Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kouzlo bylo, ze tenkrat se clovek ke hram dostaval tak tezko, ze to zkousel hrat i bez vladnuti anglictinou, takze jsem to parkrat zkusil a odlozil jsem to *5*

    trvalo mi pak jeste par let a hlavne lekci angliny, nez jsem prilnul k rpg zanru
  • Opravdu? To jsem nevěděl, v tom případě díky za doplnění informací a mé předchozí příspěvky neberte v potaz.
  • Blue.Shark
    Chápu, jenže tady přece vůbec nejde o to, jestli je bohatý nebo chudý. Ať je jaký chce, nechce přijít o svoje peníze; to nechce nikdo. Jeden projekt už mu vyšel, tím pádem není důvod nezkusit to znovu s dalším. Kdyby do toho šel naslepo, může udělat hru, která nikoho nebude zajímat. Skrze Kickstarter se to případně dostatečně brzo dozví. Mimochodem chce po vybrání cílové částky přihodit stejnou sumu ze svých kapes. Výhra pro něho i pro backery.
  • Asi by měli Kickstarter přejmenovat na Rekickstarter.
  • Může tu někdo z pamětníků popsat kouzlo původních dílů? Bylo to takříkajíc dobově podmíněno, anebo jsou i z dnešního hlediska něčím výjimečné? Nechci, aby příspěvek vyzněl ve stylu "dědo vyprávěj", už taky nejsem nejmladší, ale tohle mi uniklo *4*
  • Nemluvím obecně o všech projektech, ale pouze o tomto. Zrovna Fargo dle mého není zrovna chudý vývojář (potomek lidí, co maj v americe ty banky), který by musel jenom žrát konzervy a navíc za sebou už mají dvě kampaně a jednu vydanou hru (jen na steamu cca. 420 tisíc kopií)...
  • PreidaQ
    No vidíš, nejvyšší čas začít vybírat nějaký útulný hrob.
  • BoB.2
    *13*
  • Spis bohudik ne ? Dovedes si predstavit, ze by ti ted bylo 14 a vyrustal jsi pod taktovkou dnesni doby ?
  • byla to typicka konzolova jednotlacitkova nuda

    (ten cenzor fakt maze cokoliv)
  • To má společný bohužel jen název. Ale byla to vcelku zábavná hra.
  • Pamatuji si Bard's Tale III:Thief Of Fate na Commodore 64. Bohužel už jsem starý.
  • Uz jen pro w2 za 20 babek se to vyplati. Bt uz bude jako bonus *3*
  • PreidaQ
    A ten Bard's Tale z léta páně dvoutisícího pátého je co?
  • Blue.Shark
    Stačí se zamyslet. Pokud bude kampaň úspěšná, dokáže to zájem o hru. Navíc je nebude při práci bičovat žádný vydavatel a oni tedy nebudou muset dělat kompromisy. Kickstarter není žebrání (proboha!), je to zkrátka trochu jiný a v řadě případů do budoucna slibný způsob vývoje.
  • Pethulla
    tak jestli si pamatuješ originál z roku 1985, tak je mi líto, ale odpověď na tvou otázku bude: JO (aspoň co se videoherní komunity týká) *2*
  • Myslím, že 3 nebo co to bylo, jsem zkusil a ukrutne me to nebavilo *9*
  • To je možné. Já se tenhle rok na PC těším pouze na Torment a Firewatch + jsem vkládal naděje i do Pillars of Eternity, které mě ale vůbec nebavilo. Jinak to je na PCčku tenhle rok dost slabota a i WiiU má tenhle rok mít stejný (ne-li větší) počet her, které si chci zahrát a na jiných platformách se nenachází...
  • Jakože, nepředpokládám, že všechny prachy, co inExile vyberou, by jinak šly nějakému mladému a nadějnému týmu s originálním titulem, ale celkem mě přijde divné, že inExile jsou opět na KS poté, co už mají za sebou dvě ku*evsky úspěšné kampaně (+ prachy z Wastelandu), protože mi to přijde, jak když bohatý žebrá o peníze...
  • si upad ne? na pc vyslo tolik her, ze je nestiham hrat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit