Přejít na výpis diskuzí

The Bard's Tale IV: Barrows Deep - recenze

9.10.2018 20:34
Vilém Koubek 13 příspěvků

Studio inXile Entertainment se prostřednictvím crowdfundingu pokusilo oživit osmdesátkovou RPG sérii The Bard's Tale. Pomocí moderních technologií chtělo stvořit plnohodnotné pokračování, které by kvalitou sneslo srovnání se svými předchůdci, ale zároveň zcela neodradilo moderního „neotrlého“ hráče....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    vďaka za recenziu aj diskutujúcim za príspevky. definitívne počkám pár mesiacov, kým sa hra usadí a potom niekedy možno raz :)

  • maros.goc

    Ja sa pri hre bavím, ale áno, cítiť z nej, že mala ešte ostať vo vývoji niekoľko mesiacov. Celkovo taktiež pôsobí tak "rough around the edges", teda tak hrubo, budgetovo...ale pod tým všetkým sa nachádza zábavný dungeon plný tajomstiev :) The Bard's Tale IV nie je žiaden zázrak, ale je to dobrá hra.

  • radim.zaty

    Dám tomu ještě měsíc dva, pak uvidím v jakém to bude stavu a jestli na to budu mít místo ve frontě. 

  • Odulin

    Pořídil jsem, ale čekám na patch, kterej zapne grid move, bez toho mám sice dobrej, ale tak poloviční zážitek. Jinak zvuky a muzika jsou na tom dost dobře. Na foréch jsem záhlédl něco o celkově nižší obtížnosti, ale to se teprve uvidí.

    • maros.goc

      akože grind pohyb je asi to najhoršie, čo dungeon v súčasnosti môže mať ...absolútne to nič nepridáva na hrateľnosti, úplne ničomu, len sa človek bude cítiť obmedzený v pohybe a explorácii ....s grind move bude zážitok o 50% horší

      • Odulin

        Je to tvůj názor a neberu ti ho. Ale já prostě MILUJU v dungeonech pohyb po čtvercích. Možná to bude znít divně, ale dává mi to úplně jiný vztah s mapou :D :D Když si pamatuju, že přejít přes náměstí je třeba 15 kroků apod...myslim, že to podvědomě vnímám úplně jinak a mapy z dungeonů si pamatuju i po 20 letech dodnes. Ale každému, co jeho jest.;)

      • Kompost

        suhlasim, este aj ten starucky M&M sa gridu zbavil pri siestom diele a to su VI, VII a VIII najlepsie co seria ponukla.

        • Odulin

          Když už zmiňuješ M&M...tak X. díl Legacy (s grid movem) jsem si užil opravdu vrchovatě a do těď si zas pamatuju celkem žívě mapu.

        • maros.goc

          veru, ten grid bol len výsledkom určitých kompromisov vzhľadom na vtedajšie technické možnosti, nebola to jedna z "fíčur" hrateľnosti dungeonov..ak by bola, M&M 6 a vyššie by free-roam pohyb nikdy nemali

          • StarejKokos

            Jezisi tak nemate radi grid move tak nam to necpete donekonecna jak roboti, dyt vy znalci tomu rikate "grind move" tak uz huš!!! Z toho pohybu vypliva uplne jina hratelnost a pojeti souboju, davno nejde o nejaky technicky omezeni to absolutne ne. Takze zalyzt a mlceti zlato, diky cau

            • Odulin

              Dobře jsi napsal, souhlas, díky! :)

            • maros.goc

              Hej iste, hlavne ze The Bards Tale 4 ma staticke tahove suboje ktore sa budu rovnako hrat aj pri pouzivani grid move

    • radim.zaty

      Hodně záleží na jakých forech. Co je pro skalního kobkaře jednoduché, to může být pro smrtelníky tak akorát :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit