Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajmave by spise mohlo byt kdyby pri mocapu mneli v ruce vahove schodnou vec s tim mecem. Kdyz jsme delali mocap do jednoho nejmenovaneho projectu(jsem se trosku prepsal:-D) tak jsme mneli takovy siditko lehky a delali jsme s tim krumpac:-D taky to podle toho vypadalo.
  • moc hezké jinak pokud si chce redakce doplnit info do karty tak homepage www.thecursedcrusade.com/ a vyjde pro PS3 XboX 360 a Pc :))
  • Zdravím, hra vypadá pěkně , snad jen aby se z hratelnosti nestala jen soutěž v rychlostí klikání levýho tlačítka. Jinak neznátě nějakou hru s podobnou tématikou ?? Nebo něco podobný jako Dark Messiah of Might & Magic. Ta hra mě fakt chytla ale nenašel jsem nic podobnýho.
    • 13_11
      Svýho času mě dost bavila rubačka Knights of the Temple: Infernal Crusade (2004). Vynikající bojové pohyby, a nebylo nad to, když jste byli v prdeli a nezvládali jste se krýt před ranami nepřátel, tak se všecko hodilo jakoby do Matrix módu, slyšeli jste srdce hlavního hrdiny silně bušit, kdy jeho dech signalizoval blížící se smrt a do toho všeho hrála taková poklidně smířlivá melodie. Už pro tyhle momenty vysekávat se hrdinně z kaše za to ta hra stojí.

      A teď jsem si vzpomněl na jednu hardcore klasiku, ze které jsem si dřív taky pěkně nadělal do kalhot - Severance: Blade of Darkness (2001). Hra s nemotorným ovládáním, kdy každý soupeř byl tou pravou výzvou.

      No a do třetice doporučím ultimativní sekanou Rune (2000), kterou by si měl zahrát každý správný milovník krvavých sportů.
  • vypada to na novou krev do herniho sucha no jen aby to vydrzelo *3*
  • vypadá to dobře, ale slovo realičnost do takových her opravdu nepleťte *3* *3*
    • Spíš slovo "HRA" do takových rubanic nepleťte ;)
  • Já naprosto miluju křížáckou tématiku, takže u mě je koupě jistá na 1000 %, vypadá to strašně superiiiiozně.
  • kostejnesmrtelny
    Ech mládenci...zjevně jste nikdy nedrželi v ruce opravdovej meč *2*
    To, co tam ty panák dělá, by se možná dalo zopakovat s kordem, ale v žádným případě ne s tím, čím tam máchá *3*

    Čímž ovšem nepopírám, že na japonský poměry se to drží opravdu hodně při zemi. Akorát když se tady Slaine rozplýval nad "realističností", nemohl jsem si to odpustit.
    Vypadá to opravdu moc pěkně, navíc na období křížovejch výprav hodně zabírám. Už aby to bylo tady *5*
    • a jak ty můžeš vědět co takovej křižák před tisíci lety vůbec vydržel, je jasný že někdo kdo sedí denně na zadku u pc by to asi nezvladl ale myslim si že ne že by s nějakym mečem takdle máchal ale lidi v tý době ,,jejichž prdel poznala středověk" měli trochu jinou výdrž než lidi s kordem o 500 let dýl natož o 1000 :D tim nechci urazit jen vsuvek do diskuze hra se mě jinak na pohled líbí tuhle dobu mám fakt rád
      • Samozřejmě, že byli vytrénovaní. Závisel na tom jejich život. :-) Přirovnat bys je mohl, co se týče výdrže, úplně klidně k dnešní armádě. Ti chlapi taky nosí na sobě 40 kilo a chlapíkovi ze speciální jednotky bych se do cesty připlést nechtěl, protože by byl stále pohyblivější a rychlejší než já bez výstroje. Rozdíl je v tom, že tihle lidi nedělají věci navíc, ale (vedle své výdrže) šetří energii kde můžou a tak vynechávají veškeré ty efektní omáčky okolo. Takže ano, středověký křižák by dokázal zakroutit mečem bez problému, vydržel by všelijaké otočky a jistou dobu pobíhání atd., ale nikdy by to asi nedělal, protože by ho to nezajímalo. To je až výplod fantazie dnešní fantaskní středověké stylizace z filmů.
        • třeba nedělal ale s jistotou to říct nemůžes :D
          • Podle mě můžeme v tomhle ohledu vycházet fakt u soudobé armády. Běžná praxe v hrách je různé pobíhání, skákání, střílení od boku atd. ale skutečný voják v přestřelce první, co udělá, hodí s sebou o zem, nebo se přitiskne ke zdi ale rozhodně se pokusí schovat, pokud střelec není vidět, aby ho mohl rovnou střelit. Načež se přesunuje maximálně obezřetně a naslepo téměř vůbec nestřílí. Tzn. nedělá žádné hlouposti, které my běžně na pc provádíme, protože to jde a nic nám nehrozí. A ze stejného úhlu pohledu to podle mě můžeme vzít i co se týče středověkého vojáka.
      • claymen
        o 500 let dýl, to dýl mě pobavilo :D prosím, není to urážka :D
    • Což o to s čím tam máchá ale jak tím máchá (ale i teda to čím), je to celé úplně mimo. (I kdybychom teda přistoupili na různém efektním protáčením atd... šlo by to. Sice určitě ne tak elegantně a po pár minutách by následovala dvoudenní svalovice, ale dejme domu... jen to je absolutně neužitečné). V zápětí ale musíme škrtnout veškeré otočky, fintičky a komba, protože na to v boji není čas a je to mrhání energií, které je beztak málo. (Nemluvě opět o šviháni nepřátel dvěma meči najednou, já nechápu, kde se tenhle trend vzal.) Až dojdeme k tomu, že ten chlapík má na sobě plnou kroužkovou brň s prošívanicí pod ní, takže na sobě má asi 40+ kilo a věřím tomu, že drtivá většina zde přítomných by měla problém s takovou váhou vůbec chodit... to jen doplněk k pojmu "realističnost".
    • Máš samozřejmě pravdu. Když se mluví o realističnosti, tak je na světě bohužel jen pár her, který se dají takto označit a z toho 90% závodních, nebo vojenských.
      • Tak si prosím škrtni dalších 80% závodních a 98% vojenských .... Realističnosti je málo a povětšinou je to pěkně náročná makačka .
        Mainstream bohužel dnes po realističnosti netouží , ale co by se dalo prosadit je dobové zasazení a snad trochu těch fyzikálních reálií (Japonci s meči většíma než celá postava a levitující souboje ..... ech víte kolik je musí stát odříkání tohoto všeho u středověké rubanice ? )
        Hry by měly mít výchovný potenciál , a u elektronických/multimediálních by to mělo platit dvojnásob .
        • Problém je, že realističtější středověká bojová věc je snad jen Mount & Blade co se týče klasické 1st & 3rd akce. Tím veškerá středověká simulace končí. Skutečně echt autentické simulátory jsou těžký underground a jestli zastávají 1-2% celkové herní produkce, tak je to moc. A je to čistě pro to, že běžně cílená skupina je cirka 13-20, která potřebuje rychlou, intenzivní a (v rámci možností) lehkou zábavu, což simulátory splňují až po dokonalém zvládnutí techniky/teorie/praxe a to je prosím až po desítkách až stovkách hodin před monitorem (a kolikrát s literaturou v ruce). A to se prostě neprodává. Resp. určitě na tom netrhnou autoři tolik, jako na letním Hollywoodském bijáku.
  • To vypadá ku...sky dobře!!
  • Nerealistické??? Vidělste někdo někdy japonský hry??? Já div nespadl ze židle, když sem to viděl - japonská hra s normálními (neanime) obličeji, bez barevných světýlek při každém zásahu a bez vyskakujících čísel udávajích zranění? Dokonce žádné trojité salta, vosí trupy a komba postrádající fyziku??? Dámy a pánové na japonské poměry je toto ta nejrealističtější hra co byla vytvořena.
    A i na evropské poměry to vypadá docela dobře - střídmost efektů, krve, jikřičky od kontaktu kovových zbraní, opravdu cítitelná fyzika z animací postav, žádné megarychlé pohyby (šak to brnění a měče) a v neposlední řadě i hodně nevšední zvukový podtext. To vypadá velice zajímavě.
    Komentář od Kowalski je v tomto ohledu naprosto mimo mísu. Ten člověk podle mě četl slovo japonský a napsal komentář, bez toho aniž by se koukla na trailer.
    • :) Tak to si moc japonských her nehrál.
    • Tj, také jsem nevěřil, že to dělají japka. Ti vývojáři musí připadat japoncům divní. :)
  • Ach jo, zase nějaké pošahané kletby a magie... už by to chtělo nějakou sekačku/rpg na poctivým, ocelovým základě .)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit