Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • h0p3
    Já se úplně, normálně, těšim. Držim jim palce, ať se to povede.
  • Grifus
    No jako vsechno fajn, jen toho prerusovani akce je az moc. Porad prepinat na prikazy a posouvat se rucne svetem, misto nejake takticke mapy? Doufam ze to bylo hlavne na ukazku, uvidime...
  • No nevim, původní koncept mě tedy zaujal mnohem víc - hlavně emzáci byli perfektní. U mě to tedy propadlo, už to nemá ten hororovej drive.
  • Já nevim.. ani ryba ani rak.. trochu se bojim toho že když tam neni taktická mapa tak nevim kde co je.. a zase to neni jako střílečka.. vlastně sem neviděl tu hlavní postavu ani jednou ystřelit.. To dává jen povely? a neni to škoda? myslim že se hodí navíc střelec v poli ne? a jak ten střílí? viděl sem zaměřovák. tak střílí jako normální střílečka nebo na povel? Já to nějak moc nechápu? je to taktická střílečka? Nebo je to Xcom real time tahovka? Myslim že kdyby nechali tu hlavní postavu alespoň jednou vystřelit tak bych věděl...
    • Střílet můžeš, jen ten co to hrál chtěl asi hlavně ukázat povely. Je to 3rd person taktická střílečka, něco jako byly třeba konzolový Ghost Recon 2 a Ghost Recon: Warfigher.
      • jo ghost reacon.. ten byl fajn...
  • Taktika, taktika a zase taktika, to mě opravdu potěšilo.
  • Jack1947
    Na tohle jsem zvedavy a dost uz od doby prvniho oznameni, velky potencial tu je a ted je vse na tvurcich jak se s tim poperou a jestli zasadi rts do sveta akce, i se vsim co puvodni hra obsahovala. Vzdyt ´Vydani uz je skoro za dvermi.
  • tak tohle video mě potěšilo, vypadá to dobře s tou hrou
  • Cypri
    Mě se to teda hodně líbí. Jen ať tam jdou vybírat obtížnosti protože to vypadá snadně.
    • Keyz
      Zrovna jak tam stoji to NPC mezi barikádou a protivník ho nevidí a stojí pár metrů od něj. To jsem zvědav jak se tohle bude měnit v závislosti na obtížnosti.
    • Nj, ber to tak, preview videa byvaji obvykle na snadne obtiznosti, ci god mode: on ;-)
      V hooodne malo preview na hry si pamatuji smrt hrace ;-)
      Jinak jako technicka demonstrace super, kombinace skillu (zvednout turret) super. Targetovani cilu super. Tento rok se tesim na Rome2 a Xcom, pokud nezklamou, mam zabavu na dalsich par let (viva la shogun).

      PS: Hry hravam vyhradne na hard, normal obvykle je ztrata casu (a hlavne atmosfery)
  • Tak toto video mě opravdu potěšilo. Času na hraní už moc nezbývá, ale toto vypadá jako můj šálek čaje. Jak již někdo psal, doufám, že ve finálovém produktu budou ty souboje lepší. A nejde snad jen o obtížnost, ale především umělou "inteligenci" ... Přeci jenom je rozdíl mezi tím, když jako hráč narazím na naprosto stupidní situace jako že mě npc ignoruje na 10 metrech a v klidu pokračuje v původní cestě kamsi ( debilní umělá demence ) a zároveň díky obtížnosti mě sestřelí "neviditelný" maník přes půl mapy. Her, kde má hráč opravdu pocit, že ho chce protivník "přechcat", hledá a využívá možností vzniklé situace ( alespoň trochu ) a díky tomu dokáže navodit atmosféru a hlavně hráče donutí opravdu takticky uvažovat, moc není. Samozřejmě v každé hře se dají najím určité zákonitosti a využít je ve svůj prospěch, ale pak mi záleží na tom, kde je ta hranice únosnosti a kde už je to vyloženě hloupost npc resp. špatná umělá demence.
    Tak či onak, pokud se udrží v těchto kolejích (styl hraní), které nám předvádí video, určitě vyzkouším. A s největší pravděpodobností i pořídím. Snad se to povede.
  • Chvili jsem si myslel ze se skutecne bavi o XCOM serii a ne o tom novem paskvilu.Presne toho jsem se bal,totiz ze ten novy XCOm ted bude bran jako nejaky zaklad pro prirovnani.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit