Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • První hrou studia nebylo Life is Strange, ale Remember Me z roku 2013. Opravte si to...

    • Zypoman

      Jestli se ta chyba opravdu stala, tak se za ní pokorně omlouvám. Stávat by se to nemělo a snad už se nestane.

    • vaclav.pechacek

      A kde se v textu píše, že Life Is Strange byla jejich první hra?

      • Asi myslí tuhle větu: "A ačkoliv se nejedná o špatné hry, ani jedna prvotinu studia určitě nepřekonala.", která zjevně odkazuje na Life is Strange.

      • ravux

        Vida, jak rychle to opravili! :D

        • vaclav.pechacek

          Nikdo nic neopravoval, text je v původní podobě.

          • ravux

            Tak to je jasny dukaz opaku. Proc byste to jinak popirali, kdyby to nebyla pravda? :P

            Ale seriously, zrejme jde o tuto vetu: Francouzské studio Dontnod se do videoherních dějin zapsalo v roce 2015 svojí interaktivní adventurou Life is Strange

            Soucasti dejin jsou VSECHNY hry toho studia, nejen ta "prvni velka a uspesna". Cili do dejin se zapsalo uz tou predchozi, jedine by LIS byla prvni, coz prave nebyla. Trocha slovickareni, je UPLNE JASNE, jak jsi to myslel (casto se rika neco, co neni logicky spravne), ale semantika je neuprosna. 

            • MidnighT91

              Výraz "zapsal se do dějin" se všeobecně používá když se o to někdo něčím zaslouží, díky čemu o něm získá povědomí většina lidí. Kdyby Hitler vymyslel lék na rakovinu tak se zapíše do dějin jako člověk co vyléčil rakovinu. Kdyby Škoda začala jako první prodávat létající auto tak se tím zapíše do dějin a 50 let průměrných aut před tím nikoho nezajímá. 

              Já třeba nevěděl že Remember me je od Dontnod a to jsem to hrál, takže jsem o nich jako naprostá většina lidí dostal ponětí až s LiS. Tím pádem je to podle mě napsané sémanticky správně...

              • ravux

                Reakce na příspěvek:

                Takze kdyby nevydali Life Is Strange, nebyli by (uz) zapsani ve videoherni historii?

                • MidnighT91

                  Reakce na příspěvek:

                  Ne, protože je rozdíl v tom zapsat se něčím do historie a prostě jen existovat. Kdyby nevydali LiS tak budou existovat někde zapadnutí v historii spolu s tisícem dalších neúspěšných studií. Já o sobě taky netvrdím že jsem se zapsal do historie, přesto že existuju. Chápu jak to myslíš ale díváš se na ten výraz moc filosoficky...

              • ravux

                Reakce na příspěvek:

                Takze kdyby nevydali Life Is Strange, nebyli by (uz) zapsani ve videoherni historii?

    • Celkem vtipný, že hru s názvem Remember Me si nepamatuje ani člověk, jehož profesí je psaní o hrách...

      • No ono jde i o to, jestli na českém rybníčku se tomu dá vůbec říkat "profese" (pod čímž si představím něco jako kariéru s budoucností, kteoru třeba i uživím rodinu). Až na výjimky by to spíš označil jako takovou brigádičku bokem? Ale asi ne jako něco, v čem by rostli "profesionálové" :-D

        • Tak definice profesionála je brát za danou činnost prachy v kombinaci s kvalifikací. Takže na uživení to sice neni, ale řek bych, že do definice profesionálů místní redaktoři spadaj, i když je to brigádička bokem.

  • maros.goc

    Práveže u mňa je to iné. Hru síce hodnotím len o niečo vyššie, 7/10, ale postavy sú podľa mňa absolútne skvelé a príbeh nádherne komorný, hoci nie dokonalý. Práveže tie spomienky ja hodnotím ako slabé, nakoľko ja osobne neznášam podobné mechaniky, viď vyšetrovacie pasáže v nových Batmanoch alebo, čo je ešte lepší prípad, v The Vanishing of Ethan Carter.

    • jestli nějakej trend fakt nesnáším, tak jsou to právě průchody vzpomínek - většina těch scénářů je tak špatná že mě to absolutně neudrží u pc. Ještě horší jsou snad jen ty "ghost" modrošedo průhledný modely postav, jakože mrtvejch, který vypadaj všechny jak přes kopírák. Napadá mě zrovna Murdered: Soul Suspect kterej mě totálne odrazuje právě tímhle, a ještě taky nadcházející Shadowlands, který se přiznám nějak nesleduju ale z toho co jsem viděl tam bude těch nakopírovanejch duchů habaděj. Ve Vanishing of Ethan Carter to bylo taky že jo, ale ta hra mě jinak tou stylizací celkem bavila. Gone Home třeba taky. A Someday You'll Return je vlastně taky o vzpomínkách, a kdyby to bylo o 10 hodin kratší aji bych si to užil. Ale je to herně blbá mechanika, protože vlastně sama popírá interaktivitu hraní - se vzpomínkou už nejde nic dělat, tzn je to film, není to hravý.. to mě neba 😉

      • Spades

        No jsem zvědavej jestli to v Cyberpunk udělají zábavně, nebo to bude detective mode 2.0

      • maros.goc

        presne tak :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit