• Dobry den
    Ke hre sme s kamradem zacali vytvaret cestinu mozna je to zbytecne, ale tak ci onak aspon si zopaknem AJ :D. Zatim je prelozene menu a agent roster. Necekam ze se nekdo prida k prekladu ci jeho vyvoji ale pokud ano poslete mi zpravu na P.Honzajk@seznam.cz budeme radi za kazdeho dobreho prekladatele. Dialogu je na preklad dost :D Doufam tez ze aspon nekdo oceni nasi snahu.
    • Zdravím hoši, jak to vypadá s tou češtinou ? :))
    • Pošli texty :) Zatím hru nemám ale chystám se na ní. +- styl L.A. Noire ? Zajímá mne názor hráče amatéra, ne hráče,recenzenta "profíka" :)
    • Zdravím vás pánové :) . Sice jsem s Aj na štíru ale určitě vaší snahu oceňuji a těším se až bude hotová :) . Lidem jako vy patří velké DÍKY DÍKY DÍKY :) . Popřípadě až bude hotovo zdali byjste mi ji zaslaly na email :)
    Da se rict, ze souhlasim *3* . Mozna proto ze jsem ani nehral, vic jak zacatek a kousek 1mise, system kryti bry ale moc se mi to nelibilo a jiz odzacatku pri shlednuti prvnich gameplay videi, nerni co tajit byl jsem k tomu skepticky a kdyz jsem si mnel moznost zahrat, opravnene Asi to jako (vsechny uchazejici hry) doparim no , prece jenom do GTA casu dost *15* .
  • Jo pekna hra chyby tam sou :) ale ma to hodne do sebe zaslouzilo by pokracovani do doladeni detailu i po tretim hrani mam co zkouse v soubojich :) akorat mohli dat nahodne mise :) 7 / 10 pekna hra
  • Hra není špatná, ale ovládání kolegů je tak strašný......to ubírá celé hře nejmíň 5 bodů :p. Měli to udělat jako tahovku
  • Jinak zajímavá hra jsou tam ufónci né zombíci alespoň nějaká originalita. *4*
  • Já bych dal možná o stupínek horší známku,ale hra mě baví. Jasně na technickém zpracování je poznat, že bylo The Bureau sešito horkou jehlou, někdy chybí zcela zvuky, pomatení spolubojovníci, spousta až nestydatě okopírovaných nápadů atd. Ale líbí se mi "béčkové" ladění hry, nenáročná pseudotaktická hravost a ani design úrovní mi nepřijde nijak špatný.
    Každopádně jestli se bude chtít zase tahle série odklonit od konceptu raději bych viděl něco ve stylu LA Noire (ne nutně ve stejném období) spojené s pitvánim mimozemšťanů a tak.
  • Reakce na unreall
  • Očividně ti uniká to co jsem měl na mysli a jen mě chytaš za slovo. Toho se držíš a pak tu z tebe vypadne rádoby chytrá poznámka... prosím, přečti si to ještě jednou a třeba i použij google translate, pokud něčemu nerozumíš.
    • Ale ja ti predsa uplne rozumiem. Pozri, ja som tiez mal rad seriu Gothic a ked prisiel Gothic 4 a bolo to nieco uplne ine, ako Gothic, tak som nepisal rozhorcene komenty po forach. Ked som to bral, ako jednoduche fantasy rpg, co ma zabavit na par hodin, tak to bola celkom fajn hra, urcite som nevykrikoval,ze je to otrasne, pretoze sa to vola Gothic a takto Gothic nevyzeral! Nebolo to uz ono, bolo to dost ine, ale stale este ok v ramci moznosti, pokracovanie Gothic serie sa objavilo v Risen. Zbytocne to prezivas, ze ti niekto zobral tvoju slavnu znacku, oni si s tou znackou mozu robit co chcu a ked spravia spoj tri a daju tomu nazov Xcom, tak to tak proste bude a budes sa s tym musiet zmieit, nikto ta nenuti to hrat, ale odsudzovat hru hru len preto,ze ty si od nej caka nieco ine mi tiez nepride uplne idealne a inak na teba nijak neutocim, vsetko to beriem s humorom, bavime sa o "hrach" a tie maju hlavne bavit ;)
      • Máš pravdu. Jenže mě i technická stránka nepotěšila bohužel, takže neodsuzuju hru jenom kvůli špatně zpracované mé oblíbené značky, ale kvůli špatnému ovládání, špatné umělé inteligence, nic moc příběhu... Ale jinak s tebou souhlasím.
  • Tak odehráno mám jen asi hodinku což je na soudy opravdu málo, ale já si myslím, že to vůbec neměli pojmenovávat X COM, fanoušci série jsou skutečně zvědaví na něco jiného a po dobrém Enemy Unknown je tohle trošku od věci.

Ohledně ovládání - s tím problém nemám, AI protivníků je ale dost špatné, design je až příliš zjednodušen a částečně nelogický, engine ještě není úplně vyladěn a postrádám nějakou atmosféru, vše je takové plastové, bez života. Prostředí unylé a většina věcí je vykradena z jiných her (viz systém rozhovorů, jenže v Mass Effectu se skutečně větvily, zde musíte proklikat všechno, či jen jednu věc abyste se dostali dál). Jednoduše myslím, že by se vývojářský tým (který je jinak celkem talentovaný) dal použít i k něčemu jinému než vývoji pokračování zaběhlých značek.
  • Zayl
    Definice průměrné a naprosto zbytečné hry. Sedmička nesedmička, jsem rád že jsem za to nic nedal a jen to vyzkoušel u kamaráda.
    • Hra je zamerena na rychle taktické uvazovani zaneseni do 60 let se zda velmi pekna kombinace s xcom. Ale jelikoz to fanousci odpalkovali tak se to nemuze dostat vylepsení. Uvazovat v tahovce hodinu nad akci je dost po dlouhe dobe nuda. Kdezto mit na kombinaci zabiti a ruznych schopnostti jen par vzacných sekund je spica. ANo ai se obcas motaji jak vitr v bedne ale pokud jim clovek rozdava rozkazy tak delaji co maji. Na obtiznost veteran je i perfektni balanc zbrani. v 60 letech mate obyc pistolky a kulomet m14 laserove zbrane sou oproti nim sylnejsi stejne tak brneni emzaku. Kdyby fanosci xcom chteli i tento vyrobek si mohl najit misto kdyby dali moznost v pokracovaní. Me hra mile překvapila a radsi sem stredem akce. Pokud ale si chci oddychnout zahraju xcom tahoovku na datadisk mam uz spadeno ale neodsoudil sem hru na zaklede nepovedeneho kroku a nedopilovani nekterých detailu.