-
http://games.tiscali.cz/recenze/va-11-hall-a-recenze-281292
"VA-11 HALL-A zkrátka není hra v pravém slova smyslu – jde o interaktivní novelu, která boduje ve všech ohledech Výborná atmosféra s neméně výbornými zapamatovatelnými postavami a hlubšími texty v líbivém kabátku dělá z VA-11 HALL-A záležitost, která by neměla uniknout žádnému náročnějšímu hráči."
8/10
vs
"Chlubit se může zajímavým, ale bohužel lineárním příběhem, dobrými hereckými výkony a velice silnou atmosférou, což ovšem naneštěstí nemění nic na tom, že herně se jedná o nudu a nic než nudu."
5/10
tak Vam nevim nevim, ze by dvoji metr? -
-
Je to přesně tak. Reklamy na Games totiž vynáší tolik, že si kluci mohli dovolit koupit druhý zábavometr, speciální zařízení, které recenzenti používájí pro přesné určení zábavnosti a umělecké hodnoty kulturních produktů. Bohužel, tvůj komentář dokazuje, že jeden ze zábavometrů je špatně kalibrovaný a vyhazuje špatná hodnocení. Teď je jen potřeba zjistit, který to je, a znovu ho kalibrovat, abychom opět měli hodnocení jasná, bezesporná a objektivní.
-
-
urcite jsi pochopil, ze jde o to, ze u jedny hry absenci hernich prvku ignoruji a u druhy ji za to kritizuji. btw vtipny nejsi, snaz se vic a inteligentneji.
-
-
Pochopil. Taky jsem pochopil, proč je u každé recenze uvedený autor a že zatímco pro někoho je "absence herních prvků" zásadní nedostatek, jinému nevadí. Názorovou konzistenci můžeš požadovat po jednotlivci, ne po kolektivu lidí, jejichž činnost je založená na předkládání subjektivních hodnocení.
A už dávno mi došlo, že každou recenzi tvoří vedle čísla a verdiktu taky hromada textu, to aby si každý ťulpas udělal představu, jak ta hra vypadá a s jakými hodnotícími kritérii k ni recenzent přistupuje, a mohl si tak udělat vlastní názor.
Moc mě mrzí, že jsem tě nepobavil *13* -
U druhy kritizuji nudu.
-
VA-11 HALL-A jsem hrál a herní prvky obsahuje. Také je mnohem interaktivnější, než The Bunker. Jsou to dvě rozdílně hry a recenze od dvou autorů, takže vážně nechápu to porovnání.
-
-
-
proto se pod každou recenzi podepisuje autor... *6*
-
-
Jak se povedl nebo nepovedl The Bunker, to nevím. Ale ten úvod recenze...působí na mě, jako kdyby autor po dlouhé době uviděl hru ze žánru interaktivních filmů, což by si mohl odpustit. Což na mě teda působí i z komentářů.
Mrkněte se na povedený Contradiction - Spot The Liar! a nebo MISSING: An Interactive Thriller z minulého roku. -
-
Contradiction bylo naprosto luxusní! Hlavně herecké výkony. Pokud máš rád FMV hry, tak doporučuji Her Story, které má dost zajímavé zpracování.
-
-
Her Story samozřejmě znám a mám dohráno. Naprosto skvělá záležitost, herní majstrštyk.
-
To jo, jestli si potrpíš na špatný "herecký" výkony a šílený přehrávání, pak to bylo luxusní
To je ovšem problém všech interaktivních filmů, že působí hrozně lacině -
-
Uvědomujeme si, že Contradiction se nebere vážně a paroduje britské seriály, viď že jo?
-
-
jistě, takovou hrůzu by snad nikdo vážně brát nemohl, na komedii a parodii je tam ovšem toho humoru trochu málo, na vážnou věc si to taky může hrát těžko, když tam herci podávájí výkony na urovni komparzu z jihoamerické telenovely. každopádně odpad
-
-
Pokud si myslíš, že v Contradiction bylo "málo humoru", tak bych spíše než ve hře hledal problém mezi židlí a klávesnicí. Tvé trapné pokusy o "vtipy" tomu jenom více nasvědčují.
-
-
-
-
-
-
očividně to neměla být hra pro vás...
-
Problém interaktivních filmů je, že Tex Murphy, Phantasmagoria nebyly plnokrevné interaktivní filmy. Ale víc hry. Jinak je to temná kapitalova PC hraní, kdo vzpomíná na 90. léta tak ví.
-
-
Souhlas. Osobně nechápu proč všichni recenzenti zrovna tyto dvě hry neustále prezentují jako interaktivní film. Je to taková setrvačnost z devadesátých let. Jsou v tom filmečky s živými herci, tak je to určitě interaktivní film. Ve skutečnosti jsou to normální point and click adventury. Kampak s touhle logikou zařadit třeba Wing Commander III a IV? Hm..?
-
Autoři to bohužel zvorali. Těšil jsem se na tu hru, ale je to jak píšeš.
Interaktivní film nám v dnešní době servíruje kde kdo a nazývá to adventurou. Bohatě stačilo, aby se tvůrci Bunkru drželi stejných principů a byla by to - zdá se pecka.
Tak snad příště. *5*
-
-
Interaktivní film? Moc filmové na to, aby u toho pořád seděl a čekal, až bude moci kliknout a moc herní na to, aby se uvelebil na gauči, ale musel z něj každýczh 5 minut skákat, aby "hrál". *7*
-
Jak tu lidi vzdychalil, že se těší na návrat interaktivnìch filmů z devadesátek, tady to máte, stejnej sh*t jako tenkrát *1*
-
-
Návrat už tady byl. Minimálně minulý rok byl na tenhle žánr hodně slušný. Než něco budu psát, doporučuji si prvně zjistit nějaké informace (s tím, že to fakt není "sh*t" jako tenkrát).
-
-
ok, tak si to zjisti, dobrej nápad! *15*
-
-
ale prdlajs. IF mají budoucnost. Je to hmota jako každá jiná. Odvedeš-li na ní dobrou práci, tak máš dobrou hru (např. GK2).
-
-
Sumasumárům s verdiktem souhlasím. Pokus co se nakonec moc nepovedl ( navrátit 90s interaktivní filmy) Nicméně i ten pokus se cení - byla to opravdu jen jednohubka.
I když by ještě zavírat krám úplně nemuseli nooo, třeba někdy jindy a lépe. -
Ty recenzente!
Cožpak nevíš že my slušní a pracující živnostníci jako jsem já Gates
chceme urputně pracovat a neposlouchat takové žvásty od takové
fuj ee lůzy co by měla držet pysk (jako mysk) a žrát krisi v elektrožiletkovém
fúzním leč jaderném kanále a neremcat takové kecy ála ti kdo protestují proti
zhoubnému efektu kokajn koly z kolovic nad kolovkou a obhajovat
zašlápnutí těch odporných flákačů aneb šéfů smrdutých partyzánských
šéfů odbojárů tedy odborářů co zbůsobili blebleblebrexit!
*1* -
-
Nevim, co sis dal, ale chci taky.
-