Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    vďaka za recenziu aj diskutujúcim za príspevky. definitívne počkám pár mesiacov, kým sa hra usadí a potom niekedy možno raz :)

  • maros.goc

    Ja sa pri hre bavím, ale áno, cítiť z nej, že mala ešte ostať vo vývoji niekoľko mesiacov. Celkovo taktiež pôsobí tak "rough around the edges", teda tak hrubo, budgetovo...ale pod tým všetkým sa nachádza zábavný dungeon plný tajomstiev :) The Bard's Tale IV nie je žiaden zázrak, ale je to dobrá hra.

  • radim.zaty

    Dám tomu ještě měsíc dva, pak uvidím v jakém to bude stavu a jestli na to budu mít místo ve frontě. 

  • Odulin

    Pořídil jsem, ale čekám na patch, kterej zapne grid move, bez toho mám sice dobrej, ale tak poloviční zážitek. Jinak zvuky a muzika jsou na tom dost dobře. Na foréch jsem záhlédl něco o celkově nižší obtížnosti, ale to se teprve uvidí.

    • maros.goc

      akože grind pohyb je asi to najhoršie, čo dungeon v súčasnosti môže mať ...absolútne to nič nepridáva na hrateľnosti, úplne ničomu, len sa človek bude cítiť obmedzený v pohybe a explorácii ....s grind move bude zážitok o 50% horší

      • Odulin

        Je to tvůj názor a neberu ti ho. Ale já prostě MILUJU v dungeonech pohyb po čtvercích. Možná to bude znít divně, ale dává mi to úplně jiný vztah s mapou :D :D Když si pamatuju, že přejít přes náměstí je třeba 15 kroků apod...myslim, že to podvědomě vnímám úplně jinak a mapy z dungeonů si pamatuju i po 20 letech dodnes. Ale každému, co jeho jest.;)

      • Kompost

        suhlasim, este aj ten starucky M&M sa gridu zbavil pri siestom diele a to su VI, VII a VIII najlepsie co seria ponukla.

        • Odulin

          Když už zmiňuješ M&M...tak X. díl Legacy (s grid movem) jsem si užil opravdu vrchovatě a do těď si zas pamatuju celkem žívě mapu.

        • maros.goc

          veru, ten grid bol len výsledkom určitých kompromisov vzhľadom na vtedajšie technické možnosti, nebola to jedna z "fíčur" hrateľnosti dungeonov..ak by bola, M&M 6 a vyššie by free-roam pohyb nikdy nemali

          • StarejKokos

            Jezisi tak nemate radi grid move tak nam to necpete donekonecna jak roboti, dyt vy znalci tomu rikate "grind move" tak uz huš!!! Z toho pohybu vypliva uplne jina hratelnost a pojeti souboju, davno nejde o nejaky technicky omezeni to absolutne ne. Takze zalyzt a mlceti zlato, diky cau

            • Odulin

              Dobře jsi napsal, souhlas, díky! :)

            • maros.goc

              Hej iste, hlavne ze The Bards Tale 4 ma staticke tahove suboje ktore sa budu rovnako hrat aj pri pouzivani grid move

    • radim.zaty

      Hodně záleží na jakých forech. Co je pro skalního kobkaře jednoduché, to může být pro smrtelníky tak akorát :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit