Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ... dočká se však několika drobných zjednodušení, jejichž účelem je maximální zpřístupnění hry konzolovému publiku.

    ano, opet dekujeme zminenemu:
    ..všestranně náročnějšímu konzolovému publiku...
    • skaven123
      ..všestranně náročnějšímu konzolovému publiku... ale ved mas pravdu, su vsestranne narocni, vsetky hry robia uz len pre nich *1*
    • Hral si ty vubec nekdy nejakeho Sherlocka? Nebo placas jen z principu? Zjednoduseni a zpristupneni hratelnosti je co tyhle hry potrebuji jako sul! Hry se Sherlockem nikdy nemely takovou pozornost a u nas se prakticky vubec neprodavaji, ostatne jako vsechny klasicke (zastarale) adventury. Kdyz vyvojari hledaji zpusoby, jak si najit sve hrace, a zaujmout je, tak je to jedine dobre...
      • Tak je mi lito, ale kecas ty. Ja tyhle hry vlastnim a i pres par drobnych nedostatku je povazuji za perfektni, s vynikajici atmosferou. A slova o mass effect pouzili sami autori. Takze prosim bez hrat ten COD na konzoli, protoze prave kvuli i.....m jako ty (zpristupneni hratelnosti, zastarale principy) to dnesni hrani vypada jak vypada...a uz prosim na me nereaguj a rekni rodicum at ti koupi nejakou skvelou novou hru, treba resistance....
        • Kdyz nepoznas adventuru od akcni hry (ne Sherlock fakt neni akcni hra jako Mass Effect troubo), to mas hodne tezky..
          • No jasne, ze jsem trouba, ale tuhle vetu jsi napsal ty :

            Zjednoduseni a zpristupneni hratelnosti je co tyhle hry potrebuji jako sul!

            A ja presto, ze ty hry znam, si dovolim nesouhlasit, hratelnost je skvela, technicky to doladit jiste potrebuje ( kamera, zasekavani, detaily obliceju a textur) ale rozhodne ne zjednodusit a zpristupnit!

            Ty tri hry ktere s SH mam me bavili prave pro ty tezky hadanky a zaseky i na nekolik hodin... Jiste predstava cloveka jak kouka na dvoumetrovou televizi, drzi sixaxixx gamepad x-traymove a hodinu nebo dve resi jeden problem je smesna a proto je potreba ji zpristupnit achjo sakra ...a jeste tomu zatleskej

            Samozrejme jde o princip, ta hra bude asi zase slusna, ale slova zjednodusit a konzole ve me trochu neduvery vzbuzuji. Nechapu proc hru, ktera stavi na atmosfere a dialogu prizpusobovat pro zarizeni, ktere je primarne urceno k necemu jinemu (adrenalin, odreagovani, vypnuti mozku po praci, rozvaleni v gauci, velke filmove zazitky --slova konzolovych hracu)
            Tady postavy prevazne stoji, sedi a mluvi (dlouho) .... typicka zabava pro hrace na konzolich cist dlouhe stranky textu jiste:)
            • To uz je jedno, pribeh je pribeh, je prakticky nezavisly na technologii a forme, muze se vymyslet jakykoli. Technicky, mechanikami, inovacemi, prostredim, atd. atd. je ale Fahrenheit milnik v adventurach a je smutny, ze se na nej snazil navazat zas jen jeho tvurce (adventury jsou jinak strasne konzervativni a to je ubiji). Kdyz si ale soucasne adventury z takovych her (i s tou pristupnosti na konzole) budou brat aspon trochu priklad, tak je to jedine dobre.
            • sorry uz se neda reagovat pod prispevek, jo Fahrenheit byl urcite zajimavy a skvely v hernim principu, + postup patrani, volnost... a ano, bylo i na PC citit , ze to primarne patri na konz, ale zase je to typicky pripad hry, kdy skvele a inovatorske herni principy byly aplikovany na pribeh, ktery (ac se ze zacatku tvaril jako zajimava detektvika) vyustil v neco tak idiotskyho (sorry), ze to do dnesniho dne snad nikdo neprekonal ...aneb SPOILER ! : ovlada svet zly modrofialove svetelkujici tym , nebo oranzovo-duhovy?
            • Mimochodem, divil by ses kolik tun textu je napr. v takovych konzoloidnich RPG (zvlaste tech japonskych), takze s tim vypinanim mozku to na konzolich taky neni tak horky...
            • Konzole jsou urcene k hrani her, adventury jsou taky hry... Ani PC vubec neuskodi, kdyz budou mit adventury "pristupnost" pro konzolove hrace. Za prve jsou adventury na pokraji vydelecnosti, takze potrebuji nove publikum jako sul (to uz jsem rikal), za druhe ze tohle funguje ukazal uz Fahrenheit, ktery byl ve sve dobe daleko predaleko pred svymi zastaralymi adventurnimi kolegy.
        • Z Mass Effectu přejali dislogový systém, který ovšem praktikoval už treba takový Sam and Max: The Devils Playhouse. Tam uvnitř je to pořád klasická adventura, bez jakékoliv akce, a dokonce i s dedukčními tabulemi, které byly v Rozparovačovi perfektní. Tvůrci "zmodernizovali" jen drobné prvky, ale v srdci je to stajná hra jako ty předchozí. I rozhraní zůstalo stejné - myslím tím inventář / přepis dialogů / holmesovy dedukce / dokumenty / mapa londýna.
          • ja verim, ze by si to takhle nepokazili, ostatne to video to naznacuje ...
    • Ty zjednodušení jsou opravdu jen drobná a hra bude mít dvě obtížnosti (volitelné při spuštění nové hry), z nichž jedno bude nápověd a hintů zcela prosto. Takže ve výsledku se to až na ono automatické rozpoznávání objektů v okolí hlavní postavy bude hrát stejně, jako předchozí "holmesovky" od Frogwares. Žádný strach.
      • Jednak bych chtěl poděkovat za tyto adventurní články i za ty budoucí a chci se zeptat, zda-li plánujete i obecné dojmy z prezentací titulů, které jsou ještě v ranné fázy a třeba jste je neměl možnost ''osahat''. A vlastně tak nabídnout jen úvodní informace o titulech, jak jste to dělal v minulých letech. Díky.
        • Dobrý den, a děkuji :-). Informace o nových titulech, které nebyly prezentovány, jsou v úvodním článku, a nyní už bude řeč jen o hrách, které byly na Gamescomu vidět. Struktura ale zůstane stejná, jako u předchozích reportů na BW nebo Hrej, jen s tím rozdílem, že Petr Poláček se rozhodl nevydávat report obsahujícíi dojmy ze 4 her jako celek, ale text o každé hře zvlášť. Takže článků, jako je právě tenhle, bude dohromady asi 16 a všechny vyjdou v průběhu přibližně jednoho měsíce (když budu stíhat psát dle plánu :-).
    • a jinak me mrzi, ze jejich cilem neni udelat hru promyslenou, narocnou a chytrou... ne o tom nemluvi... maji ambice udelat hru hlavne akcni jako Mass Effect ...

      ale video nevypada spatne
      • Maji ambice udelat akcni hru jako Mass Effect jo? Ach jo, kdyz nic nevis, tak proc vubec sahas na klavesnici? Predchozi Sherlockove byli az moc tezke hry, se zastaralymi adventurnimi principy a stereotypy, pres ktere uz dneska malo kdo se dokaze prenest. Je dobre, ze i tvurci adventur si i tohle konecne uvedomuji, protoze prave kozervativnost tohohle zanru privedla adventury takrka na pokraj vymreni. Jestli bude novy Sherlock pristupnejsi s modernimi mechanikami a privetivosti, tak bude mit sanci ze si ho zahraje vic nez "jen par" milovniku klasickych adventur, a to by bylo jedine dobre.
  • Sherlock Holmes je klasa... Vlastně doba Viktoriánské Anglie mne vždy strašně lákala *5*
  • RakeW
    L. A. Noire jsem zatím nehrál, ale předpokládám, že pokud se do něj (resp. do samotného procesu vyšetřování) autoři nového SH takhle na přímo opřeli, tak asi opravdu v rukávu schovávají hodně vysokou kartu :). Jinak Frogwares věřím, ty předchozí Sherlockové (i když z ty první tři jsem nedohrál, ale čekají mě na Steamu :)) měli určitě své mouchy, ale jednalo se hlavně o chyby technického rázu (třeba taková recyklace modelů postav mezi Lupinem a Jackem byla fakt trapná). Celkově měly ty hry rozhodně vzestupnou úroveň kvality a hlavně úžasnou atmosféru (zvlášť Jack the Ripper). A jen taková odbočka lehce mimo - jejich casual hidden objects hříčka s Psem Baskervillským patří vůbec k tomu nejlepší, co se dá v tomhle "hardcore hráči opovrhovaném" žánru najít.

    EDIT: Jinak ten úvodní případ vypadá jako variace na Poeovu Vraždu v Márniční ulici.
    • Vraždy v ulici Morgue! Alebo potom býva Sherlock Holmes na Pekárovej ulici :)
      • RakeW
        Sám jsem přemýšlel, jestli to napsat takhle :). Nicméně jsem to tuhle někde v nějakém textu viděl takhle přeložené a protože mi to přišlo celkem vtipné, tak se mi to teď nějak vloudilo pod prsty...

        Uznávám však tvou výtku, nejsem příznivcem překladů místních názvů, vlastních jmen apod. ;).
  • misho8723
    Ako človeka, ktorého zaujíma všetko okolo Jacka Rozparovača, som si zahral Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper a bola to veľmi dobrá adventúra.. grafika veľmi schopná, dabing tiež, postavy zaujímavé, atmosféra Whitechaplu tej doby dobre vystihnutá, len hádanky boli veľmi rozporuplné - niektoré veľmi dobré, zaujímavé (zisťovanie akým nožom zabíjal vrah, hľadanie dôkazov na miestach vraždy, detekčné tabule), ale niektoré hádanky, buď veľmi ľahké, alebo hádanky s prípadom vôbec nie spojené (historické bitky USA, hľadanie strateného baličku).. ale príbeh veľmi dobrý, jedna z fakt skutočných možností, že kto bol v skutočnosti Jack, dialógy na úrovni.. ale som rád, že v tomto novom diely sa idú robiť vylepšenia, dúfam, že ten štýl rozhovorov v štýle Mass Effect prinesie možnost toho, že rozhovory budú rozvinutejšie ako bývali, hádam lepšie hádanky, lepšiu grafiku, a možno dáky lepší systém tých detekčných tabúľ, lebo v diely s Jackom, človek mohol len tak skúšať, ktoré z možností pasujú ku sebe a hra mu už sama ukázala či sa trafil, čiže nešlo ani o to, či človek príde na to sám, ale mohol len hádať a skúšať.. ale teším sa na tento diel
  • Vypadá to slibně, akorát Sherlock je hrozně podobnej Lordu Blackwoodovi z posledního filmového zpracování. A to byl záporák. *4*
  • Snaha "massefektovat" všechny žánry nemusí znamenat výhru, naopak. Neznamená to ale, že když tvůrci předvedou hru v lepším zpracování, že to bude děs-běs. Já ty obavy na kvalitu hry mám taky, né vždy (většinou vůbec) se kvalita "zjednodušováním" gameplaye zlepšila. S hrůzou jsem četl recenzi na hru Dead Island a video z youtube mi nabízelo přehlídku masakrů (ovšem "morálně vyspělích") mátožně se pohybujících lidí. Hlavou se mi honily myšlenky, které nastartovala recenzentova věta : "Vedle skutečně „pěkného“ estetického efektu to hře dává jistou taktickou vrstvu, kdy například vytuhlejší zombii můžete nejprve zlámat obě ruce, aby na vás nemohla utočit, a pak jí v klidu kladivem rozdrtit hlavu. " Je to "RPG" svět, kde mi ale zatím jediný smysl dává věta - "já chci tu motorovku" - Ještě jednou, obavy o kvalitu (nejen) nového Sherlocka Holmse naprosto chápu a sdílím.
  • cau sic to neni uplne o tematu ale jedna se mi taky o adventuru : je tady nekdo kdo hraje l.a. noire ? chtel bych se zeptat na par veci

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit