Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    No tak hlavně aby to byl Thief a ne nějaká "slow" akce na efekt s nulovou svobodou pohybu a karidorem až to bolí....
    • Corvus
      Já probírám Thiefa s kámošem, který má tedy Garretovo universum těžce "najeté" a má strach, jak to celé s novým dílem (?) dopadne. A jakožto hráč jedničky a trojky mám tedy strach taky. E3 prezentace mě celkově zklamala (ať už poměrně mizernou AI, tak stylem hraní prezentujícího, výběrem lokace nebo hlasem Garreta). Samozřejmě se nedá soudit z 15 celkem nic moc odehraných minut, ale přesto mi zůstává jakási pachuť na patře. O propíraném focusu nemluvě. Každý soudný thiefo-milec tuhle prasárnu v menu okamžitě deaktivuje, obtížnost vyšroubuje hore a rozžehne kolem PC svíce (nebo zhasne?). No, jsem opravdu zvědavej, jak tohle dopadne. Naděje tu ale pořád je. Atmosféru si umím docela živě představit. Tedy pokud se vyplní vše, co je naznačeno v dnešním článku. Nicméně Zaklínač 3 a Watch_Dogs to jistí.
      • Jak můžeš mít zahranou jen jedničku a trojku?? :) mi ani neříkej, že jsi minul dokonalou dvojku :D
  • Robotron3
    Tak jsem si přečetl úžasný titulek, že svět Thiefa se bude měnit a přizpůsobovat příběhu, nejlépe podle stylu hraní (jak jsem se snažil pochopit) a pak se v novince jen v jediné zmínce o tomhle dočtu, že příběh bude lineární. Co to sakra?
  • Ako Garett o oko prišiel:
    Thief: The Dark Project - CZ Spoiler
    http://www.youtube.com/watch?v=FBP8vmLyjtk
    • Loneck
      Ta scéna je hustá.

      "Viktoria, are you prepared to give Mister Garrett his... Compensation? "
  • Hanzales
    Kurňá, ten poslední odstavec mně tak nažhavil, že abych se zautíkal pomalu zchladit.
    Jako stav očekávání je pro jistotu ve stádiu opatrném a přeji si, aby se to hlavně dobře hrálo a ještě více, aby v hratelnosti byla pořádná výzva. Že to bude tak trochu "moderní" hra, s tím radši počítám tak jako tak. Pokud ale člověk za opatrnější, obezřetnější a všímavější postup dostane nějakou odměnu, ve formě odkazů na první díly k tomu, hernajs, pořád opatrně vyčkávám, ale doufám, že to nakonec mile překvapí. Thief to není žádná prd*l, jedna z mála absolutně parádních sérií, kterou někdo nestihl pomrvit, čest hrám jako DeusEx HR...
  • MickeyMutant
    1:52 - sakra, jak to natahuje ten luk?!
  • Tilwaen
    Každá pozitivní informace o této hře potěší *4*
    • JustinBieber
      To snad u každé věci ne? Uplně zbytečnej příspěvek ..
      • Tilwaen
        Ani ne, u některých sérií mi ani za mák nevadí, pokud propadnou na plné čáře *15*

        Asi jsi dění kolem posledního Thiefa moc nesledoval, jinak bys chápal, že doteď by se z E3 (a jiných) dojmů dalo pozitiv spočítat na jedné ruce. Proto ten můj příspěvek.
      • Kurna, nejako sa nam tu premnozili ti Bieber fans :D
  • I heard that before :\
    p.s. many many times...
  • ted herní prumysl zaziva hlubokou krizi a dobra hra nevyjde nejblizsich 20 let. proto s hranim končim
    • MickeyMutant
      A co sex?
    • TheGGG
      Pokud končíš s hraním co takhle skončit i s chozením na tyto stránky?
      • taky že skončím i s temito strankami, užijte si ty vase konzolove porty pro opice papa
        • p.s. pro detektivy ano jsem to ja jen jsem si zapomel zmenit nick
          • TheGGG
            na to člověk nemusí být ani detektiv. Nikdo jiný by tak stupidní příspěvek nevypotil *6*
  • Tilwaen
    Asi nejvýstižnější příspěvek, co jsem zatím četla:

    Od Platinumoxicity na Eidos Montreal fóru:

    "For years we talked about how TDS did body awareness poorly and we gave EM ideas on how to do it properly. EM made it worse. For years we talked about Garrett needing Stephen Russell, and graphics not being that important in a game. EM got rid of Russell for the sake of graphics. For years we talked about what Garrett really is like, how he steals to survive and what kind of chracter he is. EM made stealing a game mechanic instead of a job, and changed Garrett's character. For years we talked about Deadly Shadows only having 2 colors, dark blue and orange. EM didn't add any colors, and actually desaturated the blue and orange. For years we talked about the balance of magic and steampunk that makes the Thief world so unique. EM went out of its way to weed out the supernatural physical laws of the world.

    I made a joke about what would be the stupidest possible reason to justify contextual jumping. EM adopted that as the official stance on the matter.

    That is what a troll does. You ask for something, and they give you exactly what you don't want because you asked for that so they got a clear idea what you don't want. You ask someone to photoshop a photobomber out of your wedding picture, and a troll photoshops your wedding out of the photobombing picture, just like you didn't ask."
  • Rhulad
    Všechno lepší než Dishonored
    • Však tahle hra je uplná kopírka Dishonored
      • Tilwaen
        Jen pro úplnost - to Dishonored se inspiroval v původních Thiefech, takže mluvit o tom, že je tato hra kopírkou Dishonored, je zcela zcestné.
      • za co dostavám mínuska jako ?
        • Za to, že děláš, že jsi obě ty hry dohrál.
        • Veskoslav
          Možná za to, že Dishonored vychází z Thief, tudíž to nemůže být kopírka? Za toto?:)
          • no nevim , ale ta stylizace ulpně jak Dishonored.
        • Za blbost - Dishonoerd je kopie Thiefa... ...držme se chronologie.
        • Jsi na Games, aneb osvíceného místa plnýho odborných všeználků na všechno, kde převládá sentimentalita nad racionálností a kde se rudě označuje to, co nedrží lajnu nebo v běžnějším případě nezpracují mozkové buňky. A ty se ještě ptáš?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit