Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, nevim. Hry mam rad, Armu po dvou zmrvenych betaverzich, planych slibech, nekolikaletych zkusenostech s jejim vyvojem a hodinach vzteku pri hrani, milerad obejdu.
    Arma je nakonec ukazka prsitupu BIS a Idea games - neschopnost se prizpusobit, posunout, zmenit a vubec jit do nejake kreativity zalozene na stavu dnesniho herniho prumyslu.
    Ovsem do manualu by konecne mohli "endmission" napsat. :P Chapal bych to u hry za par stovek, ne za litr! Tam je vetsina odladenych ackovych kusu. Dvakrat (vlastne 2.5) si to nikdo nestrihne. Jestli to udelaji trikrat (cemuz docela verim), meli by si aspon z toho nazvu vymazat to Bohemia, pac nam delaji ve svete ostudu :P A to jsem na ne byl kdysi tak hrdej :)
  • k bodu 5. V letadlech je páka s plynem vlevo!!!!
  • smejki
    tomu říkají teaser *3*
  • Tomu rikaji trailer ? WTF

    Jeste ze uz jsem od ArmA2 odesel....
  • USER47
    Já mám právě dojem, že ani na těch základnách a podobně se ty zbraně na rameni nenosej. Maj je spuštěný vpředu na břiše či níž, ale na záda si je nedávaj:). Alespoň co se týče americkejch jednotek, jiný armády to maj možná jinak...
  • Jasne, pokud jsou ve sluzbe a ocekavaji se problemy, tak ji na ramene nemaji, o tom zadna...
    Ale tahle moznost by se mohla hodit. Treba do nejake cutsceny zobrazujici relax na zakladne nebo treba pro jednotky OSN, ktere maji zbrane stejne jenom na pro srandu *1*
  • USER47
    Pokud vím, tak dneska se zbraně stejně nosej skloněný na břiše, nepamatuju si, že bych viděl fotku/video moderních americkejch jednotek s puškama pověšenejma za ramenem.
  • To je jedno, jde o to, že tam není potřeba žádná třetí strana a upřímně PhysX mi nepřijde jako nějaký zázrak.
  • Promin, ale to co pises o tech zbranich nejak nechapu...
    Kdyz si vsimnes AI vojaky, tak ti maji zbran spustenou a oprenou o bricho celkem casto (kdyz treba jenom postavaji kolem a cekaji na rozkazy).
    Taky to muzes udelat. Staci stisknout 2x za sebou Ctrl a zbran je v "relaxacni poloze". Muzes se pak takhle i prochazet (pri behu se zbran sklani automaticky).
    Pak zase staci stisknout tlacitko pro strelbu a zbran se vyhoupne do "pohotovostni polohy"...
    Co mi ale chybi je moznost dat si zbran na rameno. Nebo jsem na to proste neprisel. Ale mam pocit, ze ve starickem Flashpointu to bylo...
  • USER47
    Ingame to rozhodně není, viz. můj post trochu níž.
  • Xcomik
    Opravdu ve hře BF BC2 Havok je ale ne pro destrukci :-) Ten tam vypočítává balistiku střel, pohyb postavy, pohyb vozidel, ovladani vrtulníků. Destrukci prostředí dělá jejich vlastní destrukční systém v nějakém videu ho dokonce i jmenovali co to přesně je... Jinak máš pravdu vypadá to v BC2 fakt hezky a přidává to na hratelnosti s tím s tebou souhlasím
  • mmrrxx
    zmazat
  • Píši sem velmi stručně, ale přeci, protože si myslím, že sem autoři nahlédnou. Mám doma od dvojky dvě originální céda a bohužel musím pravit, že třetí díl už se toho asi nedočká, pokud se něco nestane. To co tu vše padlo je svým způsobem pravda. Letadla, auta, vše dobrý. Myslím si že i ovládání postavy je ok v současném stavu vývoje, ovšem pokud něco neuděláte s těmi herními nároky, tak Vám to prostě hrát nidko nebude. Mám dvoujádro na 3 GHz, GTX 9800 GTX+.. atd. Ano, není to nové PC, ale ať vyjde jakákoliv nová hra, jedu jí k dnešnímu dni na plné detaily. Nešťourám, hru miluju, ale dopředu upozorňuji, že pokud se v recenzi dočtu, že bylo vyzkoušeno 20 procesorů a abych získal 10 fps navíc, musím investovat 10 tisíc do nové platformy kvůli tomu, že je to nechutně žravý po procesoru.. Kucí.. takhle už to dál prostě nejde. Nepopírám, že má hra úžasnou grafiku, ale zpomalte, vydejchejte se, nežeňte furt za tím mít nej pohled na hru, zajděte na pivo a s klidnou hlavou udělejte nějakej průzkum toho, co hra opravdu teď potřebuje. Ležíte v tom už hrozně dlouho a mám pocit, že je potřeba se na problém podívat nezatíženým pohledem. Já jako hráč nepotřebuju nový letadla, zbraně, atd.. Proboha dyk jen ve dvojce je toho tolik, že to vživotě člověk všechno neužije. Ale k čemu, když je to prostě utahaný na HW. Jo, snad jednu výtku na ostro bych měl, jen jednu: UDĚLEJTE NĚCO S TĚMA ANIMACEMA PŘI NABÍJENÍ, TO JE HAŇBA. Že se v první sérii zbraň schovávala z pohledu a za doprovodu zvuku jsme měli pochopit, že se nabíjí ... dobře. Ale to už je hodně dlouho a mít v ruce opakovací kulovnici s otočným výsuvným závěrem a střílet s prodlevou 3 sekund (kde se zbraň pseudo nabíjí) jako s poloautomatem......... to jsou přesně ty Vaše nevyvážený váhy.. Vemte do ruky lapovací pastu a leštěte místo toho aby jste se dokola snažili vyrábět motorovou pilou nové a nové hladké povrchy... Jinak Vám držím palce a doufám, že si nechátě konečně poradit ..
  • S dovolením si bohatě vystačím s fyzikou z BFBC2. Tam je Havoc a jak to hezky vypadá... Nebo BF3, viděl's ty videa? Stačí a nepotřebuji se k tomu starat o další šmejd.
  • jo asi mas pravdu. vykreslit travu v takove vzdalenosti je nerealny a takova teselace terenu je taky scifi. takze ingame sou asi jenom ty heliny a tank. proste teaser je jenom oblbovacka pro nastartovani ocekavani.
  • Xcomik
    Ovládání vozu co sjem popsal bylo třeba v BF2 až na tu 360 stupnovou vyvrtku ale max 90 stupnu otoceni volantu bylo uz v dobe BF2 proto se tam taky kdysi ovladali vozidla paradne k physx jsem se uz vyjadřil takže nemít obavy a jinak ten nápad výběru zbraní taky není špatný co by se mi ještě líbilo pokud jsme u zbraní klasicky když jde hráč má mít zbran spuštěnou a opřenou o břicho pokud je to snipa nebo větší kalibr jak klasické MP5 a GB tak na rameni což je i dneska.. pokud má hráč opřenou zbraň tak vojaci to ve skutečnosti dělají tak že si na zbraň opírají ruce při chůzy což může dodat jistý dojem reality
  • Xcomik
    Atináci nemají smůlu Ageia bude společná pro obě společnosti už se o tom rokuje a pokud jde o rozhraní Cuda tak má ati k tomu rovněž stejnou platformu jen jinak pojmenovanou... jinak v době vydání kdyby Ageia nebyla společná tak se to mže řešit dvěmi možnostmi do svého pc si dokoupit slabší grafiku Nvidia která bude počítat Physx a nebo druhá možnost že výpočty bude dělat procesor ale i tak je to o dost odhlečenější než havok a jiné to jsou strašní žrouti CPU to mi věř... Poslední věc jak znám moderskou komunitu někdo vyda modík který by tu physx aktivoval i na Ati kartách pokud jak jsem psal už to nebude společná platforma pro obě značky.... Tak či onak prospěch z toho mají všichni ať se na to podíváš sebe skeptičtěji
  • USER47
    Nejenom particly. Podívej se u těch záběrů tanků na mikrodetaily terénu v dálce, na to prostě ArmA nemá...
  • smejki
    je odladěná *5*
  • smejki
    osobně bych hlavně přistoupil ke zpřehlednění, zintuitivnění a zrychlení ovládaní (scrollovat furt jak deebil seznamem akcí není zrovna vončo).
    klidně přistoupit na ovládací prvky z arkád - např. výběr zbraní stejný jako výběr módu obleku v crysis, tedy střední tlačítko, kruhové menu, táhnout správným směrem a pustit - rychlé , intuitivní, přehledné

    fyzika - PhysX (ani Cuda nebrat), CPU verze stojí za pytel a GPU verze je jen pro nVidie. Jestli se nepletu, tak nějaký GPGPU fyzikální model nabízí samotné DX11 - šup použít, když už je engine Arma3 podle všeho DX10/11 nativní

    jízdní a letecký model - strašný, 99% souhlas. jen to s tím volantem jsem nepochopil. A pokud ano, přijde mi to ujeté

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit