Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj zdravím potřebovala bych poradit. koupila jsem si tu hru the walking dead 3 serii je bezva jsem začátečník první druhá série mě zaujala super hra. hrala jsem 3 sérii a do 3 level nejde hrát je zamknutá věděla jsem co dělat u 1 a 2 sérii ale 3 série 3 levlu nevím protože to ještě nemá české titulky na stažení, u 1 a 2 jsem stahla české titulky. Můžete poradit kde bych našla překlad české titulky k 3 sérii díky. *14* *4*
  • Ten konec vThe Walking Dead season 1 byl tak dojemný že jsem brečela.Mimochodem ten 2 season byl taky super. *3* Telltale se to vážně povedlo moc mě ta hra baví a doufám že vyjde brzy další díl *15* .
  • Užse těším až vyjde The Walking Dead season 3 bude to pecka. *14* *1*
  • Sakra, já už si nepamatuju, jak jsem to dokončil já.. *1*
    Doufám, že si to osahá savy z předchozí hry a připomene mi, jak to bylo.
  • Já nechal Bonnie nebo jak se jmenovala, tu zrzku, žít, Kenny umřel a já s ní odešel do toho obchodu nebo kde to bylo. Takže nevím jestli ji na začátku zabijou nebo tak, jen aby tam mohli napasovat toho Javiera. Tady se ukáže, jestli je ta hra interaktivní film, nebo neinteraktivní, kdy se tváří osudově a přitom to vždycky skončí stejně..
  • Jack1947
    Neinteraktivní film fits better ^^
  • Bounty
    Taky nazývat hrou nebo nedej bože adventurou ,,věci" od Telltale je urážkou, jedná se o interaktivní filmy.
  • Přesně takovej konec jsem měl i já.Klementine a to miminko byli vpuštěni do té základny a Kenny s baťohem jídla šel pryč (podle mě nejlepší konec) tak doufám že uložené pozice z druhé série bude ta třetí podporovat.Doufám v pořádný příběh a aspoň trochu evoluce v herních mechanizmech bohužel pokud to budou vydávat jako druhou sérii to znamená jedna epizoda z pěti cca jednou za tři měsíce tak si to zahraju až v září 2017.