Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, nevim. Hry mam rad, Armu po dvou zmrvenych betaverzich, planych slibech, nekolikaletych zkusenostech s jejim vyvojem a hodinach vzteku pri hrani, milerad obejdu.
    Arma je nakonec ukazka prsitupu BIS a Idea games - neschopnost se prizpusobit, posunout, zmenit a vubec jit do nejake kreativity zalozene na stavu dnesniho herniho prumyslu.
    Ovsem do manualu by konecne mohli "endmission" napsat. :P Chapal bych to u hry za par stovek, ne za litr! Tam je vetsina odladenych ackovych kusu. Dvakrat (vlastne 2.5) si to nikdo nestrihne. Jestli to udelaji trikrat (cemuz docela verim), meli by si aspon z toho nazvu vymazat to Bohemia, pac nam delaji ve svete ostudu :P A to jsem na ne byl kdysi tak hrdej :)
  • Tomu rikaji trailer ? WTF

    Jeste ze uz jsem od ArmA2 odesel....
    • smejki
      tomu říkají teaser *3*
  • mmrrxx
    zmazat
  • Píši sem velmi stručně, ale přeci, protože si myslím, že sem autoři nahlédnou. Mám doma od dvojky dvě originální céda a bohužel musím pravit, že třetí díl už se toho asi nedočká, pokud se něco nestane. To co tu vše padlo je svým způsobem pravda. Letadla, auta, vše dobrý. Myslím si že i ovládání postavy je ok v současném stavu vývoje, ovšem pokud něco neuděláte s těmi herními nároky, tak Vám to prostě hrát nidko nebude. Mám dvoujádro na 3 GHz, GTX 9800 GTX+.. atd. Ano, není to nové PC, ale ať vyjde jakákoliv nová hra, jedu jí k dnešnímu dni na plné detaily. Nešťourám, hru miluju, ale dopředu upozorňuji, že pokud se v recenzi dočtu, že bylo vyzkoušeno 20 procesorů a abych získal 10 fps navíc, musím investovat 10 tisíc do nové platformy kvůli tomu, že je to nechutně žravý po procesoru.. Kucí.. takhle už to dál prostě nejde. Nepopírám, že má hra úžasnou grafiku, ale zpomalte, vydejchejte se, nežeňte furt za tím mít nej pohled na hru, zajděte na pivo a s klidnou hlavou udělejte nějakej průzkum toho, co hra opravdu teď potřebuje. Ležíte v tom už hrozně dlouho a mám pocit, že je potřeba se na problém podívat nezatíženým pohledem. Já jako hráč nepotřebuju nový letadla, zbraně, atd.. Proboha dyk jen ve dvojce je toho tolik, že to vživotě člověk všechno neužije. Ale k čemu, když je to prostě utahaný na HW. Jo, snad jednu výtku na ostro bych měl, jen jednu: UDĚLEJTE NĚCO S TĚMA ANIMACEMA PŘI NABÍJENÍ, TO JE HAŇBA. Že se v první sérii zbraň schovávala z pohledu a za doprovodu zvuku jsme měli pochopit, že se nabíjí ... dobře. Ale to už je hodně dlouho a mít v ruce opakovací kulovnici s otočným výsuvným závěrem a střílet s prodlevou 3 sekund (kde se zbraň pseudo nabíjí) jako s poloautomatem......... to jsou přesně ty Vaše nevyvážený váhy.. Vemte do ruky lapovací pastu a leštěte místo toho aby jste se dokola snažili vyrábět motorovou pilou nové a nové hladké povrchy... Jinak Vám držím palce a doufám, že si nechátě konečně poradit ..
  • okrem pasazi s vojakmi, teda myslim tymi pozemnymi, je vsetko ingame...Staci sa pozriet na ten dym blizsie, a vidno, aky je "nerealny a umely", tym nemyslim, ze by bol robeny zle a amatersky, ale proste vidno, ze je to z hry...ked si date Armu 2 OA na najvyssie detaily a najvyssi postprocess, aj tam dym vyzera tak celkom pekne..Toto je vylepsena verzia, zrejme pocitana cez Physx, nieco obdobne som videl uz v Nvidiach prezentaciach...V hre samotnej bude vyzerat inac, desiatky takychto dymovych pasazi by nezvladla ani quad sli 580gtx. Pri pasazi s tankom vidno vegetaciu pouzitu v Arme II OA napr.
    • USER47
      Ingame to rozhodně není, viz. můj post trochu níž.
  • Xcomik
    Španěláku jestli si tu budeš pročítat komentáře tak tady jsou rady jak zlepšit hratelnost :P

    1:) Upravit na postavě kterou hráč ovládá ovládání zbraní to jak je to řešeno do dneška je příšerné a s realitou to nemá nic společného.. Základní pravidlo při výcviku se zbraní je pokud si dobře pamatuji je že kam čumí oči tam čumí i hlaveň a to je neoddiskutovatelný fakt který přehlížíte! Ten Motion capture nevyužíváte tak jak to ve skutečnosti vypadá! Tak tohle když opravíte přilákáte větší herní komunitu to mi věř!
    2:) Ovládání vozidel máte taky nerealisticky předvedeno ano s volantem lze kroutit o 360 a více stupňu to nepopírám ale k sakru převeďte to ovládání tak aby v základu se ovládal volant o max 90 stupnu a pokud hráč chce zatočit více promáčkne navíc "A" či "D" a tím se kola otočí o maximální možnost (stačí v tomhle ohledu fakt jen použít zdravý rozum) protože to jak to máte řešené se auto ovládá na klávesnici jak když jezdíte v realu a děláte do zatáček myšky což je příšerné a nelogické!
    3:) Využijte naplno potenciál Ageia Physx a v tom ohledu myslím destrukce budov a techniky.. vykašlete se na ten váš fyzikální systém který jak dobře všichni víme stojí za kulové a když hru děláte na PC tak aspon využijte naplno Nvidia!
    4:) V singleplayer který je na PC podstatně náročnější udělejte menší lokace jako na starým flashpointu (prostě tu obří mapu rozkouskujte) aby to nemělo fatální HW nároky!
    5:) Bylo by fajn kdybys kolegum zaplatil lekce pilotování letadla (nějaké cesny) pak bys věděl moc dobře že (přidávání/ubýrání) plynu u letadla není totožný jako u auta :-) V dnešní době má snad každý PC hráč scrolování na myši proč plyn nepřesunete tam? 5% nahoru a dolu při každém posunutí kolečka by bylo maximálně fajn! Dokonce by jste tím částečně nasimulovaly fakt že většinou na pravé straně v kokpitu býva páka s plynem

    Ještě se vrátím k samotnému engine já totiž nejsem toho názoru že pro vaší Armu je nevyhovující on je ve své podstatě skvěle navržen jen tyhle drobnosti co jsem uvedl hru znatelně srážej u kritiků a hlavně u causual hráčů přitom to jsou funkce které realitu dokáží navodit (neplést hardcore a realitu oba pojmy jsou zcela odlišné) Vám se otevírá nová možnost všechny Army nikdy nebyli o extreme grafických kartách protože hra jako taková vše cpala přes procesor (od výpočtu balistiky drah kulek až po NPC počasí a plno jiných věcí)... Když si to vemete tak ArmA 2 dokázala běžet výborně na výkonným CPU s průměrnou grafikou teď díky Physx to můžete v tomhle ohledu optimalizovat ubrat nároky na CPU a přidat nároky na GPU... Navíc kdybyjste engine konečně přepsali i pro rozhraní Cuda a Dx 10 bylo by to opravdu excelentní, náročnost by se vehemntně snížila a byl by tu prostor pro epičtější grafiku! Stačí jen chtít
    • k bodu 5. V letadlech je páka s plynem vlevo!!!!
    • smejki
      osobně bych hlavně přistoupil ke zpřehlednění, zintuitivnění a zrychlení ovládaní (scrollovat furt jak deebil seznamem akcí není zrovna vončo).
      klidně přistoupit na ovládací prvky z arkád - např. výběr zbraní stejný jako výběr módu obleku v crysis, tedy střední tlačítko, kruhové menu, táhnout správným směrem a pustit - rychlé , intuitivní, přehledné

      fyzika - PhysX (ani Cuda nebrat), CPU verze stojí za pytel a GPU verze je jen pro nVidie. Jestli se nepletu, tak nějaký GPGPU fyzikální model nabízí samotné DX11 - šup použít, když už je engine Arma3 podle všeho DX10/11 nativní

      jízdní a letecký model - strašný, 99% souhlas. jen to s tím volantem jsem nepochopil. A pokud ano, přijde mi to ujeté
      • Xcomik
        Ovládání vozu co sjem popsal bylo třeba v BF2 až na tu 360 stupnovou vyvrtku ale max 90 stupnu otoceni volantu bylo uz v dobe BF2 proto se tam taky kdysi ovladali vozidla paradne k physx jsem se uz vyjadřil takže nemít obavy a jinak ten nápad výběru zbraní taky není špatný co by se mi ještě líbilo pokud jsme u zbraní klasicky když jde hráč má mít zbran spuštěnou a opřenou o břicho pokud je to snipa nebo větší kalibr jak klasické MP5 a GB tak na rameni což je i dneska.. pokud má hráč opřenou zbraň tak vojaci to ve skutečnosti dělají tak že si na zbraň opírají ruce při chůzy což může dodat jistý dojem reality
        • Promin, ale to co pises o tech zbranich nejak nechapu...
          Kdyz si vsimnes AI vojaky, tak ti maji zbran spustenou a oprenou o bricho celkem casto (kdyz treba jenom postavaji kolem a cekaji na rozkazy).
          Taky to muzes udelat. Staci stisknout 2x za sebou Ctrl a zbran je v "relaxacni poloze". Muzes se pak takhle i prochazet (pri behu se zbran sklani automaticky).
          Pak zase staci stisknout tlacitko pro strelbu a zbran se vyhoupne do "pohotovostni polohy"...
          Co mi ale chybi je moznost dat si zbran na rameno. Nebo jsem na to proste neprisel. Ale mam pocit, ze ve starickem Flashpointu to bylo...
          • USER47
            Pokud vím, tak dneska se zbraně stejně nosej skloněný na břiše, nepamatuju si, že bych viděl fotku/video moderních americkejch jednotek s puškama pověšenejma za ramenem.
            • USER47
              Já mám právě dojem, že ani na těch základnách a podobně se ty zbraně na rameni nenosej. Maj je spuštěný vpředu na břiše či níž, ale na záda si je nedávaj:). Alespoň co se týče americkejch jednotek, jiný armády to maj možná jinak...
            • Jasne, pokud jsou ve sluzbe a ocekavaji se problemy, tak ji na ramene nemaji, o tom zadna...
              Ale tahle moznost by se mohla hodit. Treba do nejake cutsceny zobrazujici relax na zakladne nebo treba pro jednotky OSN, ktere maji zbrane stejne jenom na pro srandu *1*
    • Tak v necem s tebou souhlasim, ale pokud to vezmu po bodech jak si je zde napsal tak:

      1) da se nastavit uz od OFP: Resistance, takze jses v tomto trochu mimo
      2) otazka zvyku, velice subjektivni, ne kazdemu muze vyhovovat tve reseni typu "chci se otocit, tak musim promacknout klavesu A ci D" (chudak klavesnice)
      3) a co lide co maji ATI grafiky? Na ty koukam absolutne se**s
      4) super napad - zde s tebou nelze nez jen souhlasit
      5) no comment - o letani vim prd, takze do toho nebudu nijak zasahovat ;)
      • Xcomik
        Atináci nemají smůlu Ageia bude společná pro obě společnosti už se o tom rokuje a pokud jde o rozhraní Cuda tak má ati k tomu rovněž stejnou platformu jen jinak pojmenovanou... jinak v době vydání kdyby Ageia nebyla společná tak se to mže řešit dvěmi možnostmi do svého pc si dokoupit slabší grafiku Nvidia která bude počítat Physx a nebo druhá možnost že výpočty bude dělat procesor ale i tak je to o dost odhlečenější než havok a jiné to jsou strašní žrouti CPU to mi věř... Poslední věc jak znám moderskou komunitu někdo vyda modík který by tu physx aktivoval i na Ati kartách pokud jak jsem psal už to nebude společná platforma pro obě značky.... Tak či onak prospěch z toho mají všichni ať se na to podíváš sebe skeptičtěji
        • S dovolením si bohatě vystačím s fyzikou z BFBC2. Tam je Havoc a jak to hezky vypadá... Nebo BF3, viděl's ty videa? Stačí a nepotřebuji se k tomu starat o další šmejd.
          • Xcomik
            Opravdu ve hře BF BC2 Havok je ale ne pro destrukci :-) Ten tam vypočítává balistiku střel, pohyb postavy, pohyb vozidel, ovladani vrtulníků. Destrukci prostředí dělá jejich vlastní destrukční systém v nějakém videu ho dokonce i jmenovali co to přesně je... Jinak máš pravdu vypadá to v BC2 fakt hezky a přidává to na hratelnosti s tím s tebou souhlasím
            • To je jedno, jde o to, že tam není potřeba žádná třetí strana a upřímně PhysX mi nepřijde jako nějaký zázrak.
    • 100% souhlas a nejvic co se tyce toho plynu u letadel a hlavne tech aut. Nikdo na vymluvy proc auto nejde ovladat normalne si dokaze vymyslet kazdy ale to ze vsem ostatnim to funguje bez problemu je dukaz ze to jde.

      Hodne stesti a nervu pri tvorby a hlavne debugingu nerad bych si zase koupil hru ktera se kvuli bugum zase neda ani dohrat a cekat na treti patch ktery to konecne opravi.
  • Mě spíš leze na nervy že stále není odladěná ARMAII a šup hned třetí díl. No snad se to napočtvrté naučej dělat bez chyb.
    • smejki
      je odladěná *5*
    • Co jsem ji hral neposledy tak se mi zdala odladena docela slusne ale ne ze by to zezacatku nebyla docela katastrofa.
  • klidek, je to na hony vzdaleny realite jako tenkrat svyho casu trailer na OP Red River
    • myslis jako ze je to vzdaleny skutecnymu in-game.*1*
      tento teaser totiz realite vzdalen byt nemuze pac ti vojaci jsou skutecni herci. pak ty komanci a tank jsou mozna in-game. i kdyz particles toho vybuchu vypadaj az moc realne. proste teaser neni treba brat vazne. screenshoty ale vypadaj moc dobre. jenomze to u army platilo vzdy. problem byl kdyz se to zaclo hejbat.
      • USER47
        Nejenom particly. Podívej se u těch záběrů tanků na mikrodetaily terénu v dálce, na to prostě ArmA nemá...
        • jo asi mas pravdu. vykreslit travu v takove vzdalenosti je nerealny a takova teselace terenu je taky scifi. takze ingame sou asi jenom ty heliny a tank. proste teaser je jenom oblbovacka pro nastartovani ocekavani.
      • tak arma2 ma porad excelentni grafiku, akorat vetsina PC to nezvladne
        • s tim souhlasim. uplne vsechno na full nezvladne zadny komercni komp. je to o hrani s nastavenim a ja z toho dostal dost. vypada proste skvele. problemem je pohyb a fyzika. celej dojem to dosti shazuje
  • KIMCID
    paráda ať užto je
  • Jeste sem ani poradne nerozbehal (a dlouho nerozbeham ) armu 2 a ted tohle ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit