz to na tomhle světě v tuhle dobu nejde. Ty taky musíš recenzovat hry, které bys normálně nevzal do ruky.

        A přímo k téhle hře, nevím, tým zevnitř neznám. Mohlo tam být milion a jedna věc. V mojí reakci sem chtěl spíš zareagovat na tvých pár vět směrem k vývojářům a to hlavně proto, že zbytek recenze bych já za sebe hodnotil jako jednu z nejlépe napsaných za poslední dobu. A v neposlední řadě mě trochu zamrzelo, jak se na celou věc s vývojem díváš ;)
        Omlouvám se za sálodlouhou reakci, která by měla být spíš v mailu než diskuzi, ale jinak to nejde :)
        • Díky moc za názor. Přeji ti mnoho zdaru v dalších projektech, pokud na nějakých ještě děláš. Hry recenzuji už asi 11 let a vždy jsem obdivoval buldočí výdrž vývojářů a měl respekt před jejich vytrvalostí i odvahou se do vývoje her pouštět, když téměř nikdy nemají zaručený výrazný úspěch. (jinak rád pokecám i mimo diskuzi, jestli chceš, kontaktuj mě na https://twitter.com/GobiCZ
  • Mne ta grafika nijak hrozna neprijde. Blba ai je problem, kdyz masoveho konzumniho hrace tahove takticke hry nezajimaji a nejde spolehat na multiplayer. Presto vsechno mi to zni zajimave a pri mem hladu po tahovych taktickych akci do toho asi pujdu.
  • Urug
    Tyhle hry sloužej k tomu, abyste si připomněli nejlepšího kytaristu na světě:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gk42-Djx3_0
    nebo to nejbrutálnější thrashový album ever:
    http://www.youtube.com/watch?v=EkXoj3fgvl4
    nic víc bych v tom nehledal
    • fixcz
      No jó. Néni nad pořádnej metal

      http://www.youtube.com/watch?v=t7g9Hga2AWI
      • BoB.2
        Není mu rozumět přes to zvracení. *10*
        • fixcz
          Zvracení? Že tomu nerozumíš je očividné

          http://www.youtube.com/watch?v=Eih2tZitovk
          • Alex81
            Normální boyz band *6*
          • BoB.2
            Ne vážně tomu nerozumím, vím ale to že nejde zpívat a blejt zároveň ať se ten "zpěvák" snaží sebe víc.
    • Hanzales
      Já jsem teda spíše takový metalový a rockový analfabet, poslouchám tak Metallicu, Korn, nebo starší klasiky jako Hendrix a Zeppeliny a jinak je to samá elektronika. Přinejmenším díky za tip, jsem se přes do tokliknul k Halfordovi a zase "jedna věc" k poslouchání navíc. U něj bych už i řekl, že je to nejlepší metalový zpěvák na světě a to ho ještě ani nemám naposlouchaného :) Ty poslední věci jsou fakt pompézní.
    • a co to má společnýho s tou recenzí ?
    • Napsat, že je Glenn Tipton nejlepší kytarista na světě je stejný nesmysl, jako napsat, že je Agent Orange od Sodom nejbrutálnější thrashový album ever.
    • PreidaQ
      I když tvrdit, že Glenn Tipton je nejlepší kytarista na světě, to bych ti spíš sežral Roba Halforda jako nejlepšího zpěváka. *3*
      • ucho
        nejlepší zpěvák je Justin Bieber...
      • Urug
        jedno jak druhý
    • PreidaQ
      Z pohledu slušného diskutéra respektujícího pravidla bys měl být nabodnut na kůl a zavržen, z pohledu příznivce tvrdé hudby pochválen. Ale asi vítězí to druhé. *3* *14* *14*
  • Mě to připadá jako parodie na Company of Heroes.
  • co to je za hru na games a má pod 5!!!???
  • Nevím jak ostatním ale mě nejde video. :(
    • Kinet1c
      ani mne :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit